Home Práce, zaměstnání Práce v ČR ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE CESTOVNÍ KANCELÁŘE
Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE CESTOVNÍ KANCELÁŘE

Praha
8. 1. 2019 - 11:01
Dohodou
Prodávající

Popis

Životopisy prosím zasílejte na email: info@luxury-travel.cz, nebo odevzdejte osobně v cestovní kanceláři.
Životopisy pouze s fotografií
Vzhledem k předpokládanému množství obdržených odpovědí na inzerovanou pozici, budeme kontaktovat pouze ty uchazeče, kteří budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Děkujeme za pochopení.

Parametry

Druh úvazku
plný úvazek
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Administrativní pracovník
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
Základní znalost německého jazyka výhodou. Znalost anglického jazyka výhodou. Zkušenosti v cestovním ruchu výhodou. Kvalitní písemný projev s dobrými komunikativními schopnostmi v ČJ. Psaní všemi deseti výhodou. Samostatnost, flexibilitu, pečlivost, rychlost, přesnost, spolehlivost. Chuť do práce, schopnost rychle se učit a vstřebávat nové informace. Zodpovědnost a odolnost vůči stresu, úsměv na tváři, vstřícné a ochotné vystupování vůči klientům Nástup možný ihned. Pracovní doba : Plný úvazek - 40 hod/týdně, možný i částečný úvazek dle dohody. Pondělí až pátek od 9:00 do 18:00 Místo pracoviště: Cestovní kancelář Luxury Travel s.r.o., Radlická 1g, Praha 5, Smíchov – Anděl
Nabízíme
Kancelářské práce v oblasti cestovního ruchu Zajímavou a dynamickou práci Velmi příjemný kolektiv Zajímavé finanční ohodnocení

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-CE CESTOVNÍ KANCELÁŘE

Zavřít Zavřít
Prodávající
Martina Schneidr
Pošlete uživateli zprávu
0 / 1000

Nahlásit inzerát

Zavřít Zavřít
0 / 2000
Děkujeme za zpětnou vazbu! Inzerát byl nahlášen!