Home Práce, zaměstnání Práce v ČR Administrativa
Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.

Administrativa

Praha
12. 9. 2016 - 21:48
Dohodou
Prodávající

Popis

Do své nové kanceláře v centru Prahy hledáme asistenta/asistentku správy pohledávek.

NÁPLŇ PRÁCE:
• Telefonická komunikace s našimi klienty
• Příprava splátkových kalendářů


V případě zájmu, prosím, zašlete svůj životopis na adresu: jakub.gajdusek@pgwwgroup.com, či v případě dotazů jsme k dispozici na telefonu +420 607 042 606.

Parametry

Druh úvazku
plný úvazek
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Administrativní pracovník
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Odměna v Kč/měs
25000
Požadujeme
• SŠ vzdělání s maturitou • Výborné vyjadřovací schopnosti (ústní i písemné), schopnost formulovat text, dopisy apod. • Schopnost přesvědčovat a vyjednávat • Uživatelská znalost práce na PC (MS Office), dobrá úroveň psaní na klávesnici • Zkušenost z call centra výhodou
Nabízíme
• Fixní mzdu a k tomu motivující BONUSY • Práce na HPP (mzda 25 tis./měsíc) • Pracoviště v centru Prahy • Nástup od 1. 11. 2016

Administrativa

Zavřít Zavřít
Prodávající
Jakub Gajdůšek
Pošlete uživateli zprávu
0 / 1000

Nahlásit inzerát

Zavřít Zavřít
0 / 2000
Děkujeme za zpětnou vazbu! Inzerát byl nahlášen!