Home Práce, zaměstnání Práce v ČR Administrativní a organizační činnost
Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.

Administrativní a organizační činnost

Cheb
7. 2. 2017 - 13:22
Dohodou
Prodávající

Popis

Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu a s tím související organizační činnost, odbavování zásilek, pomocná administrativní práce.

Kontakt pro zájemce: životopisy v českém popř. německém jazyce zasílejte na e-mail: v.tegel@hvg-druzstvo.com, uveďte vlastní představu o výši mzdy.

Parametry

Druh úvazku
částečný úvazek
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Administrativní pracovník
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
středoškolské vzdělání s maturitou; znalost němčiny na komunikativní úrovni (B1,B2); znalost práce na PC (Word, Excel); řidičský průkaz sk.B (aktivní řidič/ka); zodpovědný přístup k práci; odpovídající časové možnosti; spolehlivost; zodpovědný přístup k práci; komunikativnost
Nabízíme
Pracovní poměr zkrácený úzvazek 20 hodin/týdne; pracovní doba PO-PÁ 08:00–12:00 hod

Administrativní a organizační činnost

Zavřít Zavřít
Prodávající
Veronika Tegel
Pošlete uživateli zprávu
0 / 1000

Nahlásit inzerát

Zavřít Zavřít
0 / 2000
Děkujeme za zpětnou vazbu! Inzerát byl nahlášen!