Popis
Do nově otevřených prostor v hradeckém Auparku potřebujeme administrativní pracovníky, kteří budou pracovat v interním systému, zpracovávat požadavky na počítači, pracovat v systému SAP.
Nejedná se o telemarketing, hledáme administrativní pracovníky.
Jak to u nás bude vypadat?
Potřebujeme nové a šikovné kolegy, kterým práce na počítači nedělá problémy a pracují rychle a bez chyb. Podle toho se bude odvíjet i bonusová složka mzdy :)
Uživatelská znalost práce s PC je pro nás nutností. Vše ostatní Vás naučíme při školení v rámci pracovní doby!
Informace o pozici:
- 14 000 Kč fixní plat plus 9 000 Kč bonus (rychlost, bezchybnost zadávání dat do PC)
- pevná pracovní doba (pondělí - pátek)
- smlouva / pracovní poměr na HPP doba určitá do konce září / v případě vzájemné spokojenosti možnost prodloužení
- odborná školení v rámci pracovní doby
- karierní postup - senior / specialista a s nimi další výhody
- odměna za docházku a za přivedení nového zaměstnance
- zvýhodněné tarify na volání, po třech letech volání zdarma
- radost z práce
- práce, kde zkušenosti nehrají roli, rádi Vás všechno naučíme
- žádná práce ve svátky
- 4 týdny dovolené
- 3 dny sick days
- dobrá nálada
- hrnek kafe od kolegy
- práce, kde nezáleží na věku
- zlepšení spousty dovedností, načerpání nových zkušeností
- pohodový kolektiv
- noví přátelé (a že jich je tu spousta! viz. 460 kolegů)
- volno odpoledne
- milí týmoví vedoucí, kteří vycházejí vstříc
- soutěže o hodnotné ceny
- masáže v rámci pracovní doby
- pohodlné cestování do práce
Bude to fungovat?
Pokud máte chuť do práce, jste aktivní, komunikativní, zajímá Vás, co je na trhu nového, a chcete na sobě pracovat, bude to ono! Uvidíte sami.
NA PROJEKT ČEZ - DOBA URČITÁ DO KONCE ZÁŘÍ - S MOŽNOSTÍ PŘEVEDENÍ NA JINÝ PROJEKT (ZÁKAZNICKOU LINKU ČEZ)
NÁSTUPNÍ TERMÍN KVĚTEN 1. 5. 2017!