Home Práce, zaměstnání Práce v ČR Specialista administrace požadavků
Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.

Specialista administrace požadavků

Hradec Králové
5. 4. 2017 - 08:56
Dohodou
Prodávající

Popis

Do nově otevřených prostor v hradeckém Auparku potřebujeme administrativní pracovníky, kteří budou pracovat v interním systému, zpracovávat požadavky na počítači, pracovat v systému SAP.
Nejedná se o telemarketing, hledáme administrativní pracovníky.

Jak to u nás bude vypadat?

Potřebujeme nové a šikovné kolegy, kterým práce na počítači nedělá problémy a pracují rychle a bez chyb. Podle toho se bude odvíjet i bonusová složka mzdy :)

Uživatelská znalost práce s PC je pro nás nutností. Vše ostatní Vás naučíme při školení v rámci pracovní doby!

Informace o pozici:

- 14 000 Kč fixní plat plus 9 000 Kč bonus (rychlost, bezchybnost zadávání dat do PC)
- pevná pracovní doba (pondělí - pátek)
- smlouva / pracovní poměr na HPP doba určitá do konce září / v případě vzájemné spokojenosti možnost prodloužení
- odborná školení v rámci pracovní doby
- karierní postup - senior / specialista a s nimi další výhody
- odměna za docházku a za přivedení nového zaměstnance
- zvýhodněné tarify na volání, po třech letech volání zdarma
- radost z práce
- práce, kde zkušenosti nehrají roli, rádi Vás všechno naučíme
- žádná práce ve svátky
- 4 týdny dovolené
- 3 dny sick days
- dobrá nálada
- hrnek kafe od kolegy
- práce, kde nezáleží na věku
- zlepšení spousty dovedností, načerpání nových zkušeností
- pohodový kolektiv
- noví přátelé (a že jich je tu spousta! viz. 460 kolegů)
- volno odpoledne
- milí týmoví vedoucí, kteří vycházejí vstříc
- soutěže o hodnotné ceny
- masáže v rámci pracovní doby
- pohodlné cestování do práce



Bude to fungovat?
Pokud máte chuť do práce, jste aktivní, komunikativní, zajímá Vás, co je na trhu nového, a chcete na sobě pracovat, bude to ono! Uvidíte sami.

NA PROJEKT ČEZ - DOBA URČITÁ DO KONCE ZÁŘÍ - S MOŽNOSTÍ PŘEVEDENÍ NA JINÝ PROJEKT (ZÁKAZNICKOU LINKU ČEZ)

NÁSTUPNÍ TERMÍN KVĚTEN 1. 5. 2017!

Parametry

Druh úvazku
plný úvazek
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Administrativní pracovník
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Odměna v Kč/měs
19500
Požadujeme
Jak si Vás představujeme? - vládnete počítači a jste jeho běžný uživatel - jste pečlivý, pracovitý a důsledný - jste přátelský a zapadnete do milého kolektivu
Nabízíme
- Práce na HPP, případně kratší úvazek nebo i DPP - Provozní doba Po – Pá, 8:00 – 16:30 hod. - Volné víkendy a svátky a odpoledne - Jistota pravidelného výdělku a ohodnocení úspěchů (Zaručená fixní mzda a bonusy za plnění výkonnostních cílů (reálná hrubá mzda je 20.000,- Kč) - Prostor pro růst na pozici supervizora nebo školitele nebo širší možnosti uplatnění v rámci skupiny ComGate - Benefit v podobě stravenek, sick days, firemní akce, výhodné tarify pro volání, ocenění při pracovních i osobních výročí, soutěže o ceny a další atraktivní motivační prvky - Moderní prostředí Aupark, skvělý výhled na nádherný Hradec, výborná dostupnost v centru města

Vhodné i pro

Maminky na mateřské

Specialista administrace požadavků

Zavřít Zavřít
Prodávající
Tereza Macháčková
Pošlete uživateli zprávu
0 / 1000

Nahlásit inzerát

Zavřít Zavřít
0 / 2000
Děkujeme za zpětnou vazbu! Inzerát byl nahlášen!