Home Práce, zaměstnání Práce v ČR administrativní/obchodní pracovník
Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.

administrativní/obchodní pracovník

Olomouc
12. 5. 2017 - 10:32
Dohodou
Kupující

Popis

Firma DYSTIFF s.r.o. Olomouc, působící v oblasti technických výpočtů a expertíz strojních zařízení, hledá zájemce na pozici administrativní/obchodní pracovník

Firma podniká na trhu již více než 20 let a hledá pracovníka na dlouhodobý pracovní poměr.

Prosíme o kontakt pouze přes email: zamestnani@dystiff.cz.

Parametry

Druh úvazku
částečný úvazek
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Administrativní pracovník
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
PRACOVNÍ NÁPLŃ Fakturace: - vystavování, evidence a zpracování faktur, - kontrola placení faktur u partnerů, upomínání neplatičů. Účetní doklady, odvody: - kontrola účetních dokladů, - příprava dokladů pro externí účetní firmu, - kontrola plnění zákonných povinností organizace (odvody, hlášení). Zakázky: - administrativní vedení dokumentace k jednotlivým zakázkám. Kvalita: - uplatňování a dodržování systému zajištění kvality v souladu s ČSN EN ISO 9001. Jiné práce - vedení hotovostní pokladny. - evidence docházky, dovolených, nemocí, - zařazování majetku, inventury, - zajišťování provozních materiálů a kancelářských potřeb, - korespondence (odesílání, evidence). KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY - aktivní a samostatný přístup k plnění úkolů, - minimálně střední vzdělání, nejlépe ekonomického nebo ekonomicky/technického zaměření, - výhodou jsou zkušenosti ve výše uvedených činnostech pracovní náplně, - schopnost samostatné orientace v zákonných předpisech týkajících se chodu malé firmy, - schopnost samostatného vyřizování korespondence a komunikace se zákazníky, - řidičský průkaz skupiny B (aktivní), - práce s MS Office (Word, Excel) na úrovni samostatné tvorby, korekce a úpravy dokumentů, - znalost angličtiny alespoň na základní úrovni.
Nabízíme
DALŠÍ INFORMACE Jelikož se jedná se o práci v menší firmě, je funkce kumulovaná. - objem práce se předpokládá zpočátku 20 až 24 hod. týdně, - nabízená hrubá mzda je v rozsahu 100 až 120 Kč/hod, - případný větší rozsah prací se řeší formou mimořádné odměny. BENEFITY - výhodou je oboustranná flexibilita s možnosti časového rozložení práce a případná možnost uplatnění i v odborných či obchodních záležitostech dle schopností uchazeče, - odměny dle výkonosti a schopností zaměstnance, - příspěvek na stravenky, na penzijní připojištění atd., - možnost profesního růstu, hrazení odborných školení, - příspěvek na jazykové kurzy, - firma sídlí v průmyslové oblasti s dobrou dopravní dostupností a možností parkování.

administrativní/obchodní pracovník

Zavřít Zavřít
Kupující
Lukas Vasicek
Pošlete uživateli zprávu
0 / 1000

Nahlásit inzerát

Zavřít Zavřít
0 / 2000
Děkujeme za zpětnou vazbu! Inzerát byl nahlášen!