Požadujeme
PRACOVNÍ NÁPLŃ
Fakturace:
- vystavování, evidence a zpracování faktur,
- kontrola placení faktur u partnerů, upomínání neplatičů.
Účetní doklady, odvody:
- kontrola účetních dokladů,
- příprava dokladů pro externí účetní firmu,
- kontrola plnění zákonných povinností organizace (odvody, hlášení).
Zakázky:
- administrativní vedení dokumentace k jednotlivým zakázkám.
Kvalita:
- uplatňování a dodržování systému zajištění kvality v souladu s ČSN EN ISO 9001.
Jiné práce
- vedení hotovostní pokladny.
- evidence docházky, dovolených, nemocí,
- zařazování majetku, inventury,
- zajišťování provozních materiálů a kancelářských potřeb,
- korespondence (odesílání, evidence).
KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY
- aktivní a samostatný přístup k plnění úkolů,
- minimálně střední vzdělání, nejlépe ekonomického nebo ekonomicky/technického zaměření,
- výhodou jsou zkušenosti ve výše uvedených činnostech pracovní náplně,
- schopnost samostatné orientace v zákonných předpisech týkajících se chodu malé firmy,
- schopnost samostatného vyřizování korespondence a komunikace se zákazníky,
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní),
- práce s MS Office (Word, Excel) na úrovni samostatné tvorby, korekce a úpravy dokumentů,
- znalost angličtiny alespoň na základní úrovni.
Nabízíme
DALŠÍ INFORMACE
Jelikož se jedná se o práci v menší firmě, je funkce kumulovaná.
- objem práce se předpokládá zpočátku 20 až 24 hod. týdně,
- nabízená hrubá mzda je v rozsahu 100 až 120 Kč/hod,
- případný větší rozsah prací se řeší formou mimořádné odměny.
BENEFITY
- výhodou je oboustranná flexibilita s možnosti časového rozložení práce a případná možnost uplatnění i v odborných či obchodních záležitostech dle schopností uchazeče,
- odměny dle výkonosti a schopností zaměstnance,
- příspěvek na stravenky, na penzijní připojištění atd.,
- možnost profesního růstu, hrazení odborných školení,
- příspěvek na jazykové kurzy,
- firma sídlí v průmyslové oblasti s dobrou dopravní dostupností a možností parkování.