Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.
Popis
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici administrativní pracovník do naší pobočky v Brně - AZ Tower. Budete mít na starosti především komunikaci s klientelou - novou i stávající, řešení obchodních případů, agendu spojenou s tvorbou dokumentace a podkladů pro různé obchodní případy, vyřizování veškeré administrativy. Dále budete mít na starosti jednání a schůzky s klienty - jak v kancelářích, tak případně v různých institucích (banka, úřad apod.)
Parametry
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Administrativní pracovník
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
výborné komunikační dovednosti
samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
vysoké pracovní nasazení a flexibilitu
komunikativní AJ (B2)
praxe v administrativě
Nabízíme
práci v příjemném prostředí rostoucí společnosti
prémie, bonusy odvislé od pracovního výkonu
rozšiřování znalostí a dovedností, školení
profesní i finanční růst s ohledem na dosažené výsledky
firemní akce