Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.
Popis
Hledáme asistentku na plný pracovní úvazek.
Hlavní náplní práce bude organizace času jednatelů,synchronizace časových možností se zákazníky, komunikace se spolupracujícími firmami, komunikace s organizačními složkami, zpracování podkladů.
Vaše CV zasílejte na info@intum.cz
Parametry
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Asistentka, sekretářka
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
Dynamickou pozitivně myslící osobnost. Dobrou znalost MS Office (zejména excel), proklientský přístup, ŘP sk. B, časovou flexibilitu, ochotu cestovat, komunikativnost, organizační schopnosti, ochotu učit se novým věcem.
Nabízíme
Zajímavou práci s možností profesního růstu. Možnost podílet se na rozvoji společnosti. Příjemné pracovní prostředí. Služební telefon, NB a další benefity.