Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.
Popis
Reklamní agentura v Pardubicích hledá do svého týmu asistentku managera na hlavní pracovní poměr. Náplní práce je především administrativní činnost – příprava podkladů, správa firemní dokumentace, korespondence, evidence a archivace dokumentů. Dále správa inzertních ploch a samotná personalistika. Pokročilá práce na PC, především MS Office Word a MS Office Excel. Zodpovědnost za kompletní zajištění chodu kanceláře, asistentská podpora pro vedení společnosti.
Pracovní doba je dělena na dvě části – ranní a pozdně odpolední směnu. Podmínkou přijetí je pobyt v Pardubicích pro snazší logistiku práce.
Práce vhodná pro mladé absolventy i slečny se zkušenostmi na pozici asistentka či recepční.
V případě zájmu zasílejte své strukturované životopisy doplněné fotografií.
Parametry
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Asistentka, sekretářka
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
profesionalitu, loajalitu, spolehlivost, flexibilitu
pečlivost a proaktivní přístup
schopnost práce s PC (internet, MS Office Word, MS Office Excel)
vystupování na úrovni, elegantní vzezření
výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem
Nabízíme
práce v mladém, dynamickém a příjemném kolektivu
kompletní zaškolení a další kurzy
plat 18.000,- Kč měsíčně + bonusy a další benefity
příplatek za víkendové směny
firemní telefon
21 dní placené dovolené
sick days
firemní akce, výlety, teambuildingy