Asistentka, sekretářka
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 3 inzerátů
Asistent/ka generálního ředitele
54 000 Kč
Jste zodpovědným a pečlivým člověkem, který má výborné organizační schopnosti a je navíc zvyklý dotahovat svěřené úkoly do konce? Pokud ano, přihlaste se na pozici asistenta/asistentky generálního ředitele a pojďte s námi měnit tvář Prahy.
Co bude Vaším úkolem:
Organizace diáře a schůzek generálního ředitele
Evidence, třídění a vyřizování e-mailové korespondence
Evidence interních dokumentů společnosti
Zpracování podkladů pro rozhodování generálního ředitele
Kontrola plnění úkolů a termínů jednotlivých vedoucích pracovníků společnosti
Příprava podkladů na porady
Podíl na řízení společnosti
V případě nepřítomnosti asistenta pro ZOO Tábor jeho zastupování
Co od Vás očekáváme:
Vysokoškolské vzdělání
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
Výbornou znalost anglického jazyka
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Časovou flexibilitu
Analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
Vysokou inteligenci a schopnost empatie
Reprezentativní a diplomatické vystupování
Ochotu se neustále učit
Kladný vztah ke zvířatům
Co Vám nabídneme:
Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví)
Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
Profesionální a přátelský kolektiv – jsme tým a táhneme za jeden provaz
Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
Žádný velký open space, jen útulné kanceláře
Atraktivní lokalitu pracoviště s výbornou dopravní dostupností
Stravenkový paušál
Sportovní vyžití ve volném čase – Multisport kartu
Nadstandardní lékařskou péči za zvýhodněných podmínek
Odměny při životních jubileích
Osobní bezplatné daňové a právní poradenství od zkušených kolegů
Co jinde nezískáte:
Výhodné zaměstnanecké podmínky při koupi bytu (a také zvýhodnění a slevy u našich dodavatelů)
Výhodné zaměstnanecké podmínky při pronájmu bytu
Finanční ohodnocení:
Roční mzda v rozmezí 650.000 – 850.000,- Kč
Co bude Vaším úkolem:
Organizace diáře a schůzek generálního ředitele
Evidence, třídění a vyřizování e-mailové korespondence
Evidence interních dokumentů společnosti
Zpracování podkladů pro rozhodování generálního ředitele
Kontrola plnění úkolů a termínů jednotlivých vedoucích pracovníků společnosti
Příprava podkladů na porady
Podíl na řízení společnosti
V případě nepřítomnosti asistenta pro ZOO Tábor jeho zastupování
Co od Vás očekáváme:
Vysokoškolské vzdělání
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
Výbornou znalost anglického jazyka
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Časovou flexibilitu
Analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
Vysokou inteligenci a schopnost empatie
Reprezentativní a diplomatické vystupování
Ochotu se neustále učit
Kladný vztah ke zvířatům
Co Vám nabídneme:
Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví)
Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
Profesionální a přátelský kolektiv – jsme tým a táhneme za jeden provaz
Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
Žádný velký open space, jen útulné kanceláře
Atraktivní lokalitu pracoviště s výbornou dopravní dostupností
Stravenkový paušál
Sportovní vyžití ve volném čase – Multisport kartu
Nadstandardní lékařskou péči za zvýhodněných podmínek
Odměny při životních jubileích
Osobní bezplatné daňové a právní poradenství od zkušených kolegů
Co jinde nezískáte:
Výhodné zaměstnanecké podmínky při koupi bytu (a také zvýhodnění a slevy u našich dodavatelů)
Výhodné zaměstnanecké podmínky při pronájmu bytu
Finanční ohodnocení:
Roční mzda v rozmezí 650.000 – 850.000,- Kč
Asistentka jednatele společnosti
V textu
Popis pozice:
Hledáme asistentku, která bude schopná poskytovat administrativní zázemí jednateli společnosti. Ideální kandidát/ka bude mít dobré organizační schopnosti, schopnost efektivně komunikovat a řešit problémy. Tato pozice zahrnuje rozmanité úkoly, včetně správy kalendáře, organizace schůzek, komunikace s klienty a další administrativní úkoly.
Vaším hlavním úkolem bude:
Administrativní podpora jednatele společnosti,
zpracování příslušné agendy,
evidence, archivace a formátování dokumentů,
zkušenost práce s programem pohoda výhodou,
příprava materiálů pro jednání,
evidence a zpracování pošty,
vedení diáře a kanceláře,
řešení samostatných úkolů.
Hledáme asistentku, která bude schopná poskytovat administrativní zázemí jednateli společnosti. Ideální kandidát/ka bude mít dobré organizační schopnosti, schopnost efektivně komunikovat a řešit problémy. Tato pozice zahrnuje rozmanité úkoly, včetně správy kalendáře, organizace schůzek, komunikace s klienty a další administrativní úkoly.
Vaším hlavním úkolem bude:
Administrativní podpora jednatele společnosti,
zpracování příslušné agendy,
evidence, archivace a formátování dokumentů,
zkušenost práce s programem pohoda výhodou,
příprava materiálů pro jednání,
evidence a zpracování pošty,
vedení diáře a kanceláře,
řešení samostatných úkolů.
Hledáte v Praze zajímavou práci na HPP? Jste lehčí ZTP, umíte s PC a ovládáte též trochu AJ? Nabízíme pozici na recepci v profesionální české AV firmě na Praze 10. Přijmeme praktickou, komunikativní kolegyni se zkušenostmi s administrativou na zkr. prac. úvazek, 4-6 hod.
Dobrá znalost PC, spolehlivost, flexibilnost a chuť plnit dané úkoly. Znalost jednoduché fakturace výhodou!
Ideálně lehčí forma ZTP neboť zde máme schody a obsluhuje se též telefonní centrála.
Výše platu podle výše a typu prac. úvazku. Více o nás na: www.projektmedia.cz
Své CV pošlete na: info@projektmedia.cz
Dobrá znalost PC, spolehlivost, flexibilnost a chuť plnit dané úkoly. Znalost jednoduché fakturace výhodou!
Ideálně lehčí forma ZTP neboť zde máme schody a obsluhuje se též telefonní centrála.
Výše platu podle výše a typu prac. úvazku. Více o nás na: www.projektmedia.cz
Své CV pošlete na: info@projektmedia.cz
X