Popis
Chtěl(a) byste pracovat v přátelské atmosféře menší firmy? Nabýt jen anonymní kolečko ve stroji, ale dělat práci na které záleží, pestrou a činorodou? Nedělá vám problém komunikace a jste spíš technický typ? Přitom zodpovědnost a pečlivost jsou vám vlastní? Tak pojďte pracovat za námi! Nabízíme vám zajímavou práci v příjemném prostředí naší firemní prodejny, v blízkosti centra Brna na Vídeňské ulici.
Jsme česká firma rodinného typu, s dlouhou historií a ve svém oboru skuteční lídři trhu. V PROSTAVBU s.r.o. se již dvacet let zabýváme distribucí a prodejem inovativních výrobků pro stavebnictví (velko i malo obchodem). Náš hlavní sortiment jsou plastové palubky, plastové profily, fasádní obklady a další, především plastové, výrobky pro stavebnictví. Spolupracujeme s předními výrobci z několika Evropských zemí, řadu z nich přímo zastupujeme na českém trhu. Sídlíme v Brně a naše zboží a výrobky dodáváme do celé České republiky i do zahraničí.
Ve vaší pracovní náplni, stručně řečeno, bude celá řada činností, které se skrývají za univerzálním označením "odbyt". K tomu se budete také částečně starat o vše co souvisí se zajištěním chodu naší prodejny a skladu.
A co si tedy pod tím máte konkrétně představit?
Tak především a hlavně, budete zajišťovat komplexní administraci jednotlivých obchodních případů. Od zpracování cenových nabídek, přes evidenci a kontrolu došlých objednávek (od velko i malo obchodních zákazníků a z našeho e-shopu), až po vystavování dodacích listů, fakturaci a organizaci expedice zboží (pracujeme kompletně v EPR MoneyS5).
Budete taky komunikovat se zákazníky a obchodními partnery, telefonicky i přímo na prodejně. Novým pomůžete zorientovat se v našem sortimentu, s těmi již zorientovanými alespoň prohodíte přátelské slovo. Pomůžete jim s objednávkou, nebo doladíte dodací termíny. A když bude potřeba, pomůžete třeba i s výdejem zboží ze skaldu.
Budete se podílet na plánování a organizaci dopravy a plánovat a kontrolovat expedici zboží. Plánovat rozvozové trasy, kombinovat a optimalizovat, aby všechno všude bylo efektivně a přitom včas.
Vaší starostí bude také vést evidenci pohledávek v souvislosti s obchodními případy a zajišťovat evidenci a vyřizovat případné reklamace. Budete se snažit být zákazníkům vždy k dispozici a nápomocný.
Kromě toho ještě budete kontrolovat stav vybraných skladových zásob, intenzivně komunikovat s dodavateli a objednávat dle potřeby zboží, naskladňovat zboží a kontrolovat a zpracovávat došlé faktury. Budete se také podílet na pravidelných inventurách a kontrolách zboží.
No a pak ještě budete muset mít trochu přehled o běžném chodu prodejny, potřebách skladu, provozních záležitostech, starostech a radostech kolegů, ... prostě o všem a o všech. A navíc občas dělat i to co je právě potřeba, i když to není přesně ve vaší pracovní smlouvě. Tak, jak to děláme my všichni ve firmě. Tak, jak to v menších firmách chodí. Prostě dělat věci tak, aby vše fungovalo, přitom nás práce bavila, a naši zákazníci byli spokojení.
Čeho se naopak nemusíte obávat
Žádná zbytečná buzerace, byrokracie, nesmyslné papírování a vykazování, neproniknutelná hierarchie neschopných nadřízených, ani nekonečné přesčasové hodiny. To u nás opravdu nevedeme!
Jsme malý kolektiv, od skladníků až po majitele firmy se všichni denně potkáváme a operativně řešíme co je potřeba. Naším společným cílem je, aby věci skutečně fungovaly, nejjednodušším možným způsobem, efektivně a spolehlivě.