Práce v ČR
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 15 inzerátů
Hledám práci na HPP, zkrácený úvazek (3-4 dny v týdnu). Praxe v administrativě - fakturace, mzdy – malá firma, vyúčtování honorářů, komunikace s dodavateli a odběrateli, vedení pokladny, bankovní převody, příprava podkladů pro daňového poradce, práce s datovou schránkou, obsluha e-shopu včetně HTML, odvody tržeb, vedení knihovny a majetku včetně inventur. Maturita, nekuřačka, ŘP B. Praha.
Práce ODKUDKOLI
V textu
PRÁCE ODKUDKOLI
• česká firma
• bez nutnosti ŽL
• snadná administrativa
• práce s textem
• servis klientům
• propagace
• vzdělávací akademie
• česká firma
• bez nutnosti ŽL
• snadná administrativa
• práce s textem
• servis klientům
• propagace
• vzdělávací akademie
hledám brigádu nebo domácí práci
Dohodou
Hledám práci nebo brigádu z domova v oblasti administrativy. Mám 25 letou praxi v administrativě. Nyní mám částečný invalidní důchod a hledám práci z domova z oblasti administrativy. V žádném případě nemám zájem o žádný prodej - ničeho drogerie atd, žádné nabídky prodej nic takového nechci o to opravdu nestojím nejsem typ abych něco nabízela prodávala to opravdu nejsem. Prosím jen slušné nabídky. Zn: budu moc ráda za vaše nabídky.
• Ostraha areálu
• Pochůzková činnost
• Denní x noční 10 -12 hod. směny
• Kontrola nakládky a vykládky
• Administrativa (recepce)
• Pochůzková činnost
• Denní x noční 10 -12 hod. směny
• Kontrola nakládky a vykládky
• Administrativa (recepce)
• Ostraha areálu
• Pochůzková činnost
• Denní x noční 10 -12 hod. směny
• Kontrola nakládky a vykládky
• Administrativa (recepce)
• Pochůzková činnost
• Denní x noční 10 -12 hod. směny
• Kontrola nakládky a vykládky
• Administrativa (recepce)
Práce ODKUDKOLI
V textu
PRÁCE ODKUDKOLI
• česká firma
• bez nutnosti ŽL
• snadná administrativa
• práce s textem
• servis klientům
• propagace
• vzdělávací akademie
Více info ve zprávě!
• česká firma
• bez nutnosti ŽL
• snadná administrativa
• práce s textem
• servis klientům
• propagace
• vzdělávací akademie
Více info ve zprávě!
Práce
20 000 Kč
Nabízím možnost práce z domova, na pc. Jedná se o administrativu, klientský servis, odpovídání dotazů zákazníků a spolupracovníků. Poskytování rad klientům tad.
Finanční účetní
Dohodou
Finanční účetní, administrativa, finance a ekonomika
.
Provozujeme internetový obchod, poskytujeme služby - školení, revize OOPP. Pohybujeme se v oblasti specifického segmentu Osobních ochranných prostředků pro profesionální použití lezci, záchranáři, etc. Na trhu fungujeme od roku 2014 a od té doby trvale rosteme - obratem, prostorem, počtem zaměstnanců.
Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Finanční účetní
Provozujeme internetový obchod, poskytujeme služby - školení, revize OOPP. Pohybujeme se v oblasti specifického segmentu Osobních ochranných prostředků pro profesionální použití lezci, záchranáři, etc. Na trhu fungujeme od roku 2014 a od té doby trvale rosteme - obratem, prostorem, počtem zaměstnanců.
Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Finanční účetní
Práce z domu
1 Kč
Hledám práci na doma jako přívydělek , jsem dispečerka v logistice ale ráda bych ještě něco k tomu , umím i administrativu . Fakturace , vyřízení objednávek a komunikace ze zákazníky . Děkuji popřípadě za nabídku . Řidičky průkaz SK.B mám také , a není problém někam přijet .
Náplň práce obnáší práci od check-in hostů, přes administrativu, práce s rezervačním systémem a v neposlední řadě spojení recepce s kuchyní. Proto bys nepracoval/a nejen na recepci, ale i v kuchyni. Nevaříme, pouze rozpékáme pečivo a servírujeme hotové produkty. Každý to zvládne!
Co u nás budete dělat?
Check-in/check-out hostů
Zajišťovat plynulý chod recepce
Práce s rezervačním systémem
Práce v kuchyni
Komunikace s hosty
Administrativní činnost spojená s recepcí
Směnný provoz po 8 hodinách
Co musíte znát, mít a umět?
AJ na dobré úrovni
ČJ na komunikativní úrovni
Chuť pracovat a aktivně vyhledávat řešení
Spolehlivost, komunikativnost, flexibilita, ochota vždy pomoct
Co Vám nabízíme
Směnný provoz po 8 hodinách
Flexibilita při plánování směn
Benefity v rámci skupiny hotelů Deutsche Hospitality
Zajímavé platové ohodnocení
Super kolektiv
Co u nás budete dělat?
Check-in/check-out hostů
Zajišťovat plynulý chod recepce
Práce s rezervačním systémem
Práce v kuchyni
Komunikace s hosty
Administrativní činnost spojená s recepcí
Směnný provoz po 8 hodinách
Co musíte znát, mít a umět?
AJ na dobré úrovni
ČJ na komunikativní úrovni
Chuť pracovat a aktivně vyhledávat řešení
Spolehlivost, komunikativnost, flexibilita, ochota vždy pomoct
Co Vám nabízíme
Směnný provoz po 8 hodinách
Flexibilita při plánování směn
Benefity v rámci skupiny hotelů Deutsche Hospitality
Zajímavé platové ohodnocení
Super kolektiv
Nabízím služby technika BOZP s OZO v prevenci rizik,dle zák.č.309/2006Sb. včetně kompletních administrativních úkonů s tím spojené,jako jsou evidence pracovních úrazů,včetně jejich evidence a hlášení,výkon v oblasti prevenci rizik,školení zaměstnanců v oblasti BOZP ,zpracování bezpečnostních pracovních předpisů ve spolupráci se zaměstnavatelem,dodržování termínů kontrol,revizí,pracovnělékařských prohlídek ,atd. Dále nabízím možnost pracovního uplatnění v administrativě popř.ve výrobě s využitím komunikativního německého jazyka, apod.Termín: od 01.03/04.2024
Lze jako OSVČ nebo zaměstnanec do trvalého PP,popř.dohodou.
Lze jako OSVČ nebo zaměstnanec do trvalého PP,popř.dohodou.
Hledáte v Praze zajímavou práci na HPP? Jste lehčí ZTP, umíte s PC a ovládáte též trochu AJ? Nabízíme pozici na recepci v profesionální české AV firmě na Praze 10. Přijmeme praktickou, komunikativní kolegyni se zkušenostmi s administrativou na zkr. prac. úvazek, 4-6 hod.
Dobrá znalost PC, spolehlivost, flexibilnost a chuť plnit dané úkoly. Znalost jednoduché fakturace výhodou!
Ideálně lehčí forma ZTP neboť zde máme schody a obsluhuje se též telefonní centrála.
Výše platu podle výše a typu prac. úvazku. Více o nás na: www.projektmedia.cz
Své CV pošlete na: info@projektmedia.cz
Dobrá znalost PC, spolehlivost, flexibilnost a chuť plnit dané úkoly. Znalost jednoduché fakturace výhodou!
Ideálně lehčí forma ZTP neboť zde máme schody a obsluhuje se též telefonní centrála.
Výše platu podle výše a typu prac. úvazku. Více o nás na: www.projektmedia.cz
Své CV pošlete na: info@projektmedia.cz
Co bude vaší náplní ?
- provádění určené fakturační a účetní operace
- podílí se na ekonomické a provozní administrativě a činnostech
- spolupracuje s kolegy z ekonomického oddělení
- spolupracuje se zaměstnanci v jednotlivých segmentech v oblasti administrativní a provozní
Co potřebujeme?
- minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
- praxi v oblasti účtování
- pečlivost, spolehlivost a důslednost
- pozitivní a vstřícný přístup , schopnost spolupracovat v týmu, dobré komunikační schopnosti
Co nabízíme:
- zázemí silné vzdělávací organizace
- pracovní smlouvu na zkrácený úvazek (0,5 )
- nástup možný ihned
- mzda dle kompetencí a zkušeností - 15- 18 tisíc, dle úvazku.
- provádění určené fakturační a účetní operace
- podílí se na ekonomické a provozní administrativě a činnostech
- spolupracuje s kolegy z ekonomického oddělení
- spolupracuje se zaměstnanci v jednotlivých segmentech v oblasti administrativní a provozní
Co potřebujeme?
- minimálně SŠ vzdělání ekonomického směru
- praxi v oblasti účtování
- pečlivost, spolehlivost a důslednost
- pozitivní a vstřícný přístup , schopnost spolupracovat v týmu, dobré komunikační schopnosti
Co nabízíme:
- zázemí silné vzdělávací organizace
- pracovní smlouvu na zkrácený úvazek (0,5 )
- nástup možný ihned
- mzda dle kompetencí a zkušeností - 15- 18 tisíc, dle úvazku.
Hledáš stálou pozici nebo i jen přivýdělek v administrativě, ale chceš se vyhnout nudě, organizovat si vlastní čas a brzy si užívat výsledky své práce? Pokud tě alespoň trochu zajímá svět financí, investic, spoření nebo problematika realitního trhu, máme pro tebe super místo v samém srdci Vinohrad.
Na naši pobočku Broker Point Premium aktuálně hledáme kolegy/ně se specializací na finance nebo reality. Oceníme tvé zkušenosti, ale pokud je teprve sbíráš, nevadí, kvalitní zaučení je u nás standardem. U nás se uplatní nadšení absolventi, stejně jako zkušení profesionálové. Přidej se do týmu finančních nebo realitních konzultantů na vinohradské pobočce Broker Consulting!
Na naši pobočku Broker Point Premium aktuálně hledáme kolegy/ně se specializací na finance nebo reality. Oceníme tvé zkušenosti, ale pokud je teprve sbíráš, nevadí, kvalitní zaučení je u nás standardem. U nás se uplatní nadšení absolventi, stejně jako zkušení profesionálové. Přidej se do týmu finančních nebo realitních konzultantů na vinohradské pobočce Broker Consulting!
Chcete ovlivnit svou výplatu a pracovat z domova?
Jsme Reas.cz, našim cílem je zkvalitňovat realitní trh. V roce 2022 jsme se umístili v první desítce prestižního žebříčku Deloitte Fast50 pro nejrychleji rostoucí české firmy. Hledáme kandidáty s obchodním duchem, kteří rádi komunikují po telefonu. Naši klienti na webu vyplní formulář a my jim následně poradíme, jakou cestou řešit prodej nebo nákup nemovitosti. Vaším úkolem tak bude klienty informovat o jejich možnostech a pomůžete jim správně se rozhodnout.
Neprovozujeme běžné call centrum - naši operátoři nevolají na studené kontakty, neprodávají finanční deriváty nebo sady hrnců. Klienty kontaktují na základě jejich projeveného zájmu či žádosti o telefonický kontakt. Tuto službu hodnotí více než 90 % klientů pozitivně.
Co Vám nabídneme:
Možnost práce z domova.
Práce 4 dny v týdnu.
Fix 20 000 Kč. Nějaký základ je totiž potřeba.
Neomezené provize. Pokud do toho dáte všechno, můžete si odnášet až 60 000 Kč měsíčně.
Databázi klientů, kteří čekají na naši reakci ohledně možného prodeje nemovitosti.
Kvalitní školení na začátku i v průběhu pracovního procesu.
4 týdny dovolené, sick days, firemní tarif, Multisport kartu a společné akce a teambuildingy.
Možnost kariérního růstu a podporu ambicí našich zaměstnanců.
Co Vás u nás čeká:
Vyzkoušené know how a seriózní přístup.
Každodenní telefonická komunikace s klienty, kteří vyplnili formulář na naší webové stránce a uvažují o prodeji své nemovitosti.
Drobná administrativa spojená s telefonní komunikací a občasnými e-maily.
Pravidelná školení a workshopy, díky kterým se stanete specialistou na realitní trh.
Co Vám k nám otevře dveře:
Rádi telefonujete.
Máte dobré komunikační dovednosti, umíte naslouchat potřebám klienta. A i když máte pokoru, nezaleknete se odmítnutí.
Jste cílevědomí a chcete se zlepšovat.
Umíte perfektně česky slovem i písmem.
Máte zkušenosti z call centra, zákaznické podpory nebo na prodejní pozici.
Jsme Reas.cz, našim cílem je zkvalitňovat realitní trh. V roce 2022 jsme se umístili v první desítce prestižního žebříčku Deloitte Fast50 pro nejrychleji rostoucí české firmy. Hledáme kandidáty s obchodním duchem, kteří rádi komunikují po telefonu. Naši klienti na webu vyplní formulář a my jim následně poradíme, jakou cestou řešit prodej nebo nákup nemovitosti. Vaším úkolem tak bude klienty informovat o jejich možnostech a pomůžete jim správně se rozhodnout.
Neprovozujeme běžné call centrum - naši operátoři nevolají na studené kontakty, neprodávají finanční deriváty nebo sady hrnců. Klienty kontaktují na základě jejich projeveného zájmu či žádosti o telefonický kontakt. Tuto službu hodnotí více než 90 % klientů pozitivně.
Co Vám nabídneme:
Možnost práce z domova.
Práce 4 dny v týdnu.
Fix 20 000 Kč. Nějaký základ je totiž potřeba.
Neomezené provize. Pokud do toho dáte všechno, můžete si odnášet až 60 000 Kč měsíčně.
Databázi klientů, kteří čekají na naši reakci ohledně možného prodeje nemovitosti.
Kvalitní školení na začátku i v průběhu pracovního procesu.
4 týdny dovolené, sick days, firemní tarif, Multisport kartu a společné akce a teambuildingy.
Možnost kariérního růstu a podporu ambicí našich zaměstnanců.
Co Vás u nás čeká:
Vyzkoušené know how a seriózní přístup.
Každodenní telefonická komunikace s klienty, kteří vyplnili formulář na naší webové stránce a uvažují o prodeji své nemovitosti.
Drobná administrativa spojená s telefonní komunikací a občasnými e-maily.
Pravidelná školení a workshopy, díky kterým se stanete specialistou na realitní trh.
Co Vám k nám otevře dveře:
Rádi telefonujete.
Máte dobré komunikační dovednosti, umíte naslouchat potřebám klienta. A i když máte pokoru, nezaleknete se odmítnutí.
Jste cílevědomí a chcete se zlepšovat.
Umíte perfektně česky slovem i písmem.
Máte zkušenosti z call centra, zákaznické podpory nebo na prodejní pozici.
X