Práce v ČR
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 16 inzerátů
Osobní asistentka podnikatele
Dohodou
Osobní asistentka hledá svého pohodového šéfa!
Já SŠ, Aj, Nj, PC, Řp, reprezentativní doprovod na služebních cestách,meetings. Zodpovědná, diskrétní. Info na mail businesswoman007@seznam.cz.
Já SŠ, Aj, Nj, PC, Řp, reprezentativní doprovod na služebních cestách,meetings. Zodpovědná, diskrétní. Info na mail businesswoman007@seznam.cz.
Asistentka/Referentka
Dohodou
Hledáme posilu do našeho týmu.
Jedná se o pozici asistentky/referentky
Administrativní práce:
- zakládání dokumentace
- fakturace po zaškolení popř. zkušenosti s fakturací výhodou
- skenování dokumentů
- personalizace
- Komunikace s klienty
- Vyřizování telefonátů, pochůzky
Typ pracovního poměru: půl úvazek (např. 4 hodiny), vhodné i pro maminky na mateřské dovolené dle efektivity je možné se domluvit na HPP.
KONTAKT
NEOB Energy, s.r.o.
1. máje 268, 664 84 Zastávka u Brna
V případě zájmu volejte na: 775 655 585
Životopisy posílejte na: fialova@neobenergy.cz
Jedná se o pozici asistentky/referentky
Administrativní práce:
- zakládání dokumentace
- fakturace po zaškolení popř. zkušenosti s fakturací výhodou
- skenování dokumentů
- personalizace
- Komunikace s klienty
- Vyřizování telefonátů, pochůzky
Typ pracovního poměru: půl úvazek (např. 4 hodiny), vhodné i pro maminky na mateřské dovolené dle efektivity je možné se domluvit na HPP.
KONTAKT
NEOB Energy, s.r.o.
1. máje 268, 664 84 Zastávka u Brna
V případě zájmu volejte na: 775 655 585
Životopisy posílejte na: fialova@neobenergy.cz
Asistentka jednatele společnosti
V textu
Popis pozice:
Hledáme asistentku, která bude schopná poskytovat administrativní zázemí jednateli společnosti. Ideální kandidát/ka bude mít dobré organizační schopnosti, schopnost efektivně komunikovat a řešit problémy. Tato pozice zahrnuje rozmanité úkoly, včetně správy kalendáře, organizace schůzek, komunikace s klienty a další administrativní úkoly.
Vaším hlavním úkolem bude:
Administrativní podpora jednatele společnosti,
zpracování příslušné agendy,
evidence, archivace a formátování dokumentů,
zkušenost práce s programem pohoda výhodou,
příprava materiálů pro jednání,
evidence a zpracování pošty,
vedení diáře a kanceláře,
řešení samostatných úkolů.
Hledáme asistentku, která bude schopná poskytovat administrativní zázemí jednateli společnosti. Ideální kandidát/ka bude mít dobré organizační schopnosti, schopnost efektivně komunikovat a řešit problémy. Tato pozice zahrnuje rozmanité úkoly, včetně správy kalendáře, organizace schůzek, komunikace s klienty a další administrativní úkoly.
Vaším hlavním úkolem bude:
Administrativní podpora jednatele společnosti,
zpracování příslušné agendy,
evidence, archivace a formátování dokumentů,
zkušenost práce s programem pohoda výhodou,
příprava materiálů pro jednání,
evidence a zpracování pošty,
vedení diáře a kanceláře,
řešení samostatných úkolů.
Top
Majitel hřebčína (www.hess.cz) hledá asistentku, hospodyni, spolupracovnici v chovu koní.
Ubytování v areálu hřebčína
Mzda dohodou. Kontakt 602305139.
Ubytování v areálu hřebčína
Mzda dohodou. Kontakt 602305139.
Hledám osobního asistenta/asistentku pro vozíčkáře na občasnou půldenní, jednodenní nebo i vícedenní asistenci (zejména výlety, kino, koncerty, výjezdy na jednorázové akce…). Jsem vozíčkář (39) z Blanska, mentálně v pořádku, který potřebuje asistenci druhé osoby. Zaučení jisté v klidném domácím prostředí, možno vše vyzkoušet a na všem se domluvit. Možná je i domluva dlouhodobé spolupráce. Čas a rozsah asistence je vždy dle domluvy.
Požaduji řidičský průkaz, spolehlivost, ochotu. Bylo by dobré si také aspoň trošku vyhovovat (nejlépe společné zájmy – hudba, počítač, příroda, relax, občasné výlety…). Mzda dohodou dle vytíženosti při asistenci. V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu o setkání nebo on-line pohovor pište na asistent-vozickare@centrum.cz. Děkuji
Požaduji řidičský průkaz, spolehlivost, ochotu. Bylo by dobré si také aspoň trošku vyhovovat (nejlépe společné zájmy – hudba, počítač, příroda, relax, občasné výlety…). Mzda dohodou dle vytíženosti při asistenci. V případě jakýchkoliv dotazů nebo zájmu o setkání nebo on-line pohovor pište na asistent-vozickare@centrum.cz. Děkuji
Asistentka na telefonu
160 Kč
Hledá se operátorka,
Chceš pracovat z domova?
Umíš si věci dobře organizovat?
Jsi slečna nebo paní s
dobrou znalosti angličtiny a
odolná vůči stresu?
Jsi z Prahy a okolí?
Pracovní doba 10:00 az 23:00
2-4 dny v týdnu.
Práce možná odkudkoliv kde je signál a trochu klid.
Pro více informací piš do zprávy nebo na e-mail
Děkuji
Chceš pracovat z domova?
Umíš si věci dobře organizovat?
Jsi slečna nebo paní s
dobrou znalosti angličtiny a
odolná vůči stresu?
Jsi z Prahy a okolí?
Pracovní doba 10:00 az 23:00
2-4 dny v týdnu.
Práce možná odkudkoliv kde je signál a trochu klid.
Pro více informací piš do zprávy nebo na e-mail
Děkuji
Generali Česká pojišťovna přijme pracovníka na pozici "Obchodní reprezentant/ka" na kanceláři v Bystřici nad Pernštejnem.
Hledáme nového zaměstnance s obchodní dovedností na pozici zástupce vedoucího servisu velkokapacitních strojů do stravovacích provozů.
Rozsah práce
Komunikace se zákazníkem, zasílání cenových nabídek, příjem a výdej náhradních dílů, fakturace, vedení servisních zakázek.
V případě zájmu zasílejte CV ( životopis)
na horska@gastrozeho.cz, horsky@gastrozeho.cz
nebo volejte na tel 777095525, 777334890
Rozsah práce
Komunikace se zákazníkem, zasílání cenových nabídek, příjem a výdej náhradních dílů, fakturace, vedení servisních zakázek.
V případě zájmu zasílejte CV ( životopis)
na horska@gastrozeho.cz, horsky@gastrozeho.cz
nebo volejte na tel 777095525, 777334890
ošetřovatelka
Dohodou
Dobrý den,
hledám pracovní uplatnění ošetřovatelka-asistentka v okolí okres Nový Jičín-možnost i jinde, ale pak už v turnusech na sřídačku. Dlouholetá praxe u lůžka, s vozíčkem či mentální porucha. Aktivní řidička ,nekuřačka.
Vše na dohodě.
hledám pracovní uplatnění ošetřovatelka-asistentka v okolí okres Nový Jičín-možnost i jinde, ale pak už v turnusech na sřídačku. Dlouholetá praxe u lůžka, s vozíčkem či mentální porucha. Aktivní řidička ,nekuřačka.
Vše na dohodě.
Realitní makléř, správa pronájmů
• Provize 70 % ze zakázky z realitních obchodů
• Práce na IČ nebo DPP, dle dohody
• Pravidelný příjem zakázek pronájmů ze strany firmy
• Vhodné pro ženy na mateřské nebo studenty
Co nabízíme?
• 70 % z provize z prodeje či pronájmu z realitní zakázky
• 0,3 % ze zprostředkovaných hypoték
• odměny ze získané privátní správy a správy pronájmů
• odměny ze získaných úklidů firem či bytových domů
• bez finanční účasti na provozu kanceláře či inzerci vč. topování
• jako podporu nabízíme placený monitoring inzerce, inzerci na hlavních realitních serverech, nejmodernější realitní software, propagační předměty, služby advokáta, prostorné kanceláře v historickém centru Plzně, dálkový přístup na KN, podporu firemní asistentky, účetní, pravidelná školení, pravidelné firemní zábavné akce, a další.
• práce v přátelském prostředí a příjem závisející na vaší aktivitě
• možnost home office či externě
+ firemní bonusy dle dohody
Co očekáváme?
• Minimálně středoškolské vzdělání
• Předchozí praxi, ideálně v realitní kanceláři či finančních službách
• Dále příjemné vystupování, komunikativnost, reprezentativnost, časovou flexibilitu
Zaujala Vás nabídka? Kontaktujte nás
• 739 739 222
• info@bytyzapad.cz
• Provize 70 % ze zakázky z realitních obchodů
• Práce na IČ nebo DPP, dle dohody
• Pravidelný příjem zakázek pronájmů ze strany firmy
• Vhodné pro ženy na mateřské nebo studenty
Co nabízíme?
• 70 % z provize z prodeje či pronájmu z realitní zakázky
• 0,3 % ze zprostředkovaných hypoték
• odměny ze získané privátní správy a správy pronájmů
• odměny ze získaných úklidů firem či bytových domů
• bez finanční účasti na provozu kanceláře či inzerci vč. topování
• jako podporu nabízíme placený monitoring inzerce, inzerci na hlavních realitních serverech, nejmodernější realitní software, propagační předměty, služby advokáta, prostorné kanceláře v historickém centru Plzně, dálkový přístup na KN, podporu firemní asistentky, účetní, pravidelná školení, pravidelné firemní zábavné akce, a další.
• práce v přátelském prostředí a příjem závisející na vaší aktivitě
• možnost home office či externě
+ firemní bonusy dle dohody
Co očekáváme?
• Minimálně středoškolské vzdělání
• Předchozí praxi, ideálně v realitní kanceláři či finančních službách
• Dále příjemné vystupování, komunikativnost, reprezentativnost, časovou flexibilitu
Zaujala Vás nabídka? Kontaktujte nás
• 739 739 222
• info@bytyzapad.cz
Asistent/ka generálního ředitele
54 000 Kč
Jste zodpovědným a pečlivým člověkem, který má výborné organizační schopnosti a je navíc zvyklý dotahovat svěřené úkoly do konce? Pokud ano, přihlaste se na pozici asistenta/asistentky generálního ředitele a pojďte s námi měnit tvář Prahy.
Co bude Vaším úkolem:
Organizace diáře a schůzek generálního ředitele
Evidence, třídění a vyřizování e-mailové korespondence
Evidence interních dokumentů společnosti
Zpracování podkladů pro rozhodování generálního ředitele
Kontrola plnění úkolů a termínů jednotlivých vedoucích pracovníků společnosti
Příprava podkladů na porady
Podíl na řízení společnosti
V případě nepřítomnosti asistenta pro ZOO Tábor jeho zastupování
Co od Vás očekáváme:
Vysokoškolské vzdělání
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
Výbornou znalost anglického jazyka
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Časovou flexibilitu
Analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
Vysokou inteligenci a schopnost empatie
Reprezentativní a diplomatické vystupování
Ochotu se neustále učit
Kladný vztah ke zvířatům
Co Vám nabídneme:
Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví)
Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
Profesionální a přátelský kolektiv – jsme tým a táhneme za jeden provaz
Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
Žádný velký open space, jen útulné kanceláře
Atraktivní lokalitu pracoviště s výbornou dopravní dostupností
Stravenkový paušál
Sportovní vyžití ve volném čase – Multisport kartu
Nadstandardní lékařskou péči za zvýhodněných podmínek
Odměny při životních jubileích
Osobní bezplatné daňové a právní poradenství od zkušených kolegů
Co jinde nezískáte:
Výhodné zaměstnanecké podmínky při koupi bytu (a také zvýhodnění a slevy u našich dodavatelů)
Výhodné zaměstnanecké podmínky při pronájmu bytu
Finanční ohodnocení:
Roční mzda v rozmezí 650.000 – 850.000,- Kč
Co bude Vaším úkolem:
Organizace diáře a schůzek generálního ředitele
Evidence, třídění a vyřizování e-mailové korespondence
Evidence interních dokumentů společnosti
Zpracování podkladů pro rozhodování generálního ředitele
Kontrola plnění úkolů a termínů jednotlivých vedoucích pracovníků společnosti
Příprava podkladů na porady
Podíl na řízení společnosti
V případě nepřítomnosti asistenta pro ZOO Tábor jeho zastupování
Co od Vás očekáváme:
Vysokoškolské vzdělání
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
Výbornou znalost anglického jazyka
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Časovou flexibilitu
Analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
Vysokou inteligenci a schopnost empatie
Reprezentativní a diplomatické vystupování
Ochotu se neustále učit
Kladný vztah ke zvířatům
Co Vám nabídneme:
Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví)
Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
Profesionální a přátelský kolektiv – jsme tým a táhneme za jeden provaz
Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
Žádný velký open space, jen útulné kanceláře
Atraktivní lokalitu pracoviště s výbornou dopravní dostupností
Stravenkový paušál
Sportovní vyžití ve volném čase – Multisport kartu
Nadstandardní lékařskou péči za zvýhodněných podmínek
Odměny při životních jubileích
Osobní bezplatné daňové a právní poradenství od zkušených kolegů
Co jinde nezískáte:
Výhodné zaměstnanecké podmínky při koupi bytu (a také zvýhodnění a slevy u našich dodavatelů)
Výhodné zaměstnanecké podmínky při pronájmu bytu
Finanční ohodnocení:
Roční mzda v rozmezí 650.000 – 850.000,- Kč
Do malé soukromé školky na Žižkově v Praze 3 (denně 8 dětí ve věku 2-4 roky) hledáme na "dohodu o provedení práce (DPP)" nebo na živnostenské oprávnění (ŽL) chůvu se zkušenostmi s hlídáním dětí.
Jednalo by se práci v dopoledních hodinách (3-4 hodiny) 2x týdně, občas i 3x týdně.
Práce je vhodná i pro flexibilní důchodkyně (níže požadovaného vzdělání) nebo pro absolventky pedagogické školy či školy se sociálním zaměřením.
Požadované vzdělání:
a) odborná způsobilost k výkonu povolání všeobecné sestry nebo zdravotnického asistenta nebo ošetřovatele nebo porodní asistentky nebo záchranáře nebo všeobecného sanitáře
b) odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách
c) odborná kvalifikace k výkonu povolání učitele mateřské školy
d) profesní kvalifikace pro činnost chůvy pro děti do zahájení povinné školní docházky (kód kurzu 69-017-M)
e) doklad o vykonání tříleté praxe v oboru v nezávislém postavení (§ 420 občanského zákoníku) nebo v pracovněprávním vztahu (u bodů a),b),c),d))
Čistý výpis z rejstříku trestů.
Při splnění výše uvedených požadavků je mzda 200 Kč / hodinu
U práce na DPP = 6400 Kč/ za 32 hodin/měsíc.
V případě práce na ŽL je možné odpracovat 60-80 hodin za měsíc = 12.000 - 16.000 Kč (dle domluvy je možné i více hodin).
V případě vážného zájmu zašlete informace o vaší práci s dětmi a požadovaném vzdělání.
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Jednalo by se práci v dopoledních hodinách (3-4 hodiny) 2x týdně, občas i 3x týdně.
Práce je vhodná i pro flexibilní důchodkyně (níže požadovaného vzdělání) nebo pro absolventky pedagogické školy či školy se sociálním zaměřením.
Požadované vzdělání:
a) odborná způsobilost k výkonu povolání všeobecné sestry nebo zdravotnického asistenta nebo ošetřovatele nebo porodní asistentky nebo záchranáře nebo všeobecného sanitáře
b) odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách
c) odborná kvalifikace k výkonu povolání učitele mateřské školy
d) profesní kvalifikace pro činnost chůvy pro děti do zahájení povinné školní docházky (kód kurzu 69-017-M)
e) doklad o vykonání tříleté praxe v oboru v nezávislém postavení (§ 420 občanského zákoníku) nebo v pracovněprávním vztahu (u bodů a),b),c),d))
Čistý výpis z rejstříku trestů.
Při splnění výše uvedených požadavků je mzda 200 Kč / hodinu
U práce na DPP = 6400 Kč/ za 32 hodin/měsíc.
V případě práce na ŽL je možné odpracovat 60-80 hodin za měsíc = 12.000 - 16.000 Kč (dle domluvy je možné i více hodin).
V případě vážného zájmu zašlete informace o vaší práci s dětmi a požadovaném vzdělání.
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Do malé soukromé školky na Žižkově v Praze 3 (denně 8 dětí ve věku 2-4 roky) hledáme na "dohodu o provedení práce (DPP)" nebo na živnostenské oprávnění (ŽL) chůvu se zkušenostmi s hlídáním dětí.
Jednalo by se práci v dopoledních hodinách - 4 hodiny 2x až 3x týdně.
Práce je vhodná i pro flexibilní důchodkyně (níže požadovaného vzdělání) nebo pro absolventky pedagogické školy či školy se sociálním zaměřením.
Požadované vzdělání:
a) odborná způsobilost k výkonu povolání všeobecné sestry nebo zdravotnického asistenta nebo ošetřovatele nebo porodní asistentky nebo záchranáře nebo všeobecného sanitáře
b) odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách
c) odborná kvalifikace k výkonu povolání učitele mateřské školy
d) profesní kvalifikace pro činnost chůvy pro děti do zahájení povinné školní docházky (kód kurzu 69-017-M)
e) doklad o vykonání tříleté praxe v oboru v nezávislém postavení (§ 420 občanského zákoníku) nebo v pracovněprávním vztahu (u bodů a),b),c),d))
Čistý výpis z rejstříku trestů.
Při splnění výše uvedených požadavků je mzda 200 Kč / hodinu
U práce na DPP = 6400 Kč/ za 32 hodin/měsíc.
V případě práce na ŽL je možné odpracovat 60-80 hodin za měsíc = 12.000 - 16.000 Kč (dle domluvy je možné i více hodin).
V případě vážného zájmu zašlete informace o vaší práci s dětmi a požadovaném vzdělání.
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Jednalo by se práci v dopoledních hodinách - 4 hodiny 2x až 3x týdně.
Práce je vhodná i pro flexibilní důchodkyně (níže požadovaného vzdělání) nebo pro absolventky pedagogické školy či školy se sociálním zaměřením.
Požadované vzdělání:
a) odborná způsobilost k výkonu povolání všeobecné sestry nebo zdravotnického asistenta nebo ošetřovatele nebo porodní asistentky nebo záchranáře nebo všeobecného sanitáře
b) odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách
c) odborná kvalifikace k výkonu povolání učitele mateřské školy
d) profesní kvalifikace pro činnost chůvy pro děti do zahájení povinné školní docházky (kód kurzu 69-017-M)
e) doklad o vykonání tříleté praxe v oboru v nezávislém postavení (§ 420 občanského zákoníku) nebo v pracovněprávním vztahu (u bodů a),b),c),d))
Čistý výpis z rejstříku trestů.
Při splnění výše uvedených požadavků je mzda 200 Kč / hodinu
U práce na DPP = 6400 Kč/ za 32 hodin/měsíc.
V případě práce na ŽL je možné odpracovat 60-80 hodin za měsíc = 12.000 - 16.000 Kč (dle domluvy je možné i více hodin).
V případě vážného zájmu zašlete informace o vaší práci s dětmi a požadovaném vzdělání.
Nástup možný ihned nebo dle domluvy.
Fotografka hledá práci
Dohodou
Dobrý den,
Jsem 22 letá fotografka z Prahy a touto cestou hledám uplatnění v oblasti fotografie.
Zabývám se fotografováním portrétů, párů, rodin, dětí či zvířat, ale fotografuji i produkty, společenské akce a především cestovatelské fotografie. Umím vytvářet i plakáty, reklamní posty, obaly (např. Na CD nebo DVD) či vizitky.
Obor Fotografie jsem úspěšně vystudovala s maturitou na pražské umělecké škole v roce 2019. Dále mám složené maturitní zkoušky z Anglického jazyka, Českého jazyka a z Dějin a teorie reklamy.
Mám praxi také s vyvoláváním a následným zvětšováním negativů (práce v černé komoře). Ke své práci na PC používám hlavně programy Adobe Photoshop, Lightroom a Bridge. Nevadí mi komunikace on-line přes Skype či Google meet/Teamsy. Za svou kariéru jsem opakovaně spolupracovala i s firmami, jako jsou např. Barrandovské filmové ateliéry nebo Česká Televize.
Mohu být klidně asistentkou/pomocnou rukou fotografa. Např. mohu i jen upravovat a zpracovávat zaslané materiály, tudíž mohu fungovat i jako pomocná ruka na dálku.
Zde přidávám své web. stránky, kde si můžete prohlédnou mé práce:
https://sarka-svobodova.webnode.cz/
Dále mě najdete na Instagramu jako @fotografie_svobodova
nebo na mé fb stránce:
https://m.facebook.com/svobodova.fotografka/?ref=bookmarks
či webu: https://sarka-svobodova.webnode.cz/
Děkuji předem za všechny nabídky a budu se těšit :-)
Jsem 22 letá fotografka z Prahy a touto cestou hledám uplatnění v oblasti fotografie.
Zabývám se fotografováním portrétů, párů, rodin, dětí či zvířat, ale fotografuji i produkty, společenské akce a především cestovatelské fotografie. Umím vytvářet i plakáty, reklamní posty, obaly (např. Na CD nebo DVD) či vizitky.
Obor Fotografie jsem úspěšně vystudovala s maturitou na pražské umělecké škole v roce 2019. Dále mám složené maturitní zkoušky z Anglického jazyka, Českého jazyka a z Dějin a teorie reklamy.
Mám praxi také s vyvoláváním a následným zvětšováním negativů (práce v černé komoře). Ke své práci na PC používám hlavně programy Adobe Photoshop, Lightroom a Bridge. Nevadí mi komunikace on-line přes Skype či Google meet/Teamsy. Za svou kariéru jsem opakovaně spolupracovala i s firmami, jako jsou např. Barrandovské filmové ateliéry nebo Česká Televize.
Mohu být klidně asistentkou/pomocnou rukou fotografa. Např. mohu i jen upravovat a zpracovávat zaslané materiály, tudíž mohu fungovat i jako pomocná ruka na dálku.
Zde přidávám své web. stránky, kde si můžete prohlédnou mé práce:
https://sarka-svobodova.webnode.cz/
Dále mě najdete na Instagramu jako @fotografie_svobodova
nebo na mé fb stránce:
https://m.facebook.com/svobodova.fotografka/?ref=bookmarks
či webu: https://sarka-svobodova.webnode.cz/
Děkuji předem za všechny nabídky a budu se těšit :-)
Hledáme motivovaného a organizačně zdatného asistenta/asistentku, který/á nám pomůže s provozem našeho Eshopu a komunikaci s klienty z realitního realitního oddělení.
Co u nás budete dělat?
•Tato pozice zahrnuje zpracovávání objednávek, aktualizaci produktů, balení drobného zboží a komunikaci s potenciálními zákazníky. Budete pracovat ve dvou různých oblastech: Eshop a realitní oddělení.
•Zpracovávání objednávek z našeho Eshopu.Aktualizace produktů na webových stránkách Eshopu.Balení a příprava drobného zboží k odeslání.
•Komunikace s aktuálními a potenciálními zákazníky prostřednictvím e-mailu a telefonu.Pomoc s administrativními úkoly pro realitní oddělení a komunikace se zákazníky
Co musíte znát, mít a umět?
•Perfektní komunikační schopnosti.
•Zkušenost s práci v Wordu a Excelu.
•Schopnost komunikovat anglicky minimálně na úrovni B1.
•Rychlé učení nových věcí.
•Ochota pracovat a přispět k týmovému úspěchu
Co Vám nabízíme
•Stabilní a přátelské pracovní prostředí.Možnost rozvoje a růstu v rámci společnosti.
•13 plat
•Více dnů dovolené
•Flexibilní pracovní dobu.Vlastní kancelář pod Jižními Svahy
•Zajímavé Bonusy k platu. Tedy plat bude z velké míry odvozen z vašeho nasazení a chuti pracovat. Buďte úspěšní s námi a vydělejte si velké peníze.
•Hledáme někoho kdo chce být součásti týmu a chce se v životě posunout dál.Nástup Leden 2024
Pokud máte zájem o tuto pozici a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis s fotem a motivačním dopis na adresu alexsvoboda@konior.cz.
Těšíme se na spolupráci s vámi!
Co u nás budete dělat?
•Tato pozice zahrnuje zpracovávání objednávek, aktualizaci produktů, balení drobného zboží a komunikaci s potenciálními zákazníky. Budete pracovat ve dvou různých oblastech: Eshop a realitní oddělení.
•Zpracovávání objednávek z našeho Eshopu.Aktualizace produktů na webových stránkách Eshopu.Balení a příprava drobného zboží k odeslání.
•Komunikace s aktuálními a potenciálními zákazníky prostřednictvím e-mailu a telefonu.Pomoc s administrativními úkoly pro realitní oddělení a komunikace se zákazníky
Co musíte znát, mít a umět?
•Perfektní komunikační schopnosti.
•Zkušenost s práci v Wordu a Excelu.
•Schopnost komunikovat anglicky minimálně na úrovni B1.
•Rychlé učení nových věcí.
•Ochota pracovat a přispět k týmovému úspěchu
Co Vám nabízíme
•Stabilní a přátelské pracovní prostředí.Možnost rozvoje a růstu v rámci společnosti.
•13 plat
•Více dnů dovolené
•Flexibilní pracovní dobu.Vlastní kancelář pod Jižními Svahy
•Zajímavé Bonusy k platu. Tedy plat bude z velké míry odvozen z vašeho nasazení a chuti pracovat. Buďte úspěšní s námi a vydělejte si velké peníze.
•Hledáme někoho kdo chce být součásti týmu a chce se v životě posunout dál.Nástup Leden 2024
Pokud máte zájem o tuto pozici a splňujete uvedené požadavky, zašlete nám svůj životopis s fotem a motivačním dopis na adresu alexsvoboda@konior.cz.
Těšíme se na spolupráci s vámi!
Michaela Brůžková
V textu
Hledáme Obchodní Zástupce na Živnost pro DOYPACKING!
Jste nadšený obchodník s vášní pro prodej a vztahy se zákazníky? Máte zkušenosti v oblasti B2B prodeje a hledáte novou výzvu? Přidejte se k našemu týmu v DOYPACKING jako Obchodní Zástupce na živnostenský list a pomozte nám rozvíjet naše portfolio stávajících zákazníků a objevovat nové příležitosti!
Co Vás čeká:
Péče o stávající zákazníky a rozvoj jejich spokojenosti s našimi službami.
Aktivní vyhledávání a akvizice nových obchodních příležitostí v oblasti obalových materiálů, zejména DOYPACK sáčků.
Práce na živnostenský list s flexibilním rozvržením času a možností home office.
Příprava a realizace obchodních strategií pro dosažení stanovených cílů.
Spolupráce s týmem pro zajištění nejvyšší kvality služeb a produktů.
Udržování vynikajících obchodních vztahů a poskytování konzultací našim klientům.
Co od Vás očekáváme:
Prokazatelné zkušenosti v oblasti B2B prodeje, ideálně v oboru obalových materiálů.
Schopnost samostatně řídit obchodní agendu a být proaktivní ve vyhledávání nových příležitostí.
Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
Zájem o dlouhodobou spolupráci a schopnost budovat pevné vztahy se zákazníky.
Řidičský průkaz skupiny B a ochotu cestovat.
Organizační schopnosti a zodpovědný přístup k práci.
Co nabízíme:
Motivační finanční ohodnocení založené na výkonu.
Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.
Širokou škálu produktů a služeb pro uspokojení potřeb našich zákazníků.
Podporu v profesním růstu a rozvoji.
Přátelský a podporující tým, který si cení vašich nápadů a inovací.
Pokud máte zájem stát se klíčovou součástí našeho týmu a máte chuť pracovat v dynamickém a inovativním prostředí, neváhejte nám zaslat svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na Vaši přihlášku!
Kontakt:
[Emailová adresa pro zaslání životopisu a motivačního dopisu – asistentka.md@email.cz
Tel. číslo pro další dotazy 604 782 314
Připojte se k DOYPACKING
Jste nadšený obchodník s vášní pro prodej a vztahy se zákazníky? Máte zkušenosti v oblasti B2B prodeje a hledáte novou výzvu? Přidejte se k našemu týmu v DOYPACKING jako Obchodní Zástupce na živnostenský list a pomozte nám rozvíjet naše portfolio stávajících zákazníků a objevovat nové příležitosti!
Co Vás čeká:
Péče o stávající zákazníky a rozvoj jejich spokojenosti s našimi službami.
Aktivní vyhledávání a akvizice nových obchodních příležitostí v oblasti obalových materiálů, zejména DOYPACK sáčků.
Práce na živnostenský list s flexibilním rozvržením času a možností home office.
Příprava a realizace obchodních strategií pro dosažení stanovených cílů.
Spolupráce s týmem pro zajištění nejvyšší kvality služeb a produktů.
Udržování vynikajících obchodních vztahů a poskytování konzultací našim klientům.
Co od Vás očekáváme:
Prokazatelné zkušenosti v oblasti B2B prodeje, ideálně v oboru obalových materiálů.
Schopnost samostatně řídit obchodní agendu a být proaktivní ve vyhledávání nových příležitostí.
Výborné komunikační a prezentační dovednosti.
Zájem o dlouhodobou spolupráci a schopnost budovat pevné vztahy se zákazníky.
Řidičský průkaz skupiny B a ochotu cestovat.
Organizační schopnosti a zodpovědný přístup k práci.
Co nabízíme:
Motivační finanční ohodnocení založené na výkonu.
Flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.
Širokou škálu produktů a služeb pro uspokojení potřeb našich zákazníků.
Podporu v profesním růstu a rozvoji.
Přátelský a podporující tým, který si cení vašich nápadů a inovací.
Pokud máte zájem stát se klíčovou součástí našeho týmu a máte chuť pracovat v dynamickém a inovativním prostředí, neváhejte nám zaslat svůj životopis a motivační dopis. Těšíme se na Vaši přihlášku!
Kontakt:
[Emailová adresa pro zaslání životopisu a motivačního dopisu – asistentka.md@email.cz
Tel. číslo pro další dotazy 604 782 314
Připojte se k DOYPACKING
X