Home Práce, zaměstnání Práce v ČR Administrativní pracovnice
Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.

Administrativní pracovnice

Praha
5. 1. 2018 - 12:46
Dohodou
Prodávající

Popis

Do naší realitní kanceláře na Praze 3 přijmeme posilu. Jedná se zejména o oblast krátkodobého pronájmu.

Náplň práce:

•práce se systémy rezervací (booking, agoda, airbnb, atd.)
•emailová komunikce s hosty
•platby (platební terminál/ hotovost)
•účetnictví
•koordinace úklidu apartmánů
•podílení se na rekonstrukcích (např nákupy nábytku, kuchyní, atd.)
•management apartmánů (např. zařizování oprav, atd.)

+ výpomoc office manažerovi

Práce od:

pondělí - pátek 9:00-18:00
občas víkendy

Parametry

Druh úvazku
plný úvazek
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Administrativní pracovník
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
•zkušenost s administrativní pozicí výhodou •zkušenost s windows, excel programem a outlook emailem •účetnictví (aspoň základy) •angličtinu (jinak se u Nás nemluví) •ruštinu (ideál aspoň základy psát + mluvit), ale není to podmínkou Preferuje se práce na ŽIVNOSTENSKÝ LIST
Nabízíme
•zázemí stabilní společnosti •možnost kariérního růstu •tým kreativních lidí •kancelář v centru Prahy Odměna: 20 000 - 25 000 (nástupní plat) Prosíme o zaslání životopisů na email nicola.votavova@euroventures.cz

Vhodné i pro

Maminky na mateřské

Administrativní pracovnice

Zavřít Zavřít
Prodávající
Nicola Votavová
Pošlete uživateli zprávu
0 / 1000

Nahlásit inzerát

Zavřít Zavřít
0 / 2000
Děkujeme za zpětnou vazbu! Inzerát byl nahlášen!