Popis
Hledáme posilu do našeho týmu v servisním a konzultačním středisku sluchadel Phonak v Praze na pozici Specialista zákaznického servisu/recepční.
Náplň práce: zabezpečení chodu recepce, efektivní řízení toku klientů a objednávek na odborná pracoviště, drobný prodej, servis a informování k údržbě sluchadel, práce s hotovostí a skladem, vedení evidencí (tabulkové a evidenční programy), odbavovaní pošty – práce s logistickými programy Česká Pošta, DHL apod., příjem a odesílání zásilek, rozdělovaní zásilek na pracoviště, vyřizování objednávek, kancelářských potřeb, potřeb na pobočku, administrativní podpora kolegů v kanceláři, zajištění inventury (měsíčně), telefonická komunikace a úklid na pobočce.
Požadujeme: SŠ vzdělání a praxe na klientsky zaměřené pozici, empatie a trpělivost – práce s komunitou se zhoršenou komunikační schopností, zřetelný hlasový projev a jednoznačná artikulace, schopnost si samostatně organizovat práci v souladu s firemními požadavky, manuální zručnost pro zabezpečení základné manipulace se sluchadly, chuť se učit nové věci a znalost AJ.
Nabízíme: zajímavou práci v prostředí zdravotnické techniky, firemní notebook a mobilní telefon a přátelský kolektiv, který se nezdráhá pomoct.