Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.
Popis
Administrativní pracovník/ce obchodního a projektového oddělení
Prokeš & Co. CZ s.r.o.
Hledáme kolegu nebo kolegyni s dobrými komunikačními schopnostmi a profesionálním vystupováním pro podporu našeho obchodního a projektového týmu.
Náplň práce
* komplexní administrativní podpora obchodního a projektového oddělení
* administrativní činnosti spojené se vztahem k obchodním partnerům
* emailová a telefonická komunikace s dodavateli a odběrateli
* spolupráce s ostatními odděleními společnosti
* běžná administrativní práce na pc
Požadujeme
* minimálně SŠ vzdělání s maturitou
* znalost AJ minimálně na úrovni B2
* znalost NJ vítána
* velmi dobré komunikační dovednosti, profesionální vystupování
* dobrou znalost práce na PC (MS Office 365), obsluha zákaznických portálů, znalost SW Pohoda vítána + práce s internetovými prohlížeči
* pečlivost, systematičnost, spolehlivost a zodpovědnost
* schopnost pracovat samostatně i v týmu
* časovou flexibilitu
* ochotu učit se
* proaktivní přístup k práci, pozice je vhodná i pro absolventy
Nabízíme
* perspektivní a stabilní zaměstnání v rostoucí firmě
* práci v menším přátelském kolektivu
* odpovídající finanční ohodnocení
* pracoviště Nový Bydžov
* nástup dohodou
* možnost profesního i osobního rozvoje
* nástupní mzda 30.000,-Kč/měsíc s možností dalšího růstu
Pokud Vás naše nabídka zaujala, budeme rádi, pokud nám zašlete Váš strukturovaný životopis na e-mail : michal.kostal@prokes-rubber.cz
Parametry
Obor činnosti
Výroba, průmysl a provoz
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou