Manažer pobočky Call centra

Druh úvazkusmluvní či externí vztah
Obor činnostiProdej, obchod, zákaznický servis
ProfesePracovník call centra

Požadujeme: Předchozí prokazatelnou praxi pro tuto pozici.
Znalost prodejních technik a dovedností.
Schopnost vést, motivovat a řídit samostatně pobočku.
Schopnost týmového myšlení a orientace na výsledek.
Odpovědnost, samostatnost, důslednost.

Nabízíme: Motivační finanční ohodnocení v závislosti na týmových výsledcích.
Samostatnost a kreativitu při řízení týmu.
Přímou odpovědnost za řízení pobočky.
Možnost kariérního růstu.

Popis: Hledáme vedoucího pobočky Call centra v lokalitách Kolín, Kutná Hora, Mladá Boleslav, Říčany, Praha 9 Černý Most. Předchozí prokazatelná praxe v CC na obdobné pozici podmínkou. Začátek spolupráce na ŽL od 1.10.2018, nastavení velmi zajímavých parametrů hodnocení. Požadavek na sestavení personálního obsazení CC, komplexní odpovědnost za řízení a výsledky na denní, týdenní a měsíční bázi.

Oblast inzerce:

Středočeský kraj

Druh inzerátu:

soukromá inzerce

Číslo inzerátu:

14488149

Počet zhlédnutí:

38 842x

Zhlédnutí detailu:

70x

PODAT INZERÁT ZDARMA

Ve vyhledávání je 1 046 804 inzerátů