Home Práce, zaměstnání Práce v ČR Pracovník klientského servisu
Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.

Pracovník klientského servisu

Praha
8. 11. 2016 - 08:53
Dohodou
Prodávající

Popis

Přijmeme asistentku pro administrativní práci v kanceláři. Práce v mladém kolektivu, anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou. Další jazykové znalosti jsou výhodou (např. ruský jazyk). Pozice je vhodná i pro studenty vysokých, vyšších odborných nebo středních škol nebo studenty s dálkovýmn studiem. Očekáváme samostatnost, příjemné vystupovaní a oblékání, aktivnost, inovativnost, důslednost a ochotu učit se. Vhodný kandidát by měl být motivovaný na výsledcích a úspěchu projektů.

Uchazeče o pozici prosíme o zaslání aktuálního strukturovaného životopisu a motivačního dopisu vč. civilní fotografie na e-mail info(a)seoptimalizace.cz. Nástup a zaškolení počátkem ledna 2016, nebo dle dohody.


Nabízíme:
Zajímavou a nestereotypní perspektivní práci. Práci v centru Prahy (metro Křižíkova) v příjemném pracovním prostředí. Nabízíme motivující ohodnocení, průběžné zaškolení a další benefity dle dohody. Pracovní doba je pondělí až pátel od 09:00 do 20:00 hod a sobota a neděle od 10:00 do 15:00 hod na jednotlivé směny - možnost flexibilního pracovního času např. 4, 6 nebo 8 hodin denně.


Náplň práce:
Náplní pozice je emailová komunikace a telefonická komunikace, pochůzky po městě, příprava a třídění pošty, vítání klientů, příprava zasedací místnosti a agendy s tím spojené.

Parametry

Druh úvazku
plný úvazek
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Recepční
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
Přijmeme asistentku / recepční pro administrativní práci v kanceláři. Práce v mladém kolektivu, anglický jazyk na komunikativní úrovni výhodou. Další jazykové znalosti jsou výhodou (např. ruský jazyk). Pozice je vhodná pro studenty vysokých, vyšších odborných nebo středních škol nebo studenty s dálkovýmn studiem. Očekáváme samostatnost, příjemné vystupovaní a oblékání, aktivnost, inovativnost, důslednost a ochotu učit se. Vhodný kandidát by měl být motivovaný na výsledcích a úspěchu projektů. Uchazeče o pozici prosíme o zaslání aktuálního strukturovaného životopisu a motivačního dopisu vč. civilní fotografie na e-mail info(a)seoptimalizace.cz. Nástup a zaškolení počátkem ledna 2016 nebo dle dohody. Náplň práce: Náplní pozice je emailová komunikace a telefonická komunikace, pochůzky po městě, příprava a třídění pošty, vítání klientů, příprava zasedací místnosti a agendy s tím spojené.
Nabízíme
Zajímavou a nestereotypní perspektivní práci. Práci v centru Prahy (metro Křižíkova) v příjemném pracovním prostředí. Nabízíme motivující ohodnocení, průběžné zaškolení a další benefity dle dohody. Pracovní doba je pondělí až pátel od 09:00 do 20:00 hod a sobota a neděle od 10:00 do 15:00 hod na jednotlivé směny - možnost flexibilního pracovního času např. 4, 6 nebo 8 hodin denně.

Pracovník klientského servisu

Zavřít Zavřít
Prodávající
Andreas Papandreou
Pošlete uživateli zprávu
0 / 1000

Nahlásit inzerát

Zavřít Zavřít
0 / 2000
Děkujeme za zpětnou vazbu! Inzerát byl nahlášen!