Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.
Popis
Operátor ICT, a.s. patří mezi městské společnosti zajišťující pro Prahu služby v oblasti IT. Například projekty Smart Prague posouvají naše hlavní město mezi světové metropole. Naším cílem je zavést do konce roku 2030 chytré technologie a podpořit tak příjemnější život v Praze.
I vy můžete ovlivnit budoucnost Prahy!
Co vás čeká ?
- zabezpečení administrativního chodu recepce společnosti
- zodpovědnost za zajištění veškeré korespondence společnosti a řádného vedení záznamů s tím spojených, sledování a evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence
- zaprotokolovávání dokumentů a jejich evidence
- udržování pořádku v prostorách firmy (zasedací místnosti, kuchyňky)
- obsluha spisové služby, datových schránek
- obsluha kancelářské techniky: kopírování, tisk, fax a další
- objednávka a evidence kancelářských potřeb a pohoštění
Parametry
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Recepční
Požadované vzdělání
výuční list
Požadujeme
- ukončené SŠ/SOU vzdělání, praxe na podobné pozici výhodou
- výhodou absolvent/ka s chutí získat první praxi
- základní dovednosti při práci s PC
- ochotu, reprezentativní a milé vystupování, komunikativní a vstřícné jednání
- výhodou jsou znalosti v oboru administrativy, vedení spisové agendy, zpracování dokumentace
Nabízíme
- hlavní pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení
- atraktivní lokalita Prahy 7 Holešovic, Rosmarin Business Center
- částečně pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené a další zaměstnanecké benefity (stravenky, Multisport karta, sick day,penzijní připojištění a další)
- nástup: únor 2020