Popis
Pracovní náplň:
provádění preventivních prohlídek domů, zajišťování běžné údržby a oprav, příprava podkladů pro plán oprav, rekonstrukcí a modernizací
zajišťování nabídek a vystavování objednávek na provedení konkrétních dodavatelských prací
kontrola plnění dodavatelem prováděných prací a fyzická přejímka
plánování termínů provedení kontrol a revizí, zajištění odstraňování závad zjištěných při kontrolách a revizích
sledování a kontrola včasnosti, úplnosti a kvality dodaných služeb, informování klientů o odstávkách
sledování průběhu záručních lhůt a spolupráce při reklamační řízení
přejímaní uvolněných bytů a nebytových prostor, předávání novým uživatelům
osobní kontakt s uživateli - vyřizování záležitostí, týkající se problematiky bytů a společných prostor domů
vedení technické evidence domů, bytů a nebytových prostorů
spolupráce při vedení evidence nákladů za dodané služby pro účely vyúčtování služeb
vyřizování běžné korespondence s klienty týkající se svěřené oblasti
Účast na shromáždění vlastníků či členské schůzi
Další informace:
Práce probíhá zčásti v kanceláři (vyřizování korespondence, příjímání požadavků na opravy apod.) a zčásti „v terénu“ (kontrola domů, přejímky bytů apod.). Při práci používá technik systém pro správu nemovitostí KD systém CRM (není nutná znalost tohoto systému). Jedná se o zaměstnání na plný úvazek v sídle společnosti (Výletní 398, Praha 4).
V případě, že Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj profesní životopis s průvodním dopisem emailem na: dalibaba@ddservis.eu