Home Práce, zaměstnání Práce v ČR asistentka účetní kanceláře
Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.

asistentka účetní kanceláře

Brno
30. 11. 2016 - 21:03
Dohodou
Prodávající

Popis

racovní náplň:
- administrativní a organizační podpora týmů účetních
- práce s dokumenty (příprava, kontrola, archivace …)
- pomocné účetní práce v rámci účetní agendy (zadávání dokladů pod vedením hlavní účetní …)
- komunikace se zákazníky, dodavateli, úřady
- pochůzky na úřadech
- svoz účetních dokladů
- vyřizování běžné administrativní agendy
- vedení klientských spisů
- vyřizování emailové korespondence a telefonů
- další svěřené úkoly …

Požadujeme:
- SŠ vzdělání ekonomického zaměření
- základní znalost účetnictví
- znalost SW POHODA výhodou
- schopnost a ochota se rychle učit, práce pod stresem, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, aktivní přístup a preciznost
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič po městě)

Nabízíme:
- práci na zkrácený úvazek 20 hodin týdně
- výkon práce v kancelářích v Brně
- odpovídající platové ohodnocení
- možnost pracovního růstu

Pokud vás nabídka zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis na e-mail: info@ucetni-kancelar.eu

Parametry

Druh úvazku
částečný úvazek
Obor činnosti
Finance a ekonomika
Konkrétní profese
Účetní
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
- SŠ vzdělání ekonomického zaměření - základní znalost účetnictví - znalost SW POHODA výhodou - schopnost a ochota se rychle učit, práce pod stresem, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, aktivní přístup a preciznost - řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič po městě)
Nabízíme
- práci na zkrácený úvazek 20 hodin týdně - výkon práce v kancelářích v Brně - odpovídající platové ohodnocení - možnost pracovního růstu

asistentka účetní kanceláře

Zavřít Zavřít
Prodávající
Marek Rotschein
Pošlete uživateli zprávu
0 / 1000

Nahlásit inzerát

Zavřít Zavřít
0 / 2000
Děkujeme za zpětnou vazbu! Inzerát byl nahlášen!