Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.
Popis
Hledáme kolegyni na pozici asistentka pojišťovací kanceláře. Jde o práci na hlavní pracovní poměr v naší kanceláři v Karviné s pevnou pracovní dobou.
Výsledkem vaší práce bude:
- Spokojený klient, který doporučí naši kancelář i Vás osobně dalším lidem.
- Budete věnovat maximální úsilí v péči o stávající i nové klienty naší kanceláře.
- Dokážete klientům vysvětlit pro ně nejvýhodnější pojištění.
- Naučíte se pojištění jak vozidel (povinné ručení, havarijní pojištění), tak pojištění majetku či životní a úrazová pojištění.
- Zajistíte úplný servis – od zpracování kalkulace, přes uzavření smlouvy, její evidenci, změny, komunikace s pojišťovnami …
Parametry
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Administrativní pracovník
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
Co vám určitě nesmí chybět:
- uživatelská znalost práce s PC
- radost z komunikace s klienty
- dokážete se dobře soustředit na více věcí najednou
- pečlivé zpracování údajů a informací
- čistý trestní rejstřík
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- ŘP výhodou
- předchozí praxe není nutná, vhodné i pro absolventy
Nabízíme
- hlavní pracovní poměr ve stabilní společnosti
- mzdové ohodnocení dle výkonu
- nástupní plat 12 000 Kč
- stravenka v hodnotě 100 Kč/den
- 5 týdnů dovolené