Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.
Popis
Hledá se asistent/ka s obchodními dovednostmi. Potřebuji pomoci s administrativními úkoly a komunikací se zákazníky (email, telefon) pro IT agenturu práce.
Ze začátku poloviční úvazek s možností full time po zaučení - 1 měsíci. Práce především z domu.
Prosím posílat své CV a motivační dopis.
Parametry
Druh úvazku
částečný úvazek
Obor činnosti
Prodej, obchod, zákaznický servis
Konkrétní profese
Obchodní asistent
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
Požadavky nutné:
Pozitivně smýšlející.
Samostatný/á (nebojte, že na to budete sami, budeme komunikovat VELMI aktivně denně).
Požadavky výhodou:
IT znalosti typu - co je to SQL? Co je to PHP?
HR zkušenosti.
Jakákoliv obchodní praxe.
Kreativita.
Zkušenost s marketingem online.
Ideálně z Brna, ale není podmínkou.
Nabízíme
Odměna:
160Kč/hod + provize při účasti na obchodech až 30% (střízlivý odhad provizí za první kvartál 50+ tis kč. - podrobněji provizní model osobně).
Nabízíme:
Přátelský a velmi dynamický kolektiv. Dlouhodobou spolupráci a možnost kariéry v IT/HR/vlastním obchodním týmu.
Svobodu v práci, svobodu v rozhodování a zodpovědnost