Popis
Požadujeme:
• Dobré komunikační a organizační schopnosti, výbornou znalost ČJ
• SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru (obchodní akademie apod)
• Odolnost vůči stresu, pro-aktivní a pro-klientský přístup
• Praxe na obdobné pozici může být výhodou, ale není podmínkou
• Dobrá znalost cizího jazyka je výhodou, není to však podmínkou
• Dobrou znalost práce na PC (Word, Internet, Email, Excel, apod.) Schopnost psaní všemi 10 prsty na klávesnici.
Nabízíme:
• Nové pracovní zkušenosti a možnost růstu
• Práci blízko metra C, korektní pracovní podmínky
• Odpovídající finanční ohodnocení s možností růstu
Hlavní náplň práce:
• Kompletní zákaznický servis (nabídková agenda, objednávky, fakturace, atd.)
• Pravidelná komunikace s klienty, dodavateli, finančními úřady, pojišťovnami
• Aktivní spolupráce s vedením společnosti
• Zpracování administrativní agendy
• Spolupráce v oblasti marketingu
• Aktivní spolupráce a podpora prodeje
• Fakturace na zákazníky
• Příjem a odesílání poštovních zásilek
Místo pracoviště: Praha 2 nebo Praha 4
Typ pracovního poměru: HPP / VPP / nebo dle dohody
V případě Vašeho zájmu o tuto pracovní pozici netelefonujte, nezadávejte jen "odpovědět" na tomto portálu, ale zašlete své aktuální foto a svůj životopis na jana(zavináč)ascalon.cz a do předmětu zprávy uveďte název pozice, o kterou se zajímáte. Odesláním emailu souhlasíte s poskytnutím a zpracováním Vašich osobních údajů společností ASCALON CZ, s.r.o. Souhlas se zpracováním osobních údajů můžete samozřejmě kdykoli písemně ukončit odesláním takového požadavku e-mailem na stejnou adresu.
Prosím, neklikejte na "odpovědět" zde na hyperinzerci, ale reagujte přímo na uvedný e-mail jana zavináč ascalon tečka cz..
Měsíční odměna je v tomto inzerátu uvedena jako naprosto orientační. Záleží především na Vašich výsledcích a schopnostech.