Práce v ČR
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 730 inzerátů
Top
Inzerát má 2 topovací body

Hledáme nové tváře
Dohodou
Hledáme amatérky z celé ČR pro fotomodeling. V případě zájme, se zaregistrujte na našem webu MODELAGENTURA.CZ.
Top
Inzerát má 2 topovací body

Dobrý den,
hledáme odpovědného zástupce pro provozování agentury práce s povolením A,B,C bez omezení.
Nabízíme nástupní bonus a měsíční odměnu 15 200Kč. Můžete vykonávat svoje zaměstnání a tímto si pouze přivydělat.
Životopisy prosím zasílejte do e-mailu
hledáme odpovědného zástupce pro provozování agentury práce s povolením A,B,C bez omezení.
Nabízíme nástupní bonus a měsíční odměnu 15 200Kč. Můžete vykonávat svoje zaměstnání a tímto si pouze přivydělat.
Životopisy prosím zasílejte do e-mailu
Top
Inzerát má 1 topovací bod

Nabídka práce Hradec Králové
Dohodou
‼️ HLEDÁME POSILY DO VÝROBY – HRADEC KRÁLOVÉ ‼️
🔧 Výroba – 2 až 3 směnný provoz
📍 Lokalita: Hradec Králové
📄 Práce na dohodu (DPP/DPČ)
👷♂️ Vhodné pro muže
🏠 Možnost zajištění ubytování
Nabízíme:
Stabilní práci ve výrobě na dohodu
Směnný provoz (2–3 směny – ranní, odpolední, případně noční)
Práce vhodná pro fyzicky zdatné muže
Ubytování zajištěno dle potřeby
Zaujala vás nabídka?
📞 Více informací na telefonu 725 452 817
⏰ Volejte v pracovní dny mezi 6:30–15:00
🔧 Výroba – 2 až 3 směnný provoz
📍 Lokalita: Hradec Králové
📄 Práce na dohodu (DPP/DPČ)
👷♂️ Vhodné pro muže
🏠 Možnost zajištění ubytování
Nabízíme:
Stabilní práci ve výrobě na dohodu
Směnný provoz (2–3 směny – ranní, odpolední, případně noční)
Práce vhodná pro fyzicky zdatné muže
Ubytování zajištěno dle potřeby
Zaujala vás nabídka?
📞 Více informací na telefonu 725 452 817
⏰ Volejte v pracovní dny mezi 6:30–15:00
Top
Inzerát má 1 topovací bod

Hledám sub. asistentku
50 000 Kč
Hledám sub. asistentku. Pracovní doba 2-4 dny v týdnu. Honorář od 30-50tis. Měla by být flexibilní, kreativní, samostatná s přirozenou inteligencí. Práce na PC, vyřizování hovorů, atd. Vhodné pro dívky do cca 30 let ze STC kraje. Mail: job31@centrum.



Hledáme nového kolegu na pozici bezpečnostního pracovníka do Kopist.
Náplň práce
• Ostraha - pochůzková činnost cca 1x za dvě hodiny
• Směny: Po-Pá - 6:00-18:00, 18:00-6:00, víkend: 6:00-18:00, 18:00-6:00


Kdo dobry v IT, PC, chytrem telefonu mě zauči v socialnich sitich pro byznys. Hlavně Tiktok, Instagram, Youtube, Fc.
Připadně mě nauči KRYPTO TRADING na binance a maxc.
Idealně něaky schopny sub-otrok-sluha z Prahy a okoli. spoluprace-spol.byznys možny.Dominant.
Připadně mě nauči KRYPTO TRADING na binance a maxc.
Idealně něaky schopny sub-otrok-sluha z Prahy a okoli. spoluprace-spol.byznys možny.Dominant.

MLM PRÁCE BEZ VKLADU PRO MIHI.CARE
Rád bych vám představil možnost spolupráce s firmou MIHI – inovativní polskou značkou, která spojuje kvalitu, ekologii a nízké ceny. Právě teď je ten nejlepší čas, jak se stát součástí něčeho velkého! Firmu ještě mnoho lidí nezná, což vám otevírá jedinečnou příležitost vybudovat si pevné základy a přivydělat si velmi zajímavé částky. 💼💰
Jak spolupráce funguje?
Máte na výběr 3 možnosti, podle toho, co vám bude nejlépe vyhovovat:
1️⃣ Prodej produktů
Získejte 30% slevu na produkty a prodávejte je se ziskem. Tyto peníze máte ihned k dispozici – ideální pro rychlý příjem.
2️⃣ Budování sítě
Registrujte další lidi, kteří si budou sami nakupovat produkty se slevou, a vy získáte provize z jejich nákupů. Tato varianta nabízí dlouhodobý a rostoucí příjem, který může být časem opravdu vysoký.
3️⃣ Kombinace obojího
Spojte prodej produktů s budováním sítě a maximalizujte své příležitosti.
Proč MIHI?
Ekologický přístup a vysoká kvalita
Atraktivní ceny
Velká poptávka na trhu
Nemusíte mít žádné předchozí zkušenosti. Stačí chuť učit se, zapojit se a růst. 💡
🍀Zapojíte se a využijete příležitosti? 🍀
KOD PRO NÁKUP,SLEVU A REGISTRACI JE 9470793
PŘIHLAŠTE SE A VYUŽIVEJTE SLEVY NA EKO KOSMETIKU APOD. A NEBO MUŽETE PRO WWW STRANKY MIHI.CARE PRACOVAT A SLUŠNĚ SI TIM PŘIVYDĚLAVAT.
V PŘIPADĚ ZAJMU SE ZAREGISTRUJTE SAMI POD (9470793) NEBO NAPIŠTE DO ZPRAV A
A NA EMAIL : spol.podnikani@seznam.cz
Rád bych vám představil možnost spolupráce s firmou MIHI – inovativní polskou značkou, která spojuje kvalitu, ekologii a nízké ceny. Právě teď je ten nejlepší čas, jak se stát součástí něčeho velkého! Firmu ještě mnoho lidí nezná, což vám otevírá jedinečnou příležitost vybudovat si pevné základy a přivydělat si velmi zajímavé částky. 💼💰
Jak spolupráce funguje?
Máte na výběr 3 možnosti, podle toho, co vám bude nejlépe vyhovovat:
1️⃣ Prodej produktů
Získejte 30% slevu na produkty a prodávejte je se ziskem. Tyto peníze máte ihned k dispozici – ideální pro rychlý příjem.
2️⃣ Budování sítě
Registrujte další lidi, kteří si budou sami nakupovat produkty se slevou, a vy získáte provize z jejich nákupů. Tato varianta nabízí dlouhodobý a rostoucí příjem, který může být časem opravdu vysoký.
3️⃣ Kombinace obojího
Spojte prodej produktů s budováním sítě a maximalizujte své příležitosti.
Proč MIHI?
Ekologický přístup a vysoká kvalita
Atraktivní ceny
Velká poptávka na trhu
Nemusíte mít žádné předchozí zkušenosti. Stačí chuť učit se, zapojit se a růst. 💡
🍀Zapojíte se a využijete příležitosti? 🍀
KOD PRO NÁKUP,SLEVU A REGISTRACI JE 9470793
PŘIHLAŠTE SE A VYUŽIVEJTE SLEVY NA EKO KOSMETIKU APOD. A NEBO MUŽETE PRO WWW STRANKY MIHI.CARE PRACOVAT A SLUŠNĚ SI TIM PŘIVYDĚLAVAT.
V PŘIPADĚ ZAJMU SE ZAREGISTRUJTE SAMI POD (9470793) NEBO NAPIŠTE DO ZPRAV A
A NA EMAIL : spol.podnikani@seznam.cz

• Ostraha - pochůzková činnosti cca 1 hodinu
• Čipování v areálu
• Směny denní: 7:00-19:00 hod.
• Čipování v areálu
• Směny denní: 7:00-19:00 hod.

Praha
Obsazujeme nové pozice bezpečnostních pracovníků- jedná se o administrativní budovy v Praze (možný nástup 1.8.2025). Mezi hlavní požadavky patří dobrá fyzická zdatnost.
· Ostraha, pochůzková činnost
· Obsluha systémů (STO) Pc, EPS, EZS apod.
Obsazujeme nové pozice bezpečnostních pracovníků- jedná se o administrativní budovy v Praze (možný nástup 1.8.2025). Mezi hlavní požadavky patří dobrá fyzická zdatnost.
· Ostraha, pochůzková činnost
· Obsluha systémů (STO) Pc, EPS, EZS apod.

Obsazujeme nové pozice recepce- jedná se o administrativní budovy v Praze (možný nástup 1.8.2025). Mezi hlavní požadavky patří AJ B2.
Místo výkonu Vršovice, I.P. Pavlova
Náplň práce
• Recepce, komunikace, hovory zapisování návštěv
• Obsluha systémů (STO) Pc, EPS, EZS apod.

1. Psaní na počítači - opisování kódů, zobrazování reklam, vyplňování dotazníků a další výdělky bez poplatků přes internet za pěkné peníze.
2. Pro zájemce práce manuální a administrativní.
Informace na webové stránce :
pracebezpoplatku.blogspot.com
2. Pro zájemce práce manuální a administrativní.
Informace na webové stránce :
pracebezpoplatku.blogspot.com

Operátor/Operátorka výroby
Dohodou
Informace o pracovním místě
Přijmeme nové pracovníky a pracovnice do výroby na pozici operátor výroby, obsluha vstřikolisu, kontrola plastových polotovarů pro automotiv. Práce v čistém a příjemném prostředí. Třísměnný provoz. Práce je vykonávána ve stoje.
Místo pracoviště - průmyslová zóna jih.
Požadujeme
Dobrý zdravotní stav, odpovědný přístup k vykonávané práci.
Nabízíme
Zaškolení, příspěvek na stravu, stabilní zaměstnání v zavedené společnosti.
Přijmeme nové pracovníky a pracovnice do výroby na pozici operátor výroby, obsluha vstřikolisu, kontrola plastových polotovarů pro automotiv. Práce v čistém a příjemném prostředí. Třísměnný provoz. Práce je vykonávána ve stoje.
Místo pracoviště - průmyslová zóna jih.
Požadujeme
Dobrý zdravotní stav, odpovědný přístup k vykonávané práci.
Nabízíme
Zaškolení, příspěvek na stravu, stabilní zaměstnání v zavedené společnosti.

Denní RECEPČNÍ v hotelu Romance
Dohodou
Informace o pracovním místě
Do malého recepčního kolektivu 4* hotelu s kapacitou 90 lůžek v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme zaměstnankyni/-ce na pozici RECEPČNÍ na stálý pracovní poměr
Jaká bude vaše pracovní náplň:
• Zajištění běžného chodu recepce a péče o mezinárodní klienty
• Prodej doplňkových služeb (léčení, zájezdy, transfery apod.)
• Práce s rezervačními systémy, zpracování rezervací
• Odpovědnost za administrativu recepce a vystavených dokladů
• Elektronická i telefonická komunikace (částečně v cizích jazycích)
• Přijímání plateb a odpovědnost za jejich evidenci
Jaké požadavky na kandidáta máme:
• Jazykové znalosti, především anglický jazyk, odměníme (formou finančních bonusů) znalost německého či ruského jazyka
• Příjemné vystupování, samostatnost, spolehlivost, čistý trestní rejstřík
• Věk 18 let, trestní bezůhonost
• Minimálně středoškolské vzdělání
• Finančně oceníme předchozí praxi, ale není podmínkou. Šikovné pracovníky bez zkušeností zaškolíme.
Nabízíme
• Zázemí stabilního, dobře vedeného hotelu (na trhu od roku 2001)
• Práci v příjemném prostředí mladého kolektivu
• Kvalitní zaškolení od zkušených kolegů
• Finanční ohodnocení dle jazykových znalostí a předchozích zkušeností uchazeče od 28.000 CZK+bonusy
• Kvalitní strava zdarma
• Denní 8-9ti hod. směny od pondělí- do pátku v rozmezí 7:00-19:00 lze upravit dle možností provozu a preferencí uchazeče
• Máme zájem o dlouhodobou spolupráci na HPP nebo DPP či částečný úvazek dle preferencí uchazeče (možný i poloviční úvazek středa-pátek 7:00-15:00)
• Práce je vhodná také pro studenty i absolventy SŠ/VŠ
• Možnost nástupu do práce ihned
Do malého recepčního kolektivu 4* hotelu s kapacitou 90 lůžek v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme zaměstnankyni/-ce na pozici RECEPČNÍ na stálý pracovní poměr
Jaká bude vaše pracovní náplň:
• Zajištění běžného chodu recepce a péče o mezinárodní klienty
• Prodej doplňkových služeb (léčení, zájezdy, transfery apod.)
• Práce s rezervačními systémy, zpracování rezervací
• Odpovědnost za administrativu recepce a vystavených dokladů
• Elektronická i telefonická komunikace (částečně v cizích jazycích)
• Přijímání plateb a odpovědnost za jejich evidenci
Jaké požadavky na kandidáta máme:
• Jazykové znalosti, především anglický jazyk, odměníme (formou finančních bonusů) znalost německého či ruského jazyka
• Příjemné vystupování, samostatnost, spolehlivost, čistý trestní rejstřík
• Věk 18 let, trestní bezůhonost
• Minimálně středoškolské vzdělání
• Finančně oceníme předchozí praxi, ale není podmínkou. Šikovné pracovníky bez zkušeností zaškolíme.
Nabízíme
• Zázemí stabilního, dobře vedeného hotelu (na trhu od roku 2001)
• Práci v příjemném prostředí mladého kolektivu
• Kvalitní zaškolení od zkušených kolegů
• Finanční ohodnocení dle jazykových znalostí a předchozích zkušeností uchazeče od 28.000 CZK+bonusy
• Kvalitní strava zdarma
• Denní 8-9ti hod. směny od pondělí- do pátku v rozmezí 7:00-19:00 lze upravit dle možností provozu a preferencí uchazeče
• Máme zájem o dlouhodobou spolupráci na HPP nebo DPP či částečný úvazek dle preferencí uchazeče (možný i poloviční úvazek středa-pátek 7:00-15:00)
• Práce je vhodná také pro studenty i absolventy SŠ/VŠ
• Možnost nástupu do práce ihned

Informace o pracovním místě
Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.
Popis práce
Personalistika
• Organizace náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
• Spolupráce na plánování směn zaměstnanců
• Další administrativní činnosti spojené s personalistikou
Objednávky zboží
• Zajištění objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
• Úzká spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin
Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře
• Příprava účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
• Správa provozních pokladen
• Vedení a archivace smluvní dokumentace
• Zasílání měsíčních reportů na příslušné úřady
• Dle zájmu a časových možnostech lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů
Co do vás očekáváme
• SŠ/VŠ vzdělání, nebo studium VŠ
• Dobrou znalost práce s PC (především programy MS Office, vytváření tabulek, ovládání Excelu atd.), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů
• ČJ na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
• Zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.
• Pozitivní přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
• Schopnost samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
• Zájem posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě
Co nabízíme
• Dlouhodobou a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní si
Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.
Popis práce
Personalistika
• Organizace náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
• Spolupráce na plánování směn zaměstnanců
• Další administrativní činnosti spojené s personalistikou
Objednávky zboží
• Zajištění objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
• Úzká spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin
Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře
• Příprava účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
• Správa provozních pokladen
• Vedení a archivace smluvní dokumentace
• Zasílání měsíčních reportů na příslušné úřady
• Dle zájmu a časových možnostech lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů
Co do vás očekáváme
• SŠ/VŠ vzdělání, nebo studium VŠ
• Dobrou znalost práce s PC (především programy MS Office, vytváření tabulek, ovládání Excelu atd.), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů
• ČJ na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
• Zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.
• Pozitivní přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
• Schopnost samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
• Zájem posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě
Co nabízíme
• Dlouhodobou a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní si

Online půjčky
V textu
Rychlá půjčka nebankovní půjčka
Nabízím půjčky jakéhokoli druhu od 20 000 do 100 000 000 Kč pro všechny občany, kteří jsou schopni splácet včas bez protokolu. Úroková sazba je jednotná 2 % po celou dobu splácení, nemusíte ani nikam chodit, protože vše proběhne online. Máme pro Vás to nejvýhodnější řešení Vaší tíživé finanční situace Neváhejte mě kontaktovat, jsem Vám k dispozici 24 hodin. E-mail : leonhonza7@gmail.com
Nabízím půjčky jakéhokoli druhu od 20 000 do 100 000 000 Kč pro všechny občany, kteří jsou schopni splácet včas bez protokolu. Úroková sazba je jednotná 2 % po celou dobu splácení, nemusíte ani nikam chodit, protože vše proběhne online. Máme pro Vás to nejvýhodnější řešení Vaší tíživé finanční situace Neváhejte mě kontaktovat, jsem Vám k dispozici 24 hodin. E-mail : leonhonza7@gmail.com

Stavbyvedoucí
Dohodou
Pro rozšíření našich řad hledáme stavbyvedoucího.
1. Náplň práce:
odborné vedení a realizace staveb
řízení a koordinace vlastních i externích zdrojů vč. činností dodavatelů
jednání za společnost směrem k zainteresovaným stranám v průběhu výstavby
odpovědnost za nákladové řízení stavby a efektivní využívání zdrojů vč. jejich plánování
vedení změnových řízení v průběhu realizace
vedení kontrolních dnů
provádění technické kontroly projektové dokumentace a rozpočtů
vedení a zajištění dokumentace nezbytné k úspěšné realizaci staveb
zpracování podkladů nabídek
zpracování cenové nabídky, tvorba harmonogramů
vyhodnocování dosažených výsledků
2. Co od Vás očekáváme:
minimálně SŠ/VŠ vzdělání v oboru stavebnictví nebo praxi v oboru
orientace ve stavební dokumentaci
dobrou znalost Word, Excel, Outlook
řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
samostatnost, flexibilita, schopnost komunikace
3. Co Vám můžeme nabídnout:
zázemí prosperující a stabilní společnosti
dobré finanční ohodnocení
služební telefon, notebook a auto, prémiové ohodnocení
Možný nástup ihned
V případě zájmu nás kontaktujte na e-mail: pracedopstav@outlook.cz
1. Náplň práce:
odborné vedení a realizace staveb
řízení a koordinace vlastních i externích zdrojů vč. činností dodavatelů
jednání za společnost směrem k zainteresovaným stranám v průběhu výstavby
odpovědnost za nákladové řízení stavby a efektivní využívání zdrojů vč. jejich plánování
vedení změnových řízení v průběhu realizace
vedení kontrolních dnů
provádění technické kontroly projektové dokumentace a rozpočtů
vedení a zajištění dokumentace nezbytné k úspěšné realizaci staveb
zpracování podkladů nabídek
zpracování cenové nabídky, tvorba harmonogramů
vyhodnocování dosažených výsledků
2. Co od Vás očekáváme:
minimálně SŠ/VŠ vzdělání v oboru stavebnictví nebo praxi v oboru
orientace ve stavební dokumentaci
dobrou znalost Word, Excel, Outlook
řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
samostatnost, flexibilita, schopnost komunikace
3. Co Vám můžeme nabídnout:
zázemí prosperující a stabilní společnosti
dobré finanční ohodnocení
služební telefon, notebook a auto, prémiové ohodnocení
Možný nástup ihned
V případě zájmu nás kontaktujte na e-mail: pracedopstav@outlook.cz

Hledáme pracovníky na pozici ostrahy v lukrativním objektu spol. ČEPS Bohdalec. Aktuálně obsazujeme pozici operátora vjezdu - JE TO VHODNÉ JAKO BRIGÁDA, zástup: (dovolená, nemoc apod.)
Náplň práce:
obsluha CCTV
obsluha EPS, EZS
práce na PC
kontrolní obchůzky
Směny 8 hodinové (denní, odpolední, noční)
Náplň práce:
obsluha CCTV
obsluha EPS, EZS
práce na PC
kontrolní obchůzky
Směny 8 hodinové (denní, odpolední, noční)
X