Vyhledávání: Hledám účetní
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 19 inzerátů
Hledám účetní
Dohodou
Firma POREA s.r.o. hledá účetní pro samostatné účtování firem. Požadujeme 2 roky praxe v oboru. Nabízíme práci z domova. Rozsah práce je na 4-6 hodin denně. V případě zájmu zasílejte životopisy na email: katerina.porubanova@gmail.com
Hledám práci na pozici fakturantka, účetní junior - střední ekonomická škola, praxe, znalost MS Office, státní zkouška psaní strojem, částečná znalost AJ, FJ, základy NJ, řidičský průkaz sk. B. Nabízím zkušenosti, spolehlivost, pečlivost.
Účetní hledá práci
Dohodou
Účtování veškerých účetních případů PO a FO. Závazky, pohledávky, banka, pokladna, interní doklady, majetek, mzdy, sklady zpracování DPH, KH, SH, Vyúčtování. DPPO, . Sleduji aktuální změny v legislativě. mob.: 604560262
Finanční účetní
Dohodou
Hledáte zaměstnání v perspektivní společnosti? Do naší účetní kanceláře hledáme nové kolegy a kolegyně do srdce naší společnosti.
Vaší náplní práce bude veškerá výpomoc v účtárně.
Vaší náplní práce bude veškerá výpomoc v účtárně.
Finanční účetní
Dohodou
Finanční účetní, administrativa, finance a ekonomika
.
Provozujeme internetový obchod, poskytujeme služby - školení, revize OOPP. Pohybujeme se v oblasti specifického segmentu Osobních ochranných prostředků pro profesionální použití lezci, záchranáři, etc. Na trhu fungujeme od roku 2014 a od té doby trvale rosteme - obratem, prostorem, počtem zaměstnanců.
Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Finanční účetní
Provozujeme internetový obchod, poskytujeme služby - školení, revize OOPP. Pohybujeme se v oblasti specifického segmentu Osobních ochranných prostředků pro profesionální použití lezci, záchranáři, etc. Na trhu fungujeme od roku 2014 a od té doby trvale rosteme - obratem, prostorem, počtem zaměstnanců.
Hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Finanční účetní
Účetní pro Moravskoslezský kraj !!!
Samostatná účetní s více jak 15-letou praxí hledá práci a nové spolupráce, při rozšíření své dosavadní působnosti, která je nově i on-line, bez nutnosti doklady předávat osobně, či převážet.
Nabízím komplexní zpracování účetní agendy pro společnosti a OSVČ (podvojné účetnictví , daňová evidence, mzdy a personalistika, daně a daňové výstupy, účetní uzávěrky, účetní monitoring).
Základem spolupráce je loajalita, individuální a profesionální přístup, dle požadavků klienta. Preferujeme zpracovávání externě, on-line, ale i dojezdově do sídel firmy na základě dohody.
Samostatná účetní s více jak 15-letou praxí hledá práci a nové spolupráce, při rozšíření své dosavadní působnosti, která je nově i on-line, bez nutnosti doklady předávat osobně, či převážet.
Nabízím komplexní zpracování účetní agendy pro společnosti a OSVČ (podvojné účetnictví , daňová evidence, mzdy a personalistika, daně a daňové výstupy, účetní uzávěrky, účetní monitoring).
Základem spolupráce je loajalita, individuální a profesionální přístup, dle požadavků klienta. Preferujeme zpracovávání externě, on-line, ale i dojezdově do sídel firmy na základě dohody.
Hlavní účetní
Dohodou
Máte zkušenosti s kompletním vedením účetnictví? Baví Vás práce s čísly, jste pečlivá, samostatná a hledáte stabilní zázemí ve stavební firmě s přátelským prostředím? Orientujete se v účetních programech a máte ráda pořádek ve věcech?
Pak možná hledáme právě vás do našeho týmu v Třebíči!
- Vedení účetní agendy společnosti
- Zpracování přijatých faktur
- Vystavování faktur
- Účtování bankovních výpisů, interních dokladů, majetkové agendy, vedení odpisovaného majetku
- Spolupráce na roční uzávěrce
- Zpracování mezd
- Zaslání přiznání k DPH a kontrolních hlášení
- Komunikace s auditorem, daňovým poradcem a státními institucemi
Pak možná hledáme právě vás do našeho týmu v Třebíči!
- Vedení účetní agendy společnosti
- Zpracování přijatých faktur
- Vystavování faktur
- Účtování bankovních výpisů, interních dokladů, majetkové agendy, vedení odpisovaného majetku
- Spolupráce na roční uzávěrce
- Zpracování mezd
- Zaslání přiznání k DPH a kontrolních hlášení
- Komunikace s auditorem, daňovým poradcem a státními institucemi
Správa nemovitostí Parkers s.r.o. hledá spolehlivé, komunikativní, chytré a organizačně schopné účetní s příjemným vystupováním a to jak zkušené, tak absolventy.
Co bude Vaší náplní práce:
přebírání účetnictví od předchozích správců nemovitostí
průběžné vedení účetnictví SVJ, BD v programu Pohoda
zpracování banky, obsluha bankovních účtů, zpracování příkazů k úhradě
zpracování účetních závěrek včetně inventarizace rozvahových účtů
komunikace a samostatné řešení požadavků klientů
vedení korespondence a spisové agendy, archivace dokumentů
Proč pracovat u nás:
v Praze patříme mezi největší správce nemovitostí pro bytové domy
podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
záleží nám na Vás, vytváříme příjemné pracovní prostředí
Co bude Vaší náplní práce:
přebírání účetnictví od předchozích správců nemovitostí
průběžné vedení účetnictví SVJ, BD v programu Pohoda
zpracování banky, obsluha bankovních účtů, zpracování příkazů k úhradě
zpracování účetních závěrek včetně inventarizace rozvahových účtů
komunikace a samostatné řešení požadavků klientů
vedení korespondence a spisové agendy, archivace dokumentů
Proč pracovat u nás:
v Praze patříme mezi největší správce nemovitostí pro bytové domy
podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
záleží nám na Vás, vytváříme příjemné pracovní prostředí
Hledáte účetního, který vám pomůže s papírováním, DPH i mzdami - a mluví lidsky, ne účetní řečí?
Nabízím kompletní vedení účetnictví a daňové evidence pro menší firmy i OSVČ.
Pracuji pečlivě, spolehlivě a vždy srozumitelně vysvětlím, co a proč dělám.
Budu rád, když se ozvete - rád s vámi proberu, jak vám můžu pomoct.
Nabízím kompletní vedení účetnictví a daňové evidence pro menší firmy i OSVČ.
Pracuji pečlivě, spolehlivě a vždy srozumitelně vysvětlím, co a proč dělám.
Budu rád, když se ozvete - rád s vámi proberu, jak vám můžu pomoct.
Chcete založit firmu s.r.o. již od 3.900 Kč rychle, efektivně, bez zbytečných starostí a komplikací a obíhání úřadů? Nyní dočasně zvýhodněné ceny. Víte, že s.r.o. neplatí ze svého zisku sociální ani zdravotní pojištění? Zakládáme společnosti s ručením omezeným již od 3.900 Kč. Pokud spěcháte, vyberte si některou z našich cca 30 nových společností s.r.o. se zajímavými názvy firmy za jedny z nejvýhodnějších podmínek na trhu. Hledáte registrační sídlo pro firmu v Praze? Více informací najdete na našich webových stránkách. Na výběr jsou i firmy např. z let 2014 a 2015, které jen tak za tak nízkou cenu jinde nekoupíte. Možný odběr Vaší nové firmy od nás v Praze, Příbrami, Berouně, Plzni, Písku, Táboře, Strakonicích, Pelhřimově, Jihlavě, v Brně nebo ve Znojmě. Domluvte si termín telefonicky předem. Na koupi firmy tento týden navíc extra sleva 1000-2000 Kč s kódem SLEVA25. Neváhejte a rezervujte si firmu ihned.
ZPROSTREDKOVANI GARANTA - ODPOVEDNEHO ZASTUPCE PRO VÁŠE PODNIKANI
Hledáte odpovědného zástupce/garanta pro vaše podnikání v jakékoliv řemeslné či jiné profesí ? zajistíme osobu k tomu kompetentní , smlouvy i veškerou administrativu spojenou s vyřízením. Na nic nečekate, jednáme ihned ve váš prospěch.
Pokud potřebujete zajistit založení firmy , účetní či právní servis, tvorbu webu či jiné administrativní záležitosti včetně překladu z ukrajinštiny do češtiny , můžeme vám pomoci i v tomto směru .
Pro více info nás kontaktujte nejlépe na tel čísle (WhatsApp) +420704447346
Hledáte odpovědného zástupce/garanta pro vaše podnikání v jakékoliv řemeslné či jiné profesí ? zajistíme osobu k tomu kompetentní , smlouvy i veškerou administrativu spojenou s vyřízením. Na nic nečekate, jednáme ihned ve váš prospěch.
Pokud potřebujete zajistit založení firmy , účetní či právní servis, tvorbu webu či jiné administrativní záležitosti včetně překladu z ukrajinštiny do češtiny , můžeme vám pomoci i v tomto směru .
Pro více info nás kontaktujte nejlépe na tel čísle (WhatsApp) +420704447346
Jsme dynamická společnost specializující se na komplexní správu účetnictví, daní, personalistiky a mezd. Poskytujeme špičkové služby, které pomáhají podnikům a živnostníkům efektivně řídit jejich finanční oblasti. S inovativním a individuálním přístupem ke každému klientovi jdeme nad rámec standardního účetnictví, abychom zajistili maximální podporu a úspěch našich partnerů. Pokud hledáte účetní firmu neváhejte nás kontaktovat buď na e-mail info@eliteaccount.cz nebo pomocí formuláře na našich webových stránkách https://eliteaccount.cz/nezavazna-poptavka/
Admin - Služby
Dohodou
Aktuálně jsem rozšířila své služby také o tvorbu a návrh webových stránek ve spolupráci se společností EBENIT s.r.o.
Spolupráce byla navázána na základě tvorby mého vlastního webu www.cestakvasemudomovu.cz
Později mě oslovil klient, kterému se líbil můj jednoduchý styl, a požádal mě o realizaci informativního webu. Baví mě hledat rovnováhu mezi funkčností a estetikou.
Každý web vnímám jako malý projekt, který musí ladit – text, barvy, struktura i celkový dojem. Zajišťuji návrh i kompletní realizaci webu, správu obsahu, propojení se sociálními sítěmi a také základní účetní a administrativní servis. Vím, že ne každý chce být v online prostoru vidět nebo vystupovat veřejně. Proto nabízím také možnost anonymní správy webu, kdy může váš projekt fungovat bez osobní prezentace.
Pracuji z domova, online – tím vše můžeme vyřešit pohodlně na dálku. Každý web by měl mít duši i řád.
Poslední dokončený projekt na přání klienta: www.bro-oneworld.com
Napište si o více informací: https://www.cestakvasemudomovu.cz/
Spolupráce byla navázána na základě tvorby mého vlastního webu www.cestakvasemudomovu.cz
Později mě oslovil klient, kterému se líbil můj jednoduchý styl, a požádal mě o realizaci informativního webu. Baví mě hledat rovnováhu mezi funkčností a estetikou.
Každý web vnímám jako malý projekt, který musí ladit – text, barvy, struktura i celkový dojem. Zajišťuji návrh i kompletní realizaci webu, správu obsahu, propojení se sociálními sítěmi a také základní účetní a administrativní servis. Vím, že ne každý chce být v online prostoru vidět nebo vystupovat veřejně. Proto nabízím také možnost anonymní správy webu, kdy může váš projekt fungovat bez osobní prezentace.
Pracuji z domova, online – tím vše můžeme vyřešit pohodlně na dálku. Každý web by měl mít duši i řád.
Poslední dokončený projekt na přání klienta: www.bro-oneworld.com
Napište si o více informací: https://www.cestakvasemudomovu.cz/
Práce
V textu
Název pozice: Asistentka/Office manažerka
Místo výkonu práce: Praha Karlín
Typ úvazku: Plný nebo částečný úvazek
Nástup: ihned/dle dohody
Kontakt: 734 864 724
1 Popis pracovní pozice: Hledáme spolehlivou, samostatnou asistentku, která bude poskytovat administrativní a organizační podporu řediteli společnosti a celému teamu. Pozice je vhodná pro kandidátku s dobrými komunikačními schopnostmi a se smyslem dotahovat věci do konce.
2 Náplň práce:
• Zajištění administrativní podpory vedení společnosti a celého teamu
• Příprava podkladů pro účetní
• Komunikace s interními i externími partnery
• Správa dokumentace a korespondence
• Podpora při přípravě firemních akcí a projektů
3 Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• Praxe na obdobné pozici výhodou
• Výborná znalost českého jazyka, komunikační znalost angličtiny
• Pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Organizační schopnosti, pečlivost, diskrétnost
• Příjemné vystupování a profesionální komunikace
• Řidičský průkaz skupiny B výhodou
4 Nabízíme:
• Stabilní pracovní prostředí v renomované společnosti
• Přátelský kolektiv a podporu při zaškolení
• Firemní benefity (např. stravenky, multisport karta, jazykové kurzy, občasný home office, firemní akce)
• Kanceláře v Karlíně
• Plat dle úvazku a zkušeností
Místo výkonu práce: Praha Karlín
Typ úvazku: Plný nebo částečný úvazek
Nástup: ihned/dle dohody
Kontakt: 734 864 724
1 Popis pracovní pozice: Hledáme spolehlivou, samostatnou asistentku, která bude poskytovat administrativní a organizační podporu řediteli společnosti a celému teamu. Pozice je vhodná pro kandidátku s dobrými komunikačními schopnostmi a se smyslem dotahovat věci do konce.
2 Náplň práce:
• Zajištění administrativní podpory vedení společnosti a celého teamu
• Příprava podkladů pro účetní
• Komunikace s interními i externími partnery
• Správa dokumentace a korespondence
• Podpora při přípravě firemních akcí a projektů
3 Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• Praxe na obdobné pozici výhodou
• Výborná znalost českého jazyka, komunikační znalost angličtiny
• Pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Organizační schopnosti, pečlivost, diskrétnost
• Příjemné vystupování a profesionální komunikace
• Řidičský průkaz skupiny B výhodou
4 Nabízíme:
• Stabilní pracovní prostředí v renomované společnosti
• Přátelský kolektiv a podporu při zaškolení
• Firemní benefity (např. stravenky, multisport karta, jazykové kurzy, občasný home office, firemní akce)
• Kanceláře v Karlíně
• Plat dle úvazku a zkušeností
Nabízíme Vám pronájem obchodního prostoru v nově vybudovaném nákupním centru, který se nachází v blízkosti silnice E50, tudíž je hojně navštěvovaným místem, nejen pro zdejší obyvatele.
Pokud hledáte lukrativní místo pro Vaše podnikání, možná bude tato nabídka pro Vás ta pravá!
Jedná se o zcela samostatnou nárožní jednotku s vlastním sociálním zázemím. Obchodní prostor je řešen jako holoprostor, připravené jsou napojené body na technické rozhraní, výkladce a vstupní portál.
Měsíční nájemné činí 293/m2 (39 900,- Kč) + DPH, servisní poplatek je roven 50,- Kč/m2 + DPH. Energie se přepisují na nájemce.
Servisní poplatek zahrnuje:
- administrativní správu a údržbu komplexu
- úklid společných prostor vč. parkovacích ploch
- zimní úklid (odvoz sněhu, ledu, vody)
- údržba skleněné fasády a stěn
- čistění interních a externích povrchů
- servis a revize technologií (tepelné čerpadlo, eps, ezs)
- náklady na osvětlení a údržbu společných prostor
- pojištění, odpadové hospodářství, provoz a revize výtahů, nátěry, deratizace
- oprava a náhrada dlažeb, obrubníků, chodníků, kanalizace, elektrického vedení, místních
vodovodů, kanalizačního vedení, potrubí a osvětlení
- náklady účetních služeb a zaměstnanců správy
Pro více informací či případnou prohlídku kontaktujte realitního makléře.
Pokud hledáte lukrativní místo pro Vaše podnikání, možná bude tato nabídka pro Vás ta pravá!
Jedná se o zcela samostatnou nárožní jednotku s vlastním sociálním zázemím. Obchodní prostor je řešen jako holoprostor, připravené jsou napojené body na technické rozhraní, výkladce a vstupní portál.
Měsíční nájemné činí 293/m2 (39 900,- Kč) + DPH, servisní poplatek je roven 50,- Kč/m2 + DPH. Energie se přepisují na nájemce.
Servisní poplatek zahrnuje:
- administrativní správu a údržbu komplexu
- úklid společných prostor vč. parkovacích ploch
- zimní úklid (odvoz sněhu, ledu, vody)
- údržba skleněné fasády a stěn
- čistění interních a externích povrchů
- servis a revize technologií (tepelné čerpadlo, eps, ezs)
- náklady na osvětlení a údržbu společných prostor
- pojištění, odpadové hospodářství, provoz a revize výtahů, nátěry, deratizace
- oprava a náhrada dlažeb, obrubníků, chodníků, kanalizace, elektrického vedení, místních
vodovodů, kanalizačního vedení, potrubí a osvětlení
- náklady účetních služeb a zaměstnanců správy
Pro více informací či případnou prohlídku kontaktujte realitního makléře.
Slavkov u Brna
Inzerát partnera
Hledáte bezproblémové a rychlé založení s.r.o. a/nebo chcete s tím poradit a pomoci? Obraťte se na ELITE CZECHIA. Nyní máme dočasně zvýhodněné ceny. Firmy zakládáme již za dotovanou cenu od 3.900Kč. Založení firmy od nás a zápis do rejstříku s námi probíhá obvykle cca do 2-5 dnů. Nechcete se zdržovat a chcete začít podnikat ihned? Máme pro vás však i taková řešení, že už za 1 hodinu můžete mít plně funkční firmu pro okamžitý start podnikání. Nemusíte obíhat úřady. Zakládáme firmy na klíč. Např. nové s.r.o. k okamžitému prodeji již od 9.900 Kč. Na výběr je cca 30 firem s.r.o. se zajímavými názvy a se sídlem v Praze. Plátci i neplátci DPH. Kontaktujte ELITE CZECHIA účetní a daňová kancelář, s.r.o. Bližší informace najdete na našem webu. Na výběr jsou i nepoužité firmy z let 2014 a 2015, které jinde za tak senzační cenu nekoupíte. Možný odběr Vaší nové firmy od nás v Praze, Příbrami, Plzni, Písku, Táboře, Strakonicích, Pelhřimově, Jihlavě, v Brně nebo ve Znojmě. Domluvte si termín předem. Tento týden navíc extra sleva 1.000-2.000 Kč s kódem SLEVA25. Neváhejte a rezervujte si firmu ihned.
Nabízíme vám pronájem obchodního prostoru v nově vybudovaném nákupním centru, který se nachází obchodním centru, tudíž je hojně navštěvovaným místem, nejen pro zdejší obyvatele.
Pokud hledáte lukrativní místo pro vaše podnikání, možná bude tato nabídka pro vás ta pravá!
Jedná se o zcela samostatnou jednotku uvnitř obchodního centra s vlastním sociálním zázemím. obchodní prostor je řešen jako holoprostor, připravené jsou nápojné body na technické rozhraní, výkladce a vstupní portál.
Měsíční nájemné činí 750/m2 (20250 Kč) + DPH, servisní poplatek za služby 50kč/m2 + DPH. Energie se přepisují na nájemce.
Servisní poplatek zahrnuje:
- administrativní správu a údržbu komplexu
- úklid společných prostor vč. parkovacích ploch
- zimní úklid (odvoz sněhu, ledu, vody)
- údržba skleněné fasády a stěn
- čistění interních a externích povrchů
- servis a revize technologií (tepelné čerpadlo, eps, ezs)
- náklady na osvětlení a údržbu společných prostor
- pojištění, odpadové hospodářství, provoz a revize výtahů, nátěry, deratizace
- oprava a náhrada dlažeb, obrubníků, chodníků, kanalizace, elektrického vedení, místních
vodovodů, kanalizačního vedení, potrubí a osvětlení
- náklady účetních služeb a zaměstnanců správy
Pro více informací či případnou prohlídku kontaktujte realitního makléře.
Pokud hledáte lukrativní místo pro vaše podnikání, možná bude tato nabídka pro vás ta pravá!
Jedná se o zcela samostatnou jednotku uvnitř obchodního centra s vlastním sociálním zázemím. obchodní prostor je řešen jako holoprostor, připravené jsou nápojné body na technické rozhraní, výkladce a vstupní portál.
Měsíční nájemné činí 750/m2 (20250 Kč) + DPH, servisní poplatek za služby 50kč/m2 + DPH. Energie se přepisují na nájemce.
Servisní poplatek zahrnuje:
- administrativní správu a údržbu komplexu
- úklid společných prostor vč. parkovacích ploch
- zimní úklid (odvoz sněhu, ledu, vody)
- údržba skleněné fasády a stěn
- čistění interních a externích povrchů
- servis a revize technologií (tepelné čerpadlo, eps, ezs)
- náklady na osvětlení a údržbu společných prostor
- pojištění, odpadové hospodářství, provoz a revize výtahů, nátěry, deratizace
- oprava a náhrada dlažeb, obrubníků, chodníků, kanalizace, elektrického vedení, místních
vodovodů, kanalizačního vedení, potrubí a osvětlení
- náklady účetních služeb a zaměstnanců správy
Pro více informací či případnou prohlídku kontaktujte realitního makléře.
Brno
Inzerát partnera
Nabízíme Vám pronájem obchodního prostoru v nově vybudovaném nákupním centru, který se nachází v blízkosti silnice E50, tudíž je hojně navštěvovaným místem, nejen pro zdejší obyvatele.
Pokud hledáte lukrativní místo pro Vaše podnikání, možná bude tato nabídka pro Vás ta pravá!
Jedná se o zcela samostatnou nárožní jednotku s vlastním sociálním zázemím. Obchodní prostor je vybaven po 1. nájemci, Připravené jsou napojené body na technické rozhraní, výkladce a vstupní portál.
Měsíční nájemné činí 790,- Kč/m2 (24 490,- Kč) + DPH, servisní poplatek je roven 50,- Kč/m2 + DPH. Energie se přepisují na nájemce.
Servisní poplatek zahrnuje:
- administrativní správu a údržbu komplexu
- úklid společných prostor vč. parkovacích ploch
- zimní úklid (odvoz sněhu, ledu, vody)
- údržba skleněné fasády a stěn
- čistění interních a externích povrchů
- servis a revize technologií (tepelné čerpadlo, eps, ezs)
- náklady na osvětlení a údržbu společných prostor
- pojištění, odpadové hospodářství, provoz a revize výtahů, nátěry, deratizace
- oprava a náhrada dlažeb, obrubníků, chodníků, kanalizace, elektrického vedení, místních
vodovodů, kanalizačního vedení, potrubí a osvětlení
- náklady účetních služeb a zaměstnanců správy
Pro více informací či případnou prohlídku kontaktujte realitního makléře.
Pokud hledáte lukrativní místo pro Vaše podnikání, možná bude tato nabídka pro Vás ta pravá!
Jedná se o zcela samostatnou nárožní jednotku s vlastním sociálním zázemím. Obchodní prostor je vybaven po 1. nájemci, Připravené jsou napojené body na technické rozhraní, výkladce a vstupní portál.
Měsíční nájemné činí 790,- Kč/m2 (24 490,- Kč) + DPH, servisní poplatek je roven 50,- Kč/m2 + DPH. Energie se přepisují na nájemce.
Servisní poplatek zahrnuje:
- administrativní správu a údržbu komplexu
- úklid společných prostor vč. parkovacích ploch
- zimní úklid (odvoz sněhu, ledu, vody)
- údržba skleněné fasády a stěn
- čistění interních a externích povrchů
- servis a revize technologií (tepelné čerpadlo, eps, ezs)
- náklady na osvětlení a údržbu společných prostor
- pojištění, odpadové hospodářství, provoz a revize výtahů, nátěry, deratizace
- oprava a náhrada dlažeb, obrubníků, chodníků, kanalizace, elektrického vedení, místních
vodovodů, kanalizačního vedení, potrubí a osvětlení
- náklady účetních služeb a zaměstnanců správy
Pro více informací či případnou prohlídku kontaktujte realitního makléře.
Slavkov u Brna
Inzerát partnera
Nabízíme vám pronájem obchodního prostoru v nově vybudovaném nákupním centru, který se nachází na ul Kaštanová, Brno - jih, blízkost křížení D1,D2- tudíž je hojně navštěvovaným místem, nejen pro zdejší obyvatele.
Pokud hledáte lukrativní místo pro vaše podnikání, možná bude tato nabídka pro vás ta pravá!
Jedná se o zcela samostatnou jednotku uvnitř obchodního centra, obchodní prostor je řešen jako holoprostor, připravené jsou nápojné body na technické rozhraní, výkladce a vstupní portál.
Měsíční nájemné činí 750/m2 + DPH, servisní poplatek za služby 50kč/m2 + DPH. Energie se přepisují na nájemce.
Servisní poplatek zahrnuje:
- administrativní správu a údržbu komplexu
- úklid společných prostor vč. parkovacích ploch
- zimní úklid (odvoz sněhu, ledu, vody)
- údržba skleněné fasády a stěn
- čistění interních a externích povrchů
- servis a revize technologií (tepelné čerpadlo, eps, ezs)
- náklady na osvětlení a údržbu společných prostor
- pojištění, odpadové hospodářství, provoz a revize výtahů, nátěry, deratizace
- oprava a náhrada dlažeb, obrubníků, chodníků, kanalizace, elektrického vedení, místních
vodovodů, kanalizačního vedení, potrubí a osvětlení
- náklady účetních služeb a zaměstnanců správy
Pro více informací či případnou prohlídku kontaktujte realitního makléře.
Pokud hledáte lukrativní místo pro vaše podnikání, možná bude tato nabídka pro vás ta pravá!
Jedná se o zcela samostatnou jednotku uvnitř obchodního centra, obchodní prostor je řešen jako holoprostor, připravené jsou nápojné body na technické rozhraní, výkladce a vstupní portál.
Měsíční nájemné činí 750/m2 + DPH, servisní poplatek za služby 50kč/m2 + DPH. Energie se přepisují na nájemce.
Servisní poplatek zahrnuje:
- administrativní správu a údržbu komplexu
- úklid společných prostor vč. parkovacích ploch
- zimní úklid (odvoz sněhu, ledu, vody)
- údržba skleněné fasády a stěn
- čistění interních a externích povrchů
- servis a revize technologií (tepelné čerpadlo, eps, ezs)
- náklady na osvětlení a údržbu společných prostor
- pojištění, odpadové hospodářství, provoz a revize výtahů, nátěry, deratizace
- oprava a náhrada dlažeb, obrubníků, chodníků, kanalizace, elektrického vedení, místních
vodovodů, kanalizačního vedení, potrubí a osvětlení
- náklady účetních služeb a zaměstnanců správy
Pro více informací či případnou prohlídku kontaktujte realitního makléře.
Brno
Inzerát partnera
X