Popis
Název pozice: Asistentka/Office manažerka
Místo výkonu práce: Praha Karlín
Typ úvazku: Plný nebo částečný úvazek
Nástup: ihned/dle dohody
Kontakt: 734 864 724
1 Popis pracovní pozice: Hledáme spolehlivou, samostatnou asistentku, která bude poskytovat administrativní a organizační podporu řediteli společnosti a celému teamu. Pozice je vhodná pro kandidátku s dobrými komunikačními schopnostmi a se smyslem dotahovat věci do konce.
2 Náplň práce:
• Zajištění administrativní podpory vedení společnosti a celého teamu
• Příprava podkladů pro účetní
• Komunikace s interními i externími partnery
• Správa dokumentace a korespondence
• Podpora při přípravě firemních akcí a projektů
3 Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• Praxe na obdobné pozici výhodou
• Výborná znalost českého jazyka, komunikační znalost angličtiny
• Pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Organizační schopnosti, pečlivost, diskrétnost
• Příjemné vystupování a profesionální komunikace
• Řidičský průkaz skupiny B výhodou
4 Nabízíme:
• Stabilní pracovní prostředí v renomované společnosti
• Přátelský kolektiv a podporu při zaškolení
• Firemní benefity (např. stravenky, multisport karta, jazykové kurzy, občasný home office, firemní akce)
• Kanceláře v Karlíně
• Plat dle úvazku a zkušeností