29.06.2017 16:18   |  Nabídka / Prodám   |  Práce v ČR   |   Administrativa   |   Administrativní pracovník
Druh úvazku
plný úvazek
Obor činnosti
Administrativa
Profese
Administrativní pracovník
Místo výkonu práce
Praha
Min. dosažené vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
- Znalost italského jazyka slovem i písmem - Pokud možno i znalost anglického či německého jazyka - Znalost práce s počítačem (Microsoft Excel a Word) - Znalost účetnictví a používání programu "Pohoda" výhodou
Nabízíme
Plat: 20 000 Kč čistého / měsíc, po zaučení navýšení platu odpovídající schopnostem. Pracovní doba od 9 do 17.
Cena: Neuvedeno

Popis: Italská společnost zabývající se importem a exportem hledá asistentku účetního oddělení pro práci v kanceláři.

Náplň práce: kontrola a evidence přijatých a vydaných faktur, vystavování faktur, příprava příkazů k úhradě, komunikace s klienty, administrativa v kanceláři, atd.

sipka dolu
Do oblíbenýchDo oblíbených
SdíletSdílet
Sdílet inzerát
Poslat emailem
VytisknoutVytisknout NahlásitNahlásit

Kontakt


Yaleanor s.r.o.
Telefon:

Hyperrychlá odpověď na inzerát


Oblast inzerce:
Druh inzerátu:
soukromá inzerce
Číslo inzerátu:
13177825
Počet zhlédnutí:
8 632x
Zhlédnutí detailu:
333x