Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.
Popis
Italská společnost zabývající se importem a exportem hledá asistentku účetního oddělení pro práci v kanceláři.
Náplň práce: kontrola a evidence přijatých a vydaných faktur, vystavování faktur, příprava příkazů k úhradě, komunikace s klienty, administrativa v kanceláři, atd.
Parametry
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Administrativní pracovník
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
- Znalost italského jazyka slovem i písmem
- Pokud možno i znalost anglického či německého jazyka
- Znalost práce s počítačem (Microsoft Excel a Word)
- Znalost účetnictví a používání programu "Pohoda" výhodou
Nabízíme
Plat: 20 000 Kč čistého / měsíc, po zaučení navýšení platu odpovídající schopnostem.
Pracovní doba od 9 do 17.