Home Práce, zaměstnání Práce v ČR Administrativní pracovník, Asistentka,Učetní
Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.

Administrativní pracovník, Asistentka,Učetní

Hlavní město Praha
28. 10. 2019 - 17:35
Dohodou
Prodávající

Popis

Jednoduše administrativní podpora celé kanceláře! Jedná se hlavně o přípravu a kontrolu fakturace před předáním účetní firmě, objednávání materiálu,plánování a vedení, pravá ruka firmy , objednávky přepravy a zasílání balíků, zadávání plateb, příprava a koordinace výdeje materiálu brigádníkům, evidence dovolených a doručování podkladů pro mzdy.Česká firma která požaduje hlavně nekoho kdo se chce učit novým věcem, logistika, export import v ramci celeho světa.

Parametry

Druh úvazku
plný úvazek
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Administrativní pracovník
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Odměna v Kč/měs
38000
Požadujeme
Znalost excel!! pěčlivost, zodpovědnost, přesnost, umět si poradit pokud majitele nejsou v kanceláři Usměvavý človek co je na čísla a má tah na branku...samostatnost AJ vítán Flexibilita a ŘP B
Nabízíme
Pevná pracovní doba, Mladý kolektiv, Mobilní telefon Služební vůz Možnost se učit novým věcem a nestereotypní práce

Administrativní pracovník, Asistentka,Učetní

Zavřít Zavřít
Prodávající
Vlastimil Heníšek
Pošlete uživateli zprávu
0 / 1000

Nahlásit inzerát

Zavřít Zavřít
0 / 2000
Děkujeme za zpětnou vazbu! Inzerát byl nahlášen!