04.11.2019 08:12   |  Nabídka / Prodám   |  Práce v ČR   |   Prodej, obchod, zákaznický servis   |   Obchodní referent
Druh úvazku
plný úvazek
Obor činnosti
Prodej, obchod, zákaznický servis
Profese
Obchodní referent
Místo výkonu práce
Brno
Odměna za práci
32 000 Kč měsíčně
Min. dosažené vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
Chtělo by to minimálně SŠ vzdělání s maturitou, nejlépe technického či ekonomického směru, optimálně se zaměřením na obchod a stavebnictví. Že praxe na obdobné pozici je velkou výhodou, to je asi jasné. Pokud ji máte, nezapomeňte se zmínit v motivačním dopisu! Neobejdete se bez dobré znalosti práce na PC (min. Word, Excel, Outlook, Internet), a uvítali bychom i znalost principů skladové evidence, fakturace a povědomí o základech účetnictví (ideálně taky přímo znalost software EPR Money, Pohoda, nebo podobného). Hodil by se taky řidičský průkaz skupiny B a přímo nutností je čistý trestní rejstřík. Musíte se umět za všech okolností slušně a asertivně chovat k zákazníkům. U nás jsme zdvořilí a přátelští. Na tom si zakládáme. Je jasné, že občas musíme zvládat i stresové situace, ale i přitom stále zůstávat zdvořilí a přátelští. Musíte být schopný týmové práce (to není fráze, bez toho to v malém kolektivu fakt nejde) a taky ochotný se dále vzdělávat a pracovat na sobě. Očekáváme aktivní přístup ke všemu a ke všem. Že se budete muset, abyste u nás mohli pracovat, důkladně seznámit s celým naším sortimentem, je vám asi jasné. Znamená to perfektně znát technické vlastnosti a možnosti využití jednotlivých produktů, technické postupy, možnosti a omezení jednotlivých systémů. Zvládnout poradit zákazníkům, řešit reklamace, konzultovat s montážníky. Osvojit si základní firemní postupy. Nebojte se, určitě vám s tím na začátku vydatně pomůžeme. Očekáváme však především vaši osobní iniciativu a snahu se vše naučit. Co je ale vůbec nejdůležitější a podmínka opravdu zásadní - musíte být pečlivý, důsledný a zodpovědný. Věci musíte samostatně dotahovat do konce, být schopný domýšlet důsledky a uvědomovat si souvislosti. Musí na vás být spolehnutí minimálně na 110%. Prosíme, tuto podmínku opravdu neberte jako frázi a pokud tušíte, že ji nesplňujete, neplýtvejte vaším ani naším časem a ani nám neodpovídejte. Pokud však nesplňujete některé jiné podmínky (až na tu výše uvedenou, zásadní), ale jste ochoten na sobě tvrdě a intenzivně pracovat a učit se, nebojte se přihlásit. Šanci dáváme všem, kteří se prokáží kvalitními komunikačními schopnostmi, pečlivostí a zodpovědností. týmovým duchem a hlavně ochotou na sobě dále tvrdě pracovat.
Nabízíme
Nabízíme vám slušně ohodnocenou práci v centru Brna, v příjemné a přátelské atmosféře menšího kolektivu. Práci zodpovědnou, ale zajímavou a různorodou. Nabízíme vám také jistotu dlouhodobé práce ve stabilní firmě, solidní a přátelské jednání a osobní přístup. Pracovní doba je 8,5 hodinová s polední pauzou na oběd. Otevřeno máme od 7 do 17 hodin (střídáme se dopolední/odpolední). Soboty a neděle máme zavřeno. Měsíční mzda v rozpětí 28000 - 38000,- korun hrubého. Kromě toho ještě stravenky, příspěvek na důchodové pojištění, k dispozici firemní mobil, zaměstnanecké slevy a pár dalších benefitů. Dovolené až 5 týdnů. Nástup dle dohody. Pokud máte pocit, že hledáme právě vás, nebojte se nám odpovědět a poslat motivační dopis a svůj životopis. Odpovíme každému. Čím víc o sobě napíšete, tím máte větší šanci, že vás hned pozveme na pohovor. Těšíme se na vás! Zajímá vás ještě něco, co jste zde nenašli? Nebojte se a klidně k nám zavolejte!
Cena: Neuvedeno
Popis:

Chtěl(a) byste pracovat v přátelské atmosféře menší firmy? Nabýt jen anonymní kolečko ve stroji, ale dělat práci na které záleží, pestrou a činorodou? Nedělá vám problém komunikace a jste spíš technický typ? Přitom zodpovědnost a pečlivost jsou vám vlastní? Tak pojďte pracovat za námi! Nabízíme vám zajímavou práci v příjemném prostředí naší firemní prodejny, v blízkosti centra Brna na Vídeňské ulici.

Jsme česká firma rodinného typu, s dlouhou historií a ve svém oboru skuteční lídři trhu. V PROSTAVBU s.r.o. se již dvacet let zabýváme distribucí a prodejem inovativních výrobků pro stavebnictví (velko i malo obchodem). Náš hlavní sortiment jsou plastové palubky, plastové profily, fasádní obklady a další, především plastové, výrobky pro stavebnictví. Spolupracujeme s předními výrobci z několika Evropských zemí, řadu z nich přímo zastupujeme na českém trhu. Sídlíme v Brně a naše zboží a výrobky dodáváme do celé České republiky i do zahraničí.

Ve vaší pracovní náplni, stručně řečeno, bude celá řada činností, které se skrývají za univerzálním označením "odbyt". K tomu se budete také částečně starat o vše co souvisí se zajištěním chodu naší prodejny a skladu.

A co si tedy pod tím máte konkrétně představit?

Tak především a hlavně, budete zajišťovat komplexní administraci jednotlivých obchodních případů. Od zpracování cenových nabídek, přes evidenci a kontrolu došlých objednávek (od velko i malo obchodních zákazníků a z našeho e-shopu), až po vystavování dodacích listů, fakturaci a organizaci expedice zboží (pracujeme kompletně v EPR MoneyS5).

Budete taky komunikovat se zákazníky a obchodními partnery, telefonicky i přímo na prodejně. Novým pomůžete zorientovat se v našem sortimentu, s těmi již zorientovanými alespoň prohodíte přátelské slovo. Pomůžete jim s objednávkou, nebo doladíte dodací termíny. A když bude potřeba, pomůžete třeba i s výdejem zboží ze skaldu.

Budete se podílet na plánování a organizaci dopravy a plánovat a kontrolovat expedici zboží. Plánovat rozvozové trasy, kombinovat a optimalizovat, aby všechno všude bylo efektivně a přitom včas.

Vaší starostí bude také vést evidenci pohledávek v souvislosti s obchodními případy a zajišťovat evidenci a vyřizovat případné reklamace. Budete se snažit být zákazníkům vždy k dispozici a nápomocný.

Kromě toho ještě budete kontrolovat stav vybraných skladových zásob, intenzivně komunikovat s dodavateli a objednávat dle potřeby zboží, naskladňovat zboží a kontrolovat a zpracovávat došlé faktury. Budete se také podílet na pravidelných inventurách a kontrolách zboží.

No a pak ještě budete muset mít trochu přehled o běžném chodu prodejny, potřebách skladu, provozních záležitostech, starostech a radostech kolegů, ... prostě o všem a o všech. A navíc občas dělat i to co je právě potřeba, i když to není přesně ve vaší pracovní smlouvě. Tak, jak to děláme my všichni ve firmě. Tak, jak to v menších firmách chodí. Prostě dělat věci tak, aby vše fungovalo, přitom nás práce bavila, a naši zákazníci byli spokojení.

Čeho se naopak nemusíte obávat
Žádná zbytečná buzerace, byrokracie, nesmyslné papírování a vykazování, neproniknutelná hierarchie neschopných nadřízených, ani nekonečné přesčasové hodiny. To u nás opravdu nevedeme!

Jsme malý kolektiv, od skladníků až po majitele firmy se všichni denně potkáváme a operativně řešíme co je potřeba. Naším společným cílem je, aby věci skutečně fungovaly, nejjednodušším možným způsobem, efektivně a spolehlivě.

sipka dolu
Do oblíbenýchDo oblíbených
SdíletSdílet
Sdílet inzerát
Poslat emailem
VytisknoutVytisknout NahlásitNahlásit

Kontaktovat


PROSTAVBU s.r.o. - plastové palubky a fasádní obklady
Telefon: 733 531 594

Hyperrychlá odpověď na inzerát


Oblast inzerce:
Druh inzerátu:
firemní inzerce
Číslo inzerátu:
15199866
Počet zhlédnutí:
1 135x
Zhlédnutí detailu:
163x