Popis
Customer service specialista v Řecku - práce z domova (v Řecku), nástup možný ihned
🫴🏽Požadavky:
* Chuť přestěhovat se a zažít nové věci (Atény, Řecko)
* Znalost českého/slovenského jazyka (případně jiný jazyk)
* Znalost anglického jazyka
* Základní znalost práce s počítačem
* Výborné komunikační znalosti
* Flexibilita
🫵🏼Náplň práce:
* Poskytování služeb agenta na zákaznickém oddělení (inbound, outbound, mailing, chat - depending on your project)
🫰🏽Nabízíme:
* 12 + 2 extra měsíční platy
* Plat 1200€ +
* Kompletní podpora, která pomůže usnadnit vaše přemístění do Řecka (pokryjeme vaše výdaje za letenky, ubytování v hotelu, podpora při procesu hledání bydlení)
* Trénink
* Možnost kariérního růstu
* Firemní PC
* Práce z domova - flexibilita
* Osmihodinové směny pět dní v týdnu
* Práce na zajímavých projektech jako je Apple, Canon, Microsoft, Paypal, Netflix, Mercedes-Benz, aj.
* Kurzy řečtiny zdarma
* Health care benefits
V pripade zajmu mi napiste email na barboravilain@gmail.com s vasim životopisem.