Práce v ČR
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 4 inzerátů

Hledáme asistentku jednatele a advokáta ve firmě Audiatur s.r.o. s pobočkou v Chebu. Náplň práce- administrativní činnost, příprava dokumentů, komunikace s klienty a s úřady. Požadujeme- střední vzdělání s maturitou, zkušenost s administrativou, dobrá znalost PC (Word, Excel, internet), výhodou- praxe na obdobné pozici, znalost SW Canva, AI, copywriting. Nabízíme- pružná pracovní doba, stravenkový paušál, příspěvek na dovolenou a zdravotní péči. Ozvěte se buď na email advokati@akmoticak.cz nebo na telefonní číslo 354 426 104

Hledam praci
30 000 Kč
Dobry den,
hledam praci v administrativě . Mam praxi jako asistentka a take pres deset let v call centru. Idealne praci z domova . Jsem casove flexibilní. Prosim o zpravu v pripade nabidky zamestnani. Dekuji
hledam praci v administrativě . Mam praxi jako asistentka a take pres deset let v call centru. Idealne praci z domova . Jsem casove flexibilní. Prosim o zpravu v pripade nabidky zamestnani. Dekuji

Náplň práce: Administrativa, komunikace s klienty, práce na počítači, vyřizování emailů, telefonátů, možnost vedení týmu.
Obor: Ekonomie, management, finance
Požadujeme:
- SŠ ukončené maturitní zkouškou
- Zájem o práci, schopnost samostatné i týmové práce
- Zájem a ochota učit se novým věcem
- Spolehlivost
- Bezúhonnost
Nabízíme:
- Atraktivní pracovní prostředí na Praze 4 - Pankrác
- Přátelský kolektiv
- Možnost kariérního postupu
- Časová flexibilita, různé benefity
- Možnost práce z domova
- Práce na ŽL
- Poloviční úvazek: 25 h týdně = 40 000 Kč/měsíc
- Plný úvazek: 40 h týdně = 60 000 Kč/měsíc
Výkon práce: Praha, případně celá ČR
Budeme se těšit!
Zašlete životopis na email: firemni.asistentka@seznam.cz
Obor: Ekonomie, management, finance
Požadujeme:
- SŠ ukončené maturitní zkouškou
- Zájem o práci, schopnost samostatné i týmové práce
- Zájem a ochota učit se novým věcem
- Spolehlivost
- Bezúhonnost
Nabízíme:
- Atraktivní pracovní prostředí na Praze 4 - Pankrác
- Přátelský kolektiv
- Možnost kariérního postupu
- Časová flexibilita, různé benefity
- Možnost práce z domova
- Práce na ŽL
- Poloviční úvazek: 25 h týdně = 40 000 Kč/měsíc
- Plný úvazek: 40 h týdně = 60 000 Kč/měsíc
Výkon práce: Praha, případně celá ČR
Budeme se těšit!
Zašlete životopis na email: firemni.asistentka@seznam.cz

Informace o pracovním místě
Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.
Popis práce
Personalistika
• Organizace náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
• Spolupráce na plánování směn zaměstnanců
• Další administrativní činnosti spojené s personalistikou
Objednávky zboží
• Zajištění objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
• Úzká spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin
Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře
• Příprava účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
• Správa provozních pokladen
• Vedení a archivace smluvní dokumentace
• Zasílání měsíčních reportů na příslušné úřady
• Dle zájmu a časových možnostech lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů
Co do vás očekáváme
• SŠ/VŠ vzdělání, nebo studium VŠ
• Dobrou znalost práce s PC (především programy MS Office, vytváření tabulek, ovládání Excelu atd.), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů
• ČJ na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
• Zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.
• Pozitivní přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
• Schopnost samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
• Zájem posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě
Co nabízíme
• Dlouhodobou a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní si
Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.
Popis práce
Personalistika
• Organizace náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
• Spolupráce na plánování směn zaměstnanců
• Další administrativní činnosti spojené s personalistikou
Objednávky zboží
• Zajištění objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
• Úzká spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin
Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře
• Příprava účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
• Správa provozních pokladen
• Vedení a archivace smluvní dokumentace
• Zasílání měsíčních reportů na příslušné úřady
• Dle zájmu a časových možnostech lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů
Co do vás očekáváme
• SŠ/VŠ vzdělání, nebo studium VŠ
• Dobrou znalost práce s PC (především programy MS Office, vytváření tabulek, ovládání Excelu atd.), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů
• ČJ na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
• Zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.
• Pozitivní přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
• Schopnost samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
• Zájem posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě
Co nabízíme
• Dlouhodobou a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní si
X