Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.
Popis
Jsme vzdělávací a poradenská agentura s více jak 30-ti letou existencí. Naším zaměřením je zejména poskytování služeb v oblasti vzdělávání a poradenství. Kompletní informace o naší činnosti na www.mbk.cz. Aktuálně hledáme pro naši brněnskou kancelář vhodného kandidáta na pozici asistentka ředitele + podpora divize školení.
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
• řešení provozních záležitostí a zajištění chodu kanceláře
• aktivní podpora divize školení – kompletní příprava a chystání školení, zajištění realizace školení, komunikace s lektory a poradci, komunikace s klienty, potřebná administrativní činnost
• kooperace s ostatními kolegy v týmu
• řešení dalších operativních úkolů
POŽADUJEME:
• minimálně SŠ vzdělání s maturitou
• velmi dobrá znalost PC - MS Office
• praxi v personalistice – VÝHODOU
• samostatnost, pečlivost, vytrvalost
• ochotu učit se nové věci
• obchodního ducha
• výborné komunikační schopnosti
• příjemné vystupování
NABÍZÍME:
• práci ve stabilní společností
• zajímavou a různorodou kancelářskou práci
• motivující příjem – fix + zajímavé provize dle výkonu
• práci na HPP
• podporu při adaptaci
• každodenní podporu od kolegů
• prostor pro seberealizaci a vzdělávání
V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
Parametry
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Asistentka, sekretářka
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou