Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.
Popis
Hledáme šikovného kolegu, který se nebojí komunikovat s lidmi, má prozákaznický přístup a zdravý selský rozum. Zkrátka brigádníka, který nám pomůže na oddělení péče o zákazníky, reklamací a servisu.
Náplň práce
Příjem reklamací na prodejně
Komplexní vyřízení reklamací
Komunikace se zákazníkem a servisem
Jak bude vypadat tvůj pracovní den?
Tvoje práce bude především různorodá. Někdy budeš řešit reklamace či servis hodinek, takže budeš komunikovat se zákazníkem (ať už osobně, přes e-mail nebo telefonicky), s autorizovanými servisy a hledat způsob, jak zákazníkovi co nejvíce pomoct.
Jindy tě čeká výpomoc na našem oddělení Péče o zákazníky, kde budeš odpovídat na dotazy ohledně objednávky a třeba i radit s výběrem hodinek. Nemusíš se bát, že o procesu reklamací či o hodinkách zatím nic nevíš. Pokud jsi šikovný, rychle se to naučíš a my ti se vším pomůžeme.
Parametry
Druh úvazku
částečný úvazek
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Administrativní pracovník
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou