Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.
Popis
Pro skupinu ART VIKO hledáme vhodného kandidáta na pozici týmové asistentky.
Práce pro zodpovědnou osobu, která se nebude bát zajišťovat bezproblémový chod kanceláře, s úsměvem vítat nové hosty, zajišťovat potřebnou agendu, obsluhovat hlavní příchozí linky, a hlavně pomáhat všem v týmu pracovat co nejefektivněji.
Od roku 2008 poskytujeme služby v oblasti hotelového, gastronomického, výrobního a logistikého servisu. Pomáháme našim zákazníkům efektivně zajišťovat provoz flexibilním dodáním vhodných pracovníků.
NÁPLŇ PRÁCE:
- péče o příchozí návštěvy
- obsluha hl.příchozí telefonní linky
- vedení příruční pokladny, pravidelné i ad-hoc nákupy
- agenda související s kancelářskými potřebami
- objednávky a distribuce celofiremního občerstvení
- agenda související s výrobou vizitek, s příjmy a výdeji klíčů
- aktualizace interního telefonního seznamu
- aktualizace seznamu narozenin
- kontrola stavu objednávek vybavení kanceláře a jeho průběžné doplňování
- agenda související s kartami Multisport
Parametry
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Asistentka, sekretářka
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Požadujeme
- znalost českého jazyka
- znalost ukrajinského jazyka kvůli komunikaci po telefonu s pracovníky
- praxe na obdobné pozici vítána, není ale podmínkou
- reprezentativní vystupování
- uživatelská znalost PC
- proaktivní přístup s orientací na klienta a na dosažení cíle
Nabízíme
- zázemí stabilní společnosti
- práci v centru Prahy
- pracovní dobu 8:00-17:00
- občerstvení na pracovišti
- skvělý a přátelský kolektiv
- nástup ihned
- karta Multisport
- 4 týdny dovolené
- práce na HPP
V PŘÍPADĚ ZÁJMU:
Tel.číšlo: 776 054 579 (sms i volání)
Pište na email info@artviko.cz