Popis
Náplň práce:
- kontakt se zahraničními partnery
- asistence při zahraničních cestách předsedy představenstva
- tlumočení při jednáních
- vedení korespondence v ČJ, AJ a RJ
- udržování dobrých obchodních vztahů se stávajícími klienty
- příprava a realizace prezentací a nabídek
- další asistentské práce, administrativa
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání
- aktivní znalost AJ, RJ – slovem i písmem
- osobnostní vlastnosti: komunikativní, příjemné vystupování, flexibilní, důslednost, zodpovědnost, organizační schopnosti
- uživatelská znalosti PC - Excel, Word, Internet, Outlook
- ŘP: B
Od vhodného kandidáta očekáváme: schopnost samostatného uvažování, loajalita ke společnosti, ochota učit se nové věci, tvorba koncepcí a metodik, ochota zvyšovat si vzdělání, flexibilita, market. znalosti a orientace v mediích, umění jednat s lidmi a jiné.
Nabídka:
- práce v zavedené perspektivní společnosti s přátelským kolektivem, která působí na trhu již víc než 10 let
- flexibilní pracovní doba
- interesantní platové ohodnocení
- hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- tvořivou práci s možností seberealizace
- vysokou míru samostatnosti
- účast na prestižních jednáních a konferencích
- práce s možností perspektivního rozvoje
- mobil:ano
- notebook:ano, po zapracování
- stravenky: ano
- jiné výhody: mobil, notebook, školení, jazykové kurzy, a další zaměst. benefity.
Životopisy s fotografií zasílejte na emailovou adresu. O výběrovém řízení budete zpětně informování emailem. lukavecjakub@seznam.cz