Popis
Hledáme specialistu reklamačního oddělení, kterého jen tak něco nerozhodí, nebojí se řešit i nepříjemné situace a má dobré komunikační schopnosti.
Tvým denním chlebem bude řešení reklamací a servisu zboží od našich zákazníků – od příjmu až po vyřízení. Budeš komunikovat nejen se zákazníky, ale taky naším hodinářem, autorizovanými servisy a dodavateli.
Požadavky
(1) Komunikační dovednosti
Tvé vyjadřovací schopnosti musí být na výborné úrovni, abys dokázal zákazníkům poradit a zodpovědět dotazy. Součástí je ale také často umění zákazníkovi odargumentovat, proč jsme se rozhodli mu například reklamaci neuznat, nebo nevyjít vstříc. Občas si tak budeš muset diplomaticky poradit také s nepříjemným zákazníkem, kterému je potřeba vysvětlit, jak jsme se rozhodli.
(2) Empatie a prozákaznický přístup
Musíš se umět vcítit do problémů zákazníka, najít pro ně pochopení a umět naslouchat. Současně bude tvým úkolem hledat stále nové způsoby, jak udělat pro zákazníka ještě víc.
(3) Psychická odolnost
Často budeš řešit psychicky náročné situace a nic tě při tom nesmí rozhodit. Psychickou zátěž tedy musíš umět zvládat bez problému a domů odcházet s čistou hlavou.
Co bude tvá práce?
E-mailová a telefonická komunikace se zákazníky a servisy
Poradenství, příjem a komplexní vyřízení reklamací a servisu
Zodpovědnost za výsledky všech částí reklamačního oddělení
Pokud máte o pozici zájem, vyplňte formulář na našich stránkách: https://www.hodinky-365.cz/kariera