Popis
Co je podstatné: Jako administrativní pracovník pracujete na recepci, sekretariátu, kde se podílíte na vedení administrativní agendy a péči o organizační, provozní a firemní administrativní záležitosti. A kromě toho:
- Správu a evidenci firemních zakázek, komunikaci s klientem, dodavateli a úřady,
- Správu a vyřizování běžné administrativní agendy – práce na jednoduchých, ale různorodých administrativních činnostech a pracovních úkolech,
- Péči o organizační, provozní a administrativní záležitosti,
- Vedení příslušné dokumentace (evidence písemností, archivace, skartace, spisová služba)
- Občas vyrazíte z kanceláře firemním vozidlem do terénu v rámci řešení správy našeho portfolia nemovitostí, obchodních zakázek a vyřizování souvisejících záležitosti na úřadech apod.
- Obsluhu kancelářské techniky (Windows, MS Office, práce se soubory, tvorba, archivace, kopírování, tisk, skenování dokumentů atd.),
- Organizaci a přípravu firemních jednání a porad, provádění zápisů apod.
Hledáme člověka, který:
- je samostatný i týmový hráč, je důsledný, aktivní a s nadhledem řeší i nečekané situace,
- umí společensky vystupovat a výborně komunikovat slovem i písmem,
- má předpoklady efektivně vykonávat systematickou a pečlivou práci,
- je zodpovědný, dokáže se soustředit na práci i ohlídat termíny a vždy dotahuje svoji práci do úspěšného konce,
- má vzdělání nejlépe administrativního nebo obchodně – ekonomického zaměření (není podmínkou),
- výborně ovládá český jazyk, rodilý mluvčí nebo velmi pokročilá znalost,
- domluví se bez problému anglicky – slovem i písmem,
- umí hmatovou metodu ovládání klávesnice deseti prsty,
- výborně ovládá práci s PC, především MS Office (Word, Outlook. Excel),
- umí řídit osobní automobil (aktivní řidič, ŘP sk. B),
- bude vždy hrdě hájit dobré jméno naší firmy, ne že se to od něj očekává, ale protože to tak sám cítí!
Vydělat si můžete 31.000 – 50.000 Kč / měsíc!