Home Práce, zaměstnání Práce v ČR Práce z domova - administrativa objednávek
Je nám líto, ale tenhle inzerát již není aktuální.

Práce z domova - administrativa objednávek

Celá ČR
4. 3. 2021 - 10:46
Dohodou
Prodávající

Popis

Hledáme externího spolupracovníka pro administrativní činnost spočívající v:
- zadávání objednávek dodavatelům k realizaci
- kontrola úplnosti dodávky
- odesílání hotových objednávek zákazníkům emailem

V případě Vašeho zájmu prosím pošlete Vaše CV.

Parametry

Druh úvazku
smluvní či externí vztah
Obor činnosti
Administrativa
Konkrétní profese
Administrativní pracovník
Požadované vzdělání
středoškolské s maturitou
Odměna v Kč/měs
15000
Požadujeme
- schopnost pracovat s elektronickou dokumentací v MS Office, uživatelská znalost MS Word a MS Excel - vlastní počítač, telefon a kvalitní internetové připojení- vzdělání: SŠ s maturitou- pečlivost a flexibilitu-
Nabízíme
- Práci z domova- Práci na ŽL nebo DPP- Motivační finanční ohodnocení dle dosažených výsledků (fixní + variabilní složka, v průměru po zaučení a zkušební době cca 15 000 - 20000 Kč)

Vhodné i pro

Zdravotně postižené

Práce z domova - administrativa objednávek

Zavřít Zavřít
Prodávající
Služby pro firmy
Pošlete uživateli zprávu
0 / 1000

Nahlásit inzerát

Zavřít Zavřít
0 / 2000
Děkujeme za zpětnou vazbu! Inzerát byl nahlášen!