Popis
Co je podstatné: Jako administrativní pracovník pracujete na recepci, sekretariátu, kde se podílíte na vedení administrativní agendy a péči o organizační, provozní a firemní administrativní záležitosti. A kromě toho:
- Správu a evidenci firemních zakázek, komunikaci s klientem, dodavateli a úřady,
- Správu a vyřizování běžné administrativní agendy – práce na jednoduchých, ale různorodých administrativních činnostech a pracovních úkolech,
- Péči o organizační, provozní a administrativní záležitosti,
- Vedení příslušné dokumentace (evidence písemností, archivace, skartace, spisová služba)
- Občas vyrazíte z kanceláře firemním vozidlem do terénu v rámci řešení správy našeho portfolia nemovitostí, obchodních zakázek a vyřizování souvisejících záležitosti na úřadech apod.
- Obsluhu kancelářské techniky (Windows, MS Office, práce se soubory, tvorba, archivace, kopírování, tisk, skenování dokumentů atd.),
- Organizaci a přípravu firemních jednání a porad, provádění zápisů apod.
Hledáme člověka, který:
- je samostatný i týmový hráč, je důsledný, aktivní a s nadhledem řeší i nečekané situace,
- umí společensky vystupovat a výborně komunikovat slovem i písmem,
- je zodpovědný, dokáže se soustředit na práci i ohlídat termíny a vždy dotahuje svoji práci do úspěšného konce,
- domluví se bez problému anglicky – slovem i písmem,
- umí hmatovou metodu ovládání klávesnice deseti prsty,
- výborně ovládá práci s PC, především MS Office (Word, Outlook. Excel),
- umí řídit osobní automobil (aktivní řidič, ŘP sk. B).
U nás dále získáte:
- zajímavou, a především stabilní práci se Smlouvou na hlavní pracovní poměr (HPP),
- vydělat si můžete 31.000 – 50.000 Kč / měsíc,
- o výši odměny rozhoduje Vaše vynaložené úsilí, aktivita a schopnosti,
- možnost využívat mobilní telefon a firemní vozidlo k soukromým účelům a další výhody!
Zaujali jsme vás? Pošlete nám Vaše CV s kontaktem na email m.sopikova@crg.as a my se Vám co nejdříve ozveme!