Popis
ZAJÍMÁ TĚ AGENDA VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK V OBLASTI INTERAKTIVNÍCH EXPOZIC A VÝSTAV? BAVÍ TĚ VYTVÁŘENÍ HARMONOGRAMU PROJEKTU A DOHLED NAD REALIZACÍ ZAKÁZEK A VŠE, CO JE S TÍM SPOJENÉ, KAŽDODENNÍ KOMUNIKACE S PARTNERY? TAK PRÁVĚ TEBE HLEDÁME.
Jaký je náš tým?
V kanceláři se staráme o veškeré budoucí zakázky a aktivity společnosti. Jsme v kontaktu se zadavateli, externími dodavateli, plánujeme projekty a tvoříme zadání pro výrobu. Řešíme potřeby spolupracovníků, připravujeme porady a školíme se navzájem. V partě si snažíme pomáhat a udržovat dobré vztahy, být flexibilní a učit se nové od kolegů.
Co bude náplní práce?
Agenda veřejných zakázek v ČR, administrativní zpracování dokumentace pro účast ve veřejných zakázkách dle Zákona 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách, znalost NEN výhodou
administrativa spojená s evidováním obchodních případů od nabídek, přes kupní smlouvy, až po objednávky zboží i v zahraničí a vystavování faktur
vytváření harmonogramu projektu, nacenění nabídek
dohled nad realizací zakázek a plnění termínů dodávek
každodenní komunikace s partnery, vedení jednání se zadavateli a dodavateli organizace
vedení evidencí a přehledů, metodická činnost, vytváření analýz a statistik
administrativní podpora spojená s fungováním společnosti
ACTPRO – je rodinný podnik, výrobce a dodavatel interaktivních expozic, který spojuje řemeslnou práci, umělecké ztvárnění, technickou dokonalost a moderní technologie.
info@actpro.cz