Účetní
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 12 inzerátů
Samostatná účetní Ostrava
Dohodou
Samostatná účetní s praxí hledá práci - komplexní zpracování účetní agendy pro společnosti, či OSVČ (podvojné účetnictví ,daňová evidence, mzdy, daně, závěrky). Základem spolupráce je loajalita, individuální a profesionální přístup, dle požadavků klienta. Možnost zpracovávání i externě.
Finanční účetní
V textu
Vedení účetní agendy (mimo mzdové agendy)
Spolupráce na zpracování účetních závěrek
Příprava a tvorba přiznání k DPH
Zpracování přijatých faktur vč. kontroly z hlediska formální a daňové správnosti a úplnosti
Spolupráce při přípravě podkladů pro audit
Provádění pravidelných měsíčních kontrol ve finančním účetnictví
Časové rozlišení nákladů a výdajů
Účetní dokumentace k dotacím
Spolupráce na implementaci nového informačního systému
Práce ve Velvarech
Spolupráce na zpracování účetních závěrek
Příprava a tvorba přiznání k DPH
Zpracování přijatých faktur vč. kontroly z hlediska formální a daňové správnosti a úplnosti
Spolupráce při přípravě podkladů pro audit
Provádění pravidelných měsíčních kontrol ve finančním účetnictví
Časové rozlišení nákladů a výdajů
Účetní dokumentace k dotacím
Spolupráce na implementaci nového informačního systému
Práce ve Velvarech
účetní
Dohodou
Náplň práce:
- účtování přijatých/vydaných faktur a kontrola formálních náležitostí faktur
- účtování dle platných účetních a daňových předpisů ČR
- příprava podkladů pro DPH
- ostatní běžné účetní operace
- samostatná účetní práce
- práce v programu Byznys výhodou,
- znalost práce na PC, MS Office (Outlook, Excel, Word)
- dobré komunikační dovednosti, pečlivost a důslednost, ochota učit se nové věci
- vzdělání SŠ/VŠ ekonomického směru nebo doložení praxe v oboru jiného směru vzdělání SŠ/VŠ
Praxe podmínkou.
V případě oboustranné spokojenosti (zaměstnanec x zaměstnavatel) možnost převodu na pracovní poměr na dobu neurčitou.
- účtování přijatých/vydaných faktur a kontrola formálních náležitostí faktur
- účtování dle platných účetních a daňových předpisů ČR
- příprava podkladů pro DPH
- ostatní běžné účetní operace
- samostatná účetní práce
- práce v programu Byznys výhodou,
- znalost práce na PC, MS Office (Outlook, Excel, Word)
- dobré komunikační dovednosti, pečlivost a důslednost, ochota učit se nové věci
- vzdělání SŠ/VŠ ekonomického směru nebo doložení praxe v oboru jiného směru vzdělání SŠ/VŠ
Praxe podmínkou.
V případě oboustranné spokojenosti (zaměstnanec x zaměstnavatel) možnost převodu na pracovní poměr na dobu neurčitou.
Hlavní účetní
70 800 Kč
Chcete se podílet na atraktivních projektech v hodnotě miliard korun? Pokud ano, budeme rádi, když se připojíte do našeho ekonomického týmu a budete s námi měnit tvář Prahy.
Co bude Vaším úkolem:
Komplexní činnost týkající se vedení účetnictví včetně zpracovávání účetních závěrek a daňových přiznání
Odpovědnost za vedení účtárny
Vyhodnocování plánovaných a skutečných dat a interpretace výsledků
Co od Vás očekáváme:
VŠ ekonomického směru podmínkou
Znalost finanční, účetní a daňové problematiky podmínkou
Praxe v oboru minimálně 5 let
Ekonomické a analytické myšlení
Osobní přístup, samostatnost, loajalita, pečlivost
Flexibilita, aktivní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení
Organizační schopnosti
Co Vám nabídneme:
Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví)
Kariérní růst – záleží na konkrétních výsledcích, nikoliv době strávené v pracovním poměru
Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
Profesionální a přátelský kolektiv – jsme tým a táhneme za jeden provaz
Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
Žádný velký open space, jen útulné kanceláře
Atraktivní lokalitu pracoviště s výbornou dopravní dostupností
Stravenkový paušál
Sportovní vyžití ve volném čase – Multisport kartu
Nadstandardní lékařskou péči za zvýhodněných podmínek
Odměny při životních jubileích
Osobní bezplatné právní poradenství od zkušených kolegů
Co jinde nezískáte:
Výhodné zaměstnanecké podmínky při koupi bytu (a také zvýhodnění a slevy u našich dodavatelů)
Výhodné zaměstnanecké podmínky při pronájmu bytu
Finanční ohodnocení:
Roční mzda v rozmezí 850.000 – 1.000.000,- Kč
Co bude Vaším úkolem:
Komplexní činnost týkající se vedení účetnictví včetně zpracovávání účetních závěrek a daňových přiznání
Odpovědnost za vedení účtárny
Vyhodnocování plánovaných a skutečných dat a interpretace výsledků
Co od Vás očekáváme:
VŠ ekonomického směru podmínkou
Znalost finanční, účetní a daňové problematiky podmínkou
Praxe v oboru minimálně 5 let
Ekonomické a analytické myšlení
Osobní přístup, samostatnost, loajalita, pečlivost
Flexibilita, aktivní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení
Organizační schopnosti
Co Vám nabídneme:
Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví)
Kariérní růst – záleží na konkrétních výsledcích, nikoliv době strávené v pracovním poměru
Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
Profesionální a přátelský kolektiv – jsme tým a táhneme za jeden provaz
Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
Žádný velký open space, jen útulné kanceláře
Atraktivní lokalitu pracoviště s výbornou dopravní dostupností
Stravenkový paušál
Sportovní vyžití ve volném čase – Multisport kartu
Nadstandardní lékařskou péči za zvýhodněných podmínek
Odměny při životních jubileích
Osobní bezplatné právní poradenství od zkušených kolegů
Co jinde nezískáte:
Výhodné zaměstnanecké podmínky při koupi bytu (a také zvýhodnění a slevy u našich dodavatelů)
Výhodné zaměstnanecké podmínky při pronájmu bytu
Finanční ohodnocení:
Roční mzda v rozmezí 850.000 – 1.000.000,- Kč
Nezávislá, samofinancovaná, DOBROČINNÁ organizace hledá do svého týmu dalšího kolegu/yni na pozici účetní v rámci UNIKÁTNÍHO konceptu podpory a financování společensky odpovědných a charitativních účelů a projektů.
- Předpokládaný časový rozsah cca 2-5h/týden.
- Odměna dohodou. Preferujeme dlouhodobou spolupráci a "dobrovolníky", ale rozhodně nezůstanete zcela bez odměny:-) Peníze ale principiálně nemůžou být Vaší prioritou!
- Až 95% HO !, možno i na MD!, samozřejmě možno na IČO.
Požadujeme:
- Primárně Dobrý lidský charakter
- ideálně ekonomické vzdělání (není podmínkou)
- Ideálně když používáte účetní SW umožňující např. API propojení (automat. / poloautomatizace) s e-shopem (platforma Opencart)
- zkušenost s nezisk./dobročinným sektorem výhodou
Získáte:
- Až 95% Home Office a flexibilní pracovní dobu po dohodě s nadřízeným (ALE buďte Praha + cca 50km)
- Při dlouhodobé spolupráci Velmi, velmi NADstandardní ohodnocení!
- Práci, která má skutečný SMYSL, prestiž a opravdovou HODNOTU!
CV zasílejte POUZE s aktuálním FOTO!
Kontakt: hr@salura.cz
- Předpokládaný časový rozsah cca 2-5h/týden.
- Odměna dohodou. Preferujeme dlouhodobou spolupráci a "dobrovolníky", ale rozhodně nezůstanete zcela bez odměny:-) Peníze ale principiálně nemůžou být Vaší prioritou!
- Až 95% HO !, možno i na MD!, samozřejmě možno na IČO.
Požadujeme:
- Primárně Dobrý lidský charakter
- ideálně ekonomické vzdělání (není podmínkou)
- Ideálně když používáte účetní SW umožňující např. API propojení (automat. / poloautomatizace) s e-shopem (platforma Opencart)
- zkušenost s nezisk./dobročinným sektorem výhodou
Získáte:
- Až 95% Home Office a flexibilní pracovní dobu po dohodě s nadřízeným (ALE buďte Praha + cca 50km)
- Při dlouhodobé spolupráci Velmi, velmi NADstandardní ohodnocení!
- Práci, která má skutečný SMYSL, prestiž a opravdovou HODNOTU!
CV zasílejte POUZE s aktuálním FOTO!
Kontakt: hr@salura.cz
Do zavedené účetní firmy hledáme kolegyni na pozici samostatná finanční (všeobecná) účetní. Vhodné i pro absolventky.
Vašim úkolem bude: - zpracování účetních dat
- samostatné účtování
- zadávání dat do účetního SW
- kontrola účetních operací
- komunikace s klienty
Požadujeme: - SŚ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
- znalost účetnictví a daňové evidence
- znalost účetního SW MONEY výhodou
- PC znalosti (MS Excel, Office)
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- časovou flexibilitu v době uzávěrek
- ochotu učit se novým věcem
Nabízíme: - práci na HPP
- odpovídající finanční ohodnocení
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravné, sick days, příspěvek na dopravu)
- možnost profesního růstu
- zázemí přátelského kolektivu v Praze na Smíchově
Termín nástupu: - nástup možný ihned nebo dohodou
Své CV zašlete prosím na email: fortis-setos@cmail.cz
Vašim úkolem bude: - zpracování účetních dat
- samostatné účtování
- zadávání dat do účetního SW
- kontrola účetních operací
- komunikace s klienty
Požadujeme: - SŚ vzdělání (ekonomického směru výhodou)
- znalost účetnictví a daňové evidence
- znalost účetního SW MONEY výhodou
- PC znalosti (MS Excel, Office)
- samostatnost, pečlivost, zodpovědnost
- časovou flexibilitu v době uzávěrek
- ochotu učit se novým věcem
Nabízíme: - práci na HPP
- odpovídající finanční ohodnocení
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravné, sick days, příspěvek na dopravu)
- možnost profesního růstu
- zázemí přátelského kolektivu v Praze na Smíchově
Termín nástupu: - nástup možný ihned nebo dohodou
Své CV zašlete prosím na email: fortis-setos@cmail.cz
Účetní
Dohodou
Náplň práce:
• Samostatné účtování účetních operací do účetních knih.
• Spolupráce při zajišťování agendy některých daní (DPH, silniční daň, daň z příjmu aj.), příprava podkladů pro sestavování daňových přiznání. Provádění kontroly správnosti v účetnictví.
• Účtování o časovém rozlišení nákladů a výnosů, o dohadných položkách, rezervách, kurzových rozdílech, splatné dani z příjmů.
• Samostatné účtování účetních operací v oblasti zúčtovacích vztahů (odběratelé, dodavatelé, zaměstnanci, zúčtování daní a dotací aj.). Kontrola správného ocenění pohledávek a závazků v účetnictví. Vyčíslení a zaúčtování kurzovných rozdílů k datu uskutečnění účetního případu.
• Provádění pravidelných kontrol u jednotlivých účtů finančního účetnictví.
• Shromažďování a kontrola náležitostí účetních dokladů a provádění oprav v účetních dokladech.
• Samostatné zpracování a účtování mezd, vedení osobních spisů zaměstnanců, přihlášky a odhlášky zaměstnanců na ZP a MSSZ, výpočty mzdy, zakládání mzdových listů a ELDP, roční vyúčtování zálohové a srážkoví daně pro FÚ, roční vypočítání daní zaměstnanců.
Chcete-li se dozvědět více dejte nám vědět na cisar@kaiserbau.cz, nebo nám rovnou pošlete svůj životopis. Budeme se těšit na společné setkání!
• Samostatné účtování účetních operací do účetních knih.
• Spolupráce při zajišťování agendy některých daní (DPH, silniční daň, daň z příjmu aj.), příprava podkladů pro sestavování daňových přiznání. Provádění kontroly správnosti v účetnictví.
• Účtování o časovém rozlišení nákladů a výnosů, o dohadných položkách, rezervách, kurzových rozdílech, splatné dani z příjmů.
• Samostatné účtování účetních operací v oblasti zúčtovacích vztahů (odběratelé, dodavatelé, zaměstnanci, zúčtování daní a dotací aj.). Kontrola správného ocenění pohledávek a závazků v účetnictví. Vyčíslení a zaúčtování kurzovných rozdílů k datu uskutečnění účetního případu.
• Provádění pravidelných kontrol u jednotlivých účtů finančního účetnictví.
• Shromažďování a kontrola náležitostí účetních dokladů a provádění oprav v účetních dokladech.
• Samostatné zpracování a účtování mezd, vedení osobních spisů zaměstnanců, přihlášky a odhlášky zaměstnanců na ZP a MSSZ, výpočty mzdy, zakládání mzdových listů a ELDP, roční vyúčtování zálohové a srážkoví daně pro FÚ, roční vypočítání daní zaměstnanců.
Chcete-li se dozvědět více dejte nám vědět na cisar@kaiserbau.cz, nebo nám rovnou pošlete svůj životopis. Budeme se těšit na společné setkání!
Samostatná/ý účetní
55 000 Kč
Chcete se podílet na atraktivních projektech v hodnotě miliard korun? Pokud ano, budeme rádi, když se připojíte do našeho ekonomického týmu a budete s námi měnit tvář Prahy.
Co bude Vaším úkolem:
Komplexní činnost týkající se vedení účetnictví včetně zpracovávání účetních závěrek a daňových přiznání
Zpracování přiznání k DPH
Vyhodnocování plánovaných a skutečných dat a interpretace výsledků
Co od Vás očekáváme:
VŠ/SŠ vzdělání ekonomického zaměření
Znalost účetní a daňové problematiky
Ekonomické a analytické myšlení
Osobní přístup, samostatnost, loajalita, pečlivost
Flexibilita, aktivní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení
Organizační schopnosti
Co Vám nabídneme:
Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví)
Kariérní růst – záleží na konkrétních výsledcích, nikoliv době strávené v pracovním poměru
Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
Profesionální a přátelský kolektiv – jsme tým a táhneme za jeden provaz
Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
Žádný velký open space, jen útulné kanceláře
Atraktivní lokalitu pracoviště s výbornou dopravní dostupností
Stravenkový paušál
Sportovní vyžití ve volném čase – Multisport kartu
Nadstandardní lékařskou péči za zvýhodněných podmínek
Odměny při životních jubileích
Osobní bezplatné právní poradenství od zkušených kolegů
Co jinde nezískáte:
Výhodné zaměstnanecké podmínky při koupi bytu (a také zvýhodnění a slevy u našich dodavatelů)
Výhodné zaměstnanecké podmínky při pronájmu bytu
Finanční ohodnocení:
Roční mzda v rozmezí 660.000 – 800.000,- Kč
Co bude Vaším úkolem:
Komplexní činnost týkající se vedení účetnictví včetně zpracovávání účetních závěrek a daňových přiznání
Zpracování přiznání k DPH
Vyhodnocování plánovaných a skutečných dat a interpretace výsledků
Co od Vás očekáváme:
VŠ/SŠ vzdělání ekonomického zaměření
Znalost účetní a daňové problematiky
Ekonomické a analytické myšlení
Osobní přístup, samostatnost, loajalita, pečlivost
Flexibilita, aktivní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení
Organizační schopnosti
Co Vám nabídneme:
Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví)
Kariérní růst – záleží na konkrétních výsledcích, nikoliv době strávené v pracovním poměru
Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
Profesionální a přátelský kolektiv – jsme tým a táhneme za jeden provaz
Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
Žádný velký open space, jen útulné kanceláře
Atraktivní lokalitu pracoviště s výbornou dopravní dostupností
Stravenkový paušál
Sportovní vyžití ve volném čase – Multisport kartu
Nadstandardní lékařskou péči za zvýhodněných podmínek
Odměny při životních jubileích
Osobní bezplatné právní poradenství od zkušených kolegů
Co jinde nezískáte:
Výhodné zaměstnanecké podmínky při koupi bytu (a také zvýhodnění a slevy u našich dodavatelů)
Výhodné zaměstnanecké podmínky při pronájmu bytu
Finanční ohodnocení:
Roční mzda v rozmezí 660.000 – 800.000,- Kč
Finanční účetní
Dohodou
Hledáte zaměstnání v perspektivní společnosti? Do naší účetní kanceláře hledáme nové kolegy a kolegyně do srdce naší společnosti.
Vaší náplní práce bude veškerá výpomoc v účtárně.
Vaší náplní práce bude veškerá výpomoc v účtárně.
Účetní hledá práci
Dohodou
Účtování veškerých účetních případů PO a FO. Závazky, pohledávky, banka, pokladna, interní doklady, majetek, mzdy, sklady zpracování DPH, KH, SH, Vyúčtování. DPPO, . Sleduji aktuální změny v legislativě. mob.: 604560262
již v důchodu-vypomůže jako účetní - pomocná účetní, fakturantka, administrativní pracovnice. Kompletní znalost účetnictví vč. mezd a daní a několika účetních SW - např. SAP, Pohoda, Money, Quit, Byznys.
Velmi rychle se zapracuji do chodu fi.
Možno i jako zástup za Md a RD.
Plzeň a okolí.
Druh poměru: nejlépe externě
Velmi rychle se zapracuji do chodu fi.
Možno i jako zástup za Md a RD.
Plzeň a okolí.
Druh poměru: nejlépe externě
Správa nemovitostí Parkers s.r.o. hledá spolehlivé, komunikativní, chytré a organizačně schopné účetní s příjemným vystupováním a to jak zkušené, tak absolventy.
Co bude Vaší náplní práce:
přebírání účetnictví od předchozích správců nemovitostí
průběžné vedení účetnictví SVJ, BD v programu Pohoda
zpracování banky, obsluha bankovních účtů, zpracování příkazů k úhradě
zpracování účetních závěrek včetně inventarizace rozvahových účtů
komunikace a samostatné řešení požadavků klientů
vedení korespondence a spisové agendy, archivace dokumentů
Proč pracovat u nás:
v Praze patříme mezi největší správce nemovitostí pro bytové domy
podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
záleží nám na Vás, vytváříme příjemné pracovní prostředí
Co bude Vaší náplní práce:
přebírání účetnictví od předchozích správců nemovitostí
průběžné vedení účetnictví SVJ, BD v programu Pohoda
zpracování banky, obsluha bankovních účtů, zpracování příkazů k úhradě
zpracování účetních závěrek včetně inventarizace rozvahových účtů
komunikace a samostatné řešení požadavků klientů
vedení korespondence a spisové agendy, archivace dokumentů
Proč pracovat u nás:
v Praze patříme mezi největší správce nemovitostí pro bytové domy
podporujeme profesní i osobní růst našich zaměstnanců
záleží nám na Vás, vytváříme příjemné pracovní prostředí
X