Administrativní pracovník
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 21 inzerátů
Top
(1) ukončené vysokoškolské vzdělání a alespoň dvouletá odborná praxe v oblasti zprostředkování zaměstnání nebo v oboru, pro který má být zprostředkování zaměstnání povoleno,
(2) střední vzdělání s maturitní zkouškou, vyšší odborné vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání v konzervatoři a nejméně pětiletou odbornou praxi v oblasti zprostředkování zaměstnání nebo v oboru, pro který má být zprostředkování zaměstnání povoleno.
(2) střední vzdělání s maturitní zkouškou, vyšší odborné vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání v konzervatoři a nejméně pětiletou odbornou praxi v oblasti zprostředkování zaměstnání nebo v oboru, pro který má být zprostředkování zaměstnání povoleno.
Hledám brigádu/výpomoc - práci asistenta v nějaké privátní kanceláři / praxi s flexibilní prac.dobou /dle potřeby a dohody/, výhradně u ženy, která by mi umožnila pracovat v duchu mého naturistického založení. Ideálně třeba v nějaké realitní, pojišťovací, účetní či právní kanceláři. Jsem OSVČ, dříve jsem pracoval v manag.pozicích. Organizační a vyjadřovací schopnosti, výborná práce s informacemi, web.stránkami, fotodokumentací, kutilské a zahradnické schopnosti. Dle testů IQ152, nekuřák. Nejedná se o nějaký vtip nebo hledání sex.dobrodružství, čistě mne zajímá, zda je v této společnosti i taková možnost reálná.. Jsem sympatický štíhlý 52tník.
Němčinářka na HPP Litoměřice
30 000 Kč
Pro rychle rozvíjející se stavební společnost z Litoměřic, hledáme kolegyni s dokonalou znalostí německého jazyka.
-mladý kolektiv
-stabilní společnost
-možnost kariérního růstu
-mzda na začátek 30 000Kč/hrubého
Požadujeme dokonalou znalost jazyka Čj a Nj.
Náplní vaší práce bude komunikovat s našimi německými partnery (vyjednávat podmínky, přijímat a získávat nové nabídky) a psát korespondenci v němčině.
V případě zájmu zašlete životopis na email: danielcernik.jr@gmail.com
-mladý kolektiv
-stabilní společnost
-možnost kariérního růstu
-mzda na začátek 30 000Kč/hrubého
Požadujeme dokonalou znalost jazyka Čj a Nj.
Náplní vaší práce bude komunikovat s našimi německými partnery (vyjednávat podmínky, přijímat a získávat nové nabídky) a psát korespondenci v němčině.
V případě zájmu zašlete životopis na email: danielcernik.jr@gmail.com
Ostrava Teslova 1118/2 Místo je určeno pro OZP Náplň práce operátor call centra administrativní práce odpolední směny 12:00-16:00 Co vám nabízíme práci na HPP plat 10.000 Kč dlouhodobou spolupráci Co od vás očekáváme spolehlivost flexibilitu dochvilnost zkušenosti z call centra vítány životopis NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem nabor@optimia.cz
Místo je určeno pro OZP
Náplň práce
práce na PC world, excel
lehká administrativní činnost
práce v našem interním systému
Co vám nabízíme
práci na HPP
plat 7.500 Kč
dlouhodobou spolupráci
Co od vás očekáváme
spolehlivost
flexibilitu
dochvilnost
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem nabor@optimia.cz
Náplň práce
práce na PC world, excel
lehká administrativní činnost
práce v našem interním systému
Co vám nabízíme
práci na HPP
plat 7.500 Kč
dlouhodobou spolupráci
Co od vás očekáváme
spolehlivost
flexibilitu
dochvilnost
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem nabor@optimia.cz
Práce je vhodná pro OZP.
Náplň práce:
administrativní činnost
evidence pošty práce na počítači,
dobrá znalost Microsoft Office
po zaučení samostatnost
práci v prostředí stabilní české společnosti adekvátní mzdové ohodnocení
přátelský pracovní kolektiv
práci na hlavní pracovní poměr poloviční úvazek 20htýdně
perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
Plat 130kč
+ 1000kč osobní ohodnocení
Směny Po-Pa 8-12
Požadujeme
Chuť do práce
Zodpovědnost by měla být samozřejmostí
Životopis
Nechodit na pracoviště!!!
První kontakt telefonicky 736646532 nebo emailem nabor@optimia.cz
Náplň práce:
administrativní činnost
evidence pošty práce na počítači,
dobrá znalost Microsoft Office
po zaučení samostatnost
práci v prostředí stabilní české společnosti adekvátní mzdové ohodnocení
přátelský pracovní kolektiv
práci na hlavní pracovní poměr poloviční úvazek 20htýdně
perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
Plat 130kč
+ 1000kč osobní ohodnocení
Směny Po-Pa 8-12
Požadujeme
Chuť do práce
Zodpovědnost by měla být samozřejmostí
Životopis
Nechodit na pracoviště!!!
První kontakt telefonicky 736646532 nebo emailem nabor@optimia.cz
Náplň práce:
• Práce v Outlooku - třídění a schvalování faktur
• Zadávání přijatých faktur do účetního programu Karát
• Skenování příloh a následné ukládání k fakturám
• Běžné administrativní práce - zakládání pokladny, kopírování
• Práce v Outlooku - třídění a schvalování faktur
• Zadávání přijatých faktur do účetního programu Karát
• Skenování příloh a následné ukládání k fakturám
• Běžné administrativní práce - zakládání pokladny, kopírování
Administrativní pracovník 20h
V textu
Teslova 1118/2 Ostrava -Přívoz
Práce je vhodná pro OZP.
komunikace s uchazeči o zaměstnání i se současnými pracovníky
evidence a kontrola docházek pracovníků
Směny:Po- Pa -7-17 hodin
Plat:10 000
Požadavky:
nutná znalost zákoníku práce
praxe na pozici nábor/HR minimálně 1 rok
komunikace, spolehlivost, životopis
Nástup:ihned
Nechodit na pracoviště!!! První kontakt na čísle:736646532 nebo e-mail nabor@optimia.cz
Práce je vhodná pro OZP.
komunikace s uchazeči o zaměstnání i se současnými pracovníky
evidence a kontrola docházek pracovníků
Směny:Po- Pa -7-17 hodin
Plat:10 000
Požadavky:
nutná znalost zákoníku práce
praxe na pozici nábor/HR minimálně 1 rok
komunikace, spolehlivost, životopis
Nástup:ihned
Nechodit na pracoviště!!! První kontakt na čísle:736646532 nebo e-mail nabor@optimia.cz
Administrativní pracovník
35 000 Kč
Společnost SKOLATO s.r.o., přední český dodavatel školního nábytku a vybavení, hledá posilu týmu na pozici administrativního pracovníka pro kancelář v Mělníku.
Co u nás budete dělat?
Administrace zakázek
Komunikace se zákazníky a dodavateli (ČR i zahraničí)
Zpracování objednávek
Administrace reklamací
Zpracování podkladů pro logistiku
Aktualizace online katalogu
nejedná se o vyhledávání ani získávání nových zákazníků
Co musíte znát, mít a umět?
Minimálně SŠ s maturitou
Komunikativnost
Příjemné vystupování
Samostatnost
Pečlivost
Proaktivní přístup, vlastní iniciativa
Znalost práce na PC
Znalost AJ (B1)
Výbornou znalost českého jazyka
Co Vám nabízíme?
Po zaučení home office 3 - 5 dní v týdnu
Stabilní zázemí rychle rostoucí společnosti
Výkonnostní prémie
Firemní PC, telefon
Placenou dovolenou 20 dní
Nástupní plat 35 000,- Kč
Vaše CV spolu s pár slovy o Vás a o tom, proč byste se na danou práci hodili, posílejte prosím přes odpovědní formulář nebo na email skolato@skolato.cz.
Nástup je nejenom možný, ale i nutný ihned.
Předem děkujeme všem zájemcům a těšíme se na osobní setkání.
SKOLATO s.r.o.
Kundratka 1944/17
180 00 Praha 8 Libeň
IČ: 05459818
DIČ: CZ05459818
Co u nás budete dělat?
Administrace zakázek
Komunikace se zákazníky a dodavateli (ČR i zahraničí)
Zpracování objednávek
Administrace reklamací
Zpracování podkladů pro logistiku
Aktualizace online katalogu
nejedná se o vyhledávání ani získávání nových zákazníků
Co musíte znát, mít a umět?
Minimálně SŠ s maturitou
Komunikativnost
Příjemné vystupování
Samostatnost
Pečlivost
Proaktivní přístup, vlastní iniciativa
Znalost práce na PC
Znalost AJ (B1)
Výbornou znalost českého jazyka
Co Vám nabízíme?
Po zaučení home office 3 - 5 dní v týdnu
Stabilní zázemí rychle rostoucí společnosti
Výkonnostní prémie
Firemní PC, telefon
Placenou dovolenou 20 dní
Nástupní plat 35 000,- Kč
Vaše CV spolu s pár slovy o Vás a o tom, proč byste se na danou práci hodili, posílejte prosím přes odpovědní formulář nebo na email skolato@skolato.cz.
Nástup je nejenom možný, ale i nutný ihned.
Předem děkujeme všem zájemcům a těšíme se na osobní setkání.
SKOLATO s.r.o.
Kundratka 1944/17
180 00 Praha 8 Libeň
IČ: 05459818
DIČ: CZ05459818
Auto klub Markéta při PSK Olymp Praha (dále jen AKM) přijme do svého kolektivu administrativního pracovníka na hlavní pracovní poměr. Hlavní činností AKM je příprava a organizace národních a mezinárodních závodů na ploché dráze.
NABÍZÍME
• Práci v přátelském kolektivu
• Nástup možný od 1. 1. 2024 (dle dohody i dříve)
• Možnost výhodného mobilního tarifu
• Dovolenou 5 týdnů
• Práci na dobu neurčitou
NÁPLŇ PRÁCE
• Administrace spojená se sportovní činností klubu
• Hotovostní a bezhotovostní výplaty odměn z DPP/DPČ
• Zpracování účetních podkladů pro přiznání DPH
• Evidence faktur a pokladních dokladů
• Pokladní činnost malého rozsahu
• Archivační a skartační činnost
• Vyúčtování přidělených dotací (příprava podkladů a vyhodnocení)
• Cca 7x ročně odpolední pracovní činnost při sportovních akcích
• Příprava Významných sportovních akcí 1 - 2x ročně včetně práce o víkendu
Platové podmínky: 35 000 Kč hrubého + individuální odměny
Místo výkonu: Stadion Markéta, Praha 6
Zájemci o tuto pozici zašlete emailem (do předmětu uveďte – Výběrové řízení AKM):
• strukturovaný životopis,
• zda máte zájem o ½ anebo plný úvazek
Všem zájemcům, kteří zašlou kompletní podklady, odpovíme, vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Na základě domluvy lze práci vykonávat na částečný úvazek.
Kontakt: sekretariat@speedway-prague.cz
NABÍZÍME
• Práci v přátelském kolektivu
• Nástup možný od 1. 1. 2024 (dle dohody i dříve)
• Možnost výhodného mobilního tarifu
• Dovolenou 5 týdnů
• Práci na dobu neurčitou
NÁPLŇ PRÁCE
• Administrace spojená se sportovní činností klubu
• Hotovostní a bezhotovostní výplaty odměn z DPP/DPČ
• Zpracování účetních podkladů pro přiznání DPH
• Evidence faktur a pokladních dokladů
• Pokladní činnost malého rozsahu
• Archivační a skartační činnost
• Vyúčtování přidělených dotací (příprava podkladů a vyhodnocení)
• Cca 7x ročně odpolední pracovní činnost při sportovních akcích
• Příprava Významných sportovních akcí 1 - 2x ročně včetně práce o víkendu
Platové podmínky: 35 000 Kč hrubého + individuální odměny
Místo výkonu: Stadion Markéta, Praha 6
Zájemci o tuto pozici zašlete emailem (do předmětu uveďte – Výběrové řízení AKM):
• strukturovaný životopis,
• zda máte zájem o ½ anebo plný úvazek
Všem zájemcům, kteří zašlou kompletní podklady, odpovíme, vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru.
Na základě domluvy lze práci vykonávat na částečný úvazek.
Kontakt: sekretariat@speedway-prague.cz
Ostrava Teslova 1118/2
Místo je určeno pro OZP
Náplň práce:
-nutná znalost zákoníku práce
-komunikace s uchazeči o zaměstnání i se současnými pracovníky
-evidence a kontrola docházek pracovníků
-praxe na pozici nábor/HR min rok
-komunikace, spolehlivost
-plat 10.000 Kč
směna:7:00 - 15:00
Požadujeme:
-Pracovitost
-Spolehlivost
-Samostatnost
NÁSTUP :Ihned
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem nabor@optimia.cz
Místo je určeno pro OZP
Náplň práce:
-nutná znalost zákoníku práce
-komunikace s uchazeči o zaměstnání i se současnými pracovníky
-evidence a kontrola docházek pracovníků
-praxe na pozici nábor/HR min rok
-komunikace, spolehlivost
-plat 10.000 Kč
směna:7:00 - 15:00
Požadujeme:
-Pracovitost
-Spolehlivost
-Samostatnost
NÁSTUP :Ihned
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem nabor@optimia.cz
Are you an experienced administrative professional with a knack for online environments? KASA FIK, a leading provider of cash register systems with customers in the Czech Republic, Slovakia, and Germany, is seeking a new team member for the role of Remote Administrative Assistant. This fully remote position allows you to work from the comfort of your home. Our company fully embraces remote work policy.
The expected work schedule is 4 hours per day (flexible time).
This is not a remote sales or customer acquisition job
What we offer:
Company-provided equipment for remote work.
The opportunity to actively contribute to administrative processes and team tasks.
A full remote position is ideal for someone who has time when kids are in school
Requirements:
Experience in administrative work and familiarity with online environments (e.g., e-shops).
Proficiency in PC usage.
Passive knowledge of English.
Ability to communicate with suppliers and customers.
Attention to detail and the ability to streamline effective company processes.
Responsibilities include:
Generating quotes and invoices.
Communication with suppliers.
Customer interaction (you will handle inbound phone calls - approx 6-8 calls per day)
Creating promotional materials (Canva) if you like creative work
Working with CRM system
If you're interested in becoming a part of our team, send your resume
The expected work schedule is 4 hours per day (flexible time).
This is not a remote sales or customer acquisition job
What we offer:
Company-provided equipment for remote work.
The opportunity to actively contribute to administrative processes and team tasks.
A full remote position is ideal for someone who has time when kids are in school
Requirements:
Experience in administrative work and familiarity with online environments (e.g., e-shops).
Proficiency in PC usage.
Passive knowledge of English.
Ability to communicate with suppliers and customers.
Attention to detail and the ability to streamline effective company processes.
Responsibilities include:
Generating quotes and invoices.
Communication with suppliers.
Customer interaction (you will handle inbound phone calls - approx 6-8 calls per day)
Creating promotional materials (Canva) if you like creative work
Working with CRM system
If you're interested in becoming a part of our team, send your resume
Hledáme členy do teamu - společníky do start-up projektu, PRÁCE Z DOMU
- editace a publikace článků (mediální projekt)
- budování e-shopu (samostatnost a zkušenosti)
- marketing, zpravování účtu na Telegram, FB, Instagram
Požadujeme
Podmínka: volný čas každý den 3-6 hodin, zaslat ihned pracovní/studijní profil (CV)
Zručnosti: práce s PC - textový editor, internet, jakýkoliv grafický program
Nabízíme
Práce z domova
Forma odměňovaní: procenta na webprojektu anebo menší fix hned od začátku (cca 200 USD) + procenta (dle dohody), s postupním navyšovaním
PLATÍ PRO CELOU ČR, SR, zahraničí
Vhodné i pro: MD, Absolventi, OZP, OSVČ
- editace a publikace článků (mediální projekt)
- budování e-shopu (samostatnost a zkušenosti)
- marketing, zpravování účtu na Telegram, FB, Instagram
Požadujeme
Podmínka: volný čas každý den 3-6 hodin, zaslat ihned pracovní/studijní profil (CV)
Zručnosti: práce s PC - textový editor, internet, jakýkoliv grafický program
Nabízíme
Práce z domova
Forma odměňovaní: procenta na webprojektu anebo menší fix hned od začátku (cca 200 USD) + procenta (dle dohody), s postupním navyšovaním
PLATÍ PRO CELOU ČR, SR, zahraničí
Vhodné i pro: MD, Absolventi, OZP, OSVČ
Prace z domu
20 000 Kč
Nabízím přivýdělek 20 000,- měsíčně. Vhodné pro důchodce,maminky na mateřské dovolené, zaměstnance. Ostrava a okolí. Své životopisy zasílejte na jf911@seznam.cz
Místo určeno pro OZP
Náplň práce:
-práce na počítači
-administrativní podpora
-plat 5,000Kč
Požadujeme:
-Pracovitost
-Spolehlivost
-Samostatnost
-Životopis
NÁSTUP: IHNED
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem:nabor@optimia.cz
Náplň práce:
-práce na počítači
-administrativní podpora
-plat 5,000Kč
Požadujeme:
-Pracovitost
-Spolehlivost
-Samostatnost
-Životopis
NÁSTUP: IHNED
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem:nabor@optimia.cz
Veverkova 1, Plzeň
Místo určeno pro OZP
Náplň práce:
-back office
-lehká administrativní činnost
-tvorba tabulek
-možnost pracovat 2x týdně na 5 hodin
-plat 5,000Kč
Požadujeme:
-Pracovitost
-Spolehlivost
-Samostatnost
-Životopis
NÁSTUP: 1.11.2023 na HPP
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem:nabor@optimia.cz
Místo určeno pro OZP
Náplň práce:
-back office
-lehká administrativní činnost
-tvorba tabulek
-možnost pracovat 2x týdně na 5 hodin
-plat 5,000Kč
Požadujeme:
-Pracovitost
-Spolehlivost
-Samostatnost
-Životopis
NÁSTUP: 1.11.2023 na HPP
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem:nabor@optimia.cz
Místo je určeno pro OZP
Náplň práce:
-operátor call centra
-skvělý projev po telefonu
-obchodní drive
-dle domluvy, v rozmezí 8-16
-10.000plat
Požadujeme:
-Pracovitost
-Spolehlivost
-Samostatnost
-Životopis
NÁSTUP: IHNED
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem.nabor@optimia.cz
Náplň práce:
-operátor call centra
-skvělý projev po telefonu
-obchodní drive
-dle domluvy, v rozmezí 8-16
-10.000plat
Požadujeme:
-Pracovitost
-Spolehlivost
-Samostatnost
-Životopis
NÁSTUP: IHNED
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem.nabor@optimia.cz
Místo je určeno pro OZP
Náplň práce:
-práce na PC-word, excel, shoplet
-zajišťování kontaktu pro operátory
-vyřizování ojednávek a reklamací
-15 až 20h/týdně v rozmezí mezi 8-16hodinou
-15h 7.500kč 20h 10,000kč
Požadujeme:
-Pracovitost
-Spolehlivost
-Samostatnost
NÁSTUP: IHNED
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem nabor@optimia.cz
Náplň práce:
-práce na PC-word, excel, shoplet
-zajišťování kontaktu pro operátory
-vyřizování ojednávek a reklamací
-15 až 20h/týdně v rozmezí mezi 8-16hodinou
-15h 7.500kč 20h 10,000kč
Požadujeme:
-Pracovitost
-Spolehlivost
-Samostatnost
NÁSTUP: IHNED
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem nabor@optimia.cz
Rozšiřujeme stávající firemní tým, uplatnění ve firemním centru (v centru města Brna) anebo i z domova (formou home-office). Možnost dlouhodobého přivýdělku i částečného úvazku. Více info na firemním webu: www.prace-pc-internet.cz
Generali Česká pojišťovna přijme pracovníka na pozici "Obchodní reprezentant/ka" na kanceláři v Bystřici nad Pernštejnem.
X