Administrativní pracovník
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 15 inzerátů

HLEDÁM PRÁCI DOMA
Dohodou
Hledám nějakou administrativní PRÁCI, kterou bych mohla dělat doma na notebooku (přepisování textu, správa databází nebo eshopu,...) s odvody na soc. pojištění a zvýšit si tak budoucí důchod. Mám po třetí mozkové mrtvici spastickou hemiparézu a invalidní důchod 3. stupně (a ten se do starobního důchodu započítává jen částečně). NEMÁM VŮBEC ŽÁDNÉ „prodejné“ DOVEDNOSTI (organizační, finanční, komunikační, IT,...)!

Obchodní referent/ka
Dohodou
Jsme firma PRIX MORAVA s.r.o., stabilní rodinná firma, která se s láskou a pečlivostí věnuje výrobě interiérových dveří a zárubní. Hledáme novou posilu do týmu obchodního oddělení a třeba hledáme právě Vás.
Místo výkonu práce: Zbinohy 60, Zbinohy 588 42
Co bude náplní vaší práce:
- Tvorba cenových nabídek pro naše zákazníky
- Kompletace podkladů k jednotlivým zakázkám
- Práce s operačním systémem Winfas
- Komunikace s odběrateli e-mailem i telefonicky
- Spolupráce s obchodními partnery
Co od Váš očekáváme:
- Pečlivost a spolehlivost, smysl pro detail
- Znalost práce s počítačem – MS Office- Excel, Word, Outlook
- Schopnost efektivní komunikace a příjemné vystupování
- Chuť učit se nové věci
- Zkušenosti z podobné pozice jsou výhodou, ale ne podmínkou – rádi Vás vše naučíme.
Co Vám nabízíme:
- Příjemné pracovní prostředí v malé firmě, kde se lidé znají jménem.
- Práci na HPP
- Stravenkový paušál
- Nástup možný ihned, nebo dle domluvy
Zaujala Váš naše pracovní nabídka? Ozvěte se nám! Pošlete prosím Váš životopis na e-mail: prixmorava@prixmorava.cz
Těším se, až se poznáme.
Tým Prix Morava
Místo výkonu práce: Zbinohy 60, Zbinohy 588 42
Co bude náplní vaší práce:
- Tvorba cenových nabídek pro naše zákazníky
- Kompletace podkladů k jednotlivým zakázkám
- Práce s operačním systémem Winfas
- Komunikace s odběrateli e-mailem i telefonicky
- Spolupráce s obchodními partnery
Co od Váš očekáváme:
- Pečlivost a spolehlivost, smysl pro detail
- Znalost práce s počítačem – MS Office- Excel, Word, Outlook
- Schopnost efektivní komunikace a příjemné vystupování
- Chuť učit se nové věci
- Zkušenosti z podobné pozice jsou výhodou, ale ne podmínkou – rádi Vás vše naučíme.
Co Vám nabízíme:
- Příjemné pracovní prostředí v malé firmě, kde se lidé znají jménem.
- Práci na HPP
- Stravenkový paušál
- Nástup možný ihned, nebo dle domluvy
Zaujala Váš naše pracovní nabídka? Ozvěte se nám! Pošlete prosím Váš životopis na e-mail: prixmorava@prixmorava.cz
Těším se, až se poznáme.
Tým Prix Morava

práce klikání na kolo štěstí
Nejvyšší nabídka
Nabízím práci klikání na kolo štěstí. Stačí se zaregistrovat na stránce https://piratewins.io/?pirate=2476380 a můžete začít vydělávat.

Pozice: Administrativní a marketingový pracovník/pracovnice s výbornou znalostí francouzštiny
Místo výkonu práce: Praha – Zastoupení Tuniského národního úřadu pro cestovní ruch (ONTT)
Typ pracovního poměru: Hlavní pracovní poměr (HPP)
Nástup: Říjen 2025
Kdo jsme?
Tuniský národní úřad pro cestovní ruch (ONTT) je státní tuniská instituce odpovědná za propagaci Tuniska coby turistické destinace. Naše pobočka v Praze má za úkol propagaci na českém a slovenském trhu.
Hlavní náplň práce
1. Administrativní činnosti
• Správa příchozích a odchozích telefonátů, e-mailové korespondence
• Organizace, evidence a archivace administrativní a finanční dokumentace
• Koordinace objednávek kancelářských potřeb, spolupráce s dodavateli a poskytovateli služeb
• Překlady korespondence a administrativních dokumentů mezi francouzštinou a češtinou
• Příprava administrativních a finančních zpráv
2. Komunikace a propagace cestovního ruchu
• Organizace, realizace a účast na marketingových akcí na podporu tuniského cestovního ruchu v Čechách, na Slovensku a v Tunisku (veletrhy, výstavy, presstripy, marketingové kampaně apod.)
• Koordinace spolupráce s veřejnými i soukromými subjekty
• Správa digitální komunikace úřadu včetně tvorby obsahu a komunikace na sociálních sítích
Jak se přihlásit?
Zašlete prosím, svůj životopis a motivační dopis (ve francouzštině) na adresu:
prague@discovertunisia.com
Uzávěrka přihlášek: 10. července 2025
Místo výkonu práce: Praha – Zastoupení Tuniského národního úřadu pro cestovní ruch (ONTT)
Typ pracovního poměru: Hlavní pracovní poměr (HPP)
Nástup: Říjen 2025
Kdo jsme?
Tuniský národní úřad pro cestovní ruch (ONTT) je státní tuniská instituce odpovědná za propagaci Tuniska coby turistické destinace. Naše pobočka v Praze má za úkol propagaci na českém a slovenském trhu.
Hlavní náplň práce
1. Administrativní činnosti
• Správa příchozích a odchozích telefonátů, e-mailové korespondence
• Organizace, evidence a archivace administrativní a finanční dokumentace
• Koordinace objednávek kancelářských potřeb, spolupráce s dodavateli a poskytovateli služeb
• Překlady korespondence a administrativních dokumentů mezi francouzštinou a češtinou
• Příprava administrativních a finančních zpráv
2. Komunikace a propagace cestovního ruchu
• Organizace, realizace a účast na marketingových akcí na podporu tuniského cestovního ruchu v Čechách, na Slovensku a v Tunisku (veletrhy, výstavy, presstripy, marketingové kampaně apod.)
• Koordinace spolupráce s veřejnými i soukromými subjekty
• Správa digitální komunikace úřadu včetně tvorby obsahu a komunikace na sociálních sítích
Jak se přihlásit?
Zašlete prosím, svůj životopis a motivační dopis (ve francouzštině) na adresu:
prague@discovertunisia.com
Uzávěrka přihlášek: 10. července 2025

Administrativní pracovník
Dohodou
Do naší kanceláře v Plzni hledáme spolehlivou a komunikativní posilu na administrativní výpomoc. Nabízíme brigádu nebo spolupráci na dohodu s flexibilní pracovní dobou a možností dlouhodobé spolupráce.
Náplň práce:
- komunikace s klienty osobně, telefonicky i e-mailem,
- podpora chodu kanceláře a běžná administrativa,
- práce s dokumenty a interními systémy.
Požadujeme:
- nutné středoškolské vzdělání s maturitou,
- příjemné a profesionální vystupování,
- samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup,
- znalost práce na PC (MS Office, e-mail).
Nabízíme:
- přátelské a příjemné pracovní prostředí,
- flexibilní pracovní dobu podle dohody,
- možnost získat cenné zkušenosti v administrativě a komunikaci s klienty,
- prostor pro osobní rozvoj a profesní posun.
Nástup dle domluvy.
Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis a krátké představení na e-mail: dominikk.houdek@gmail.com.
Těšíme se na vás!
Náplň práce:
- komunikace s klienty osobně, telefonicky i e-mailem,
- podpora chodu kanceláře a běžná administrativa,
- práce s dokumenty a interními systémy.
Požadujeme:
- nutné středoškolské vzdělání s maturitou,
- příjemné a profesionální vystupování,
- samostatnost, pečlivost a zodpovědný přístup,
- znalost práce na PC (MS Office, e-mail).
Nabízíme:
- přátelské a příjemné pracovní prostředí,
- flexibilní pracovní dobu podle dohody,
- možnost získat cenné zkušenosti v administrativě a komunikaci s klienty,
- prostor pro osobní rozvoj a profesní posun.
Nástup dle domluvy.
Zaujala vás tato nabídka? Pošlete nám svůj životopis a krátké představení na e-mail: dominikk.houdek@gmail.com.
Těšíme se na vás!

Hledam praci
30 000 Kč
Dobry den,
hledam praci v administrativě . Mam praxi jako asistentka a take pres deset let v call centru. Idealne praci z domova . Jsem casove flexibilní. Prosim o zpravu v pripade nabidky zamestnani. Dekuji
hledam praci v administrativě . Mam praxi jako asistentka a take pres deset let v call centru. Idealne praci z domova . Jsem casove flexibilní. Prosim o zpravu v pripade nabidky zamestnani. Dekuji

Máte problémy s partnerem nebo v lásce? Rodina, práce, peníze nebo postup? Pomůžeme vám získat zpět vaši lásku, vaši práci a odstranit bloky, které vás brzdí. Dnes můžete změnit svůj život, neváhejte kontaktovat afrického voodoo kněze YABI.
Whatsapp: +34 645233268
Whatsapp: +34 645233268

Vhodné i pro absolventy!
Pokud umíš psát rychle na klávesnici, Excel a Word ti nejsou cizí a práce ti nevadí (ba naopak!), pak tě chceme v týmu! Jsme rodinná firma, která se nefláká, a hledáme někoho, kdo s námi potáhne za jeden provaz. Práce je pestrá, občas náročná, ale nudit se rozhodně nebudeš. 😄
👉 Máš tah na branku a nebojíš se tabulek a e-mailů? Dej nám o sobě vědět a zkus zapadnout mezi nás!
Ideální uchazeč: Bystrý, akční, komunikativní, se smyslem pro humor (u oběda si občas říkáme vtipy), nehledá Google v Googlu, ví že internet není jen Seznam, bezchybná psaná čeština (naši zákazníci jsou převážně ředitelé a učitelé škol a chyby ve větách by se jim nemusely líbYt).
Nástupní plat 25 000 Kč čistého. Práce pondělí - pátek, o víkendech se snažíme si odfrknout.
Jako první kontakt Vás prosíme o zaslání životopisu na kancelar@baargroup.cz
Těšíme se na viděnou!
www.baargroup.cz
Pokud umíš psát rychle na klávesnici, Excel a Word ti nejsou cizí a práce ti nevadí (ba naopak!), pak tě chceme v týmu! Jsme rodinná firma, která se nefláká, a hledáme někoho, kdo s námi potáhne za jeden provaz. Práce je pestrá, občas náročná, ale nudit se rozhodně nebudeš. 😄
👉 Máš tah na branku a nebojíš se tabulek a e-mailů? Dej nám o sobě vědět a zkus zapadnout mezi nás!
Ideální uchazeč: Bystrý, akční, komunikativní, se smyslem pro humor (u oběda si občas říkáme vtipy), nehledá Google v Googlu, ví že internet není jen Seznam, bezchybná psaná čeština (naši zákazníci jsou převážně ředitelé a učitelé škol a chyby ve větách by se jim nemusely líbYt).
Nástupní plat 25 000 Kč čistého. Práce pondělí - pátek, o víkendech se snažíme si odfrknout.
Jako první kontakt Vás prosíme o zaslání životopisu na kancelar@baargroup.cz
Těšíme se na viděnou!
www.baargroup.cz

Nabídka práce v administrativě
Dohodou
Nabízíme jednoduchou nenáročnou práci v administrativě v malém až rodinném prostředí firmy s více než 25 letou historií na trhu v zajímavém, kreativním prostředí s francouzskými víny, vlastní značkou francouzské čokolády a eventy všech rozměrů.
Náplň práce:
Administrativa
Základní práce v účetním systému Pohoda
Podpora teamu jako back office
Komunikace s dodavateli
Asistent/ka vedení
Nabízíme:
Pozice a součást v dalším novém projektu firmy
Práci v zajímavém, kreativním prostředí se šampaňským, francouzskou čokoládou, eventy
Jednoduchá nenáročná práce
Odpovídající odměna dle časových možností a dohody
Požadujeme:
- základní znalost účetnictví
- orientace v administrativě
- střední úroveň znalosti AJ
- časová flexibilita dle předem dohodnutých podmínek
- příjemné vystupování a naladění
- pozitivní přístup k práci
Staňte se členem malé firmy s velkými projekty a historií počínající od roku 1999 s kreativním přístupem při zachování původních tradic.
Náplň práce:
Administrativa
Základní práce v účetním systému Pohoda
Podpora teamu jako back office
Komunikace s dodavateli
Asistent/ka vedení
Nabízíme:
Pozice a součást v dalším novém projektu firmy
Práci v zajímavém, kreativním prostředí se šampaňským, francouzskou čokoládou, eventy
Jednoduchá nenáročná práce
Odpovídající odměna dle časových možností a dohody
Požadujeme:
- základní znalost účetnictví
- orientace v administrativě
- střední úroveň znalosti AJ
- časová flexibilita dle předem dohodnutých podmínek
- příjemné vystupování a naladění
- pozitivní přístup k práci
Staňte se členem malé firmy s velkými projekty a historií počínající od roku 1999 s kreativním přístupem při zachování původních tradic.

Pro stavební firmu v Doubravčicích Hledáme spolehlivého člověka na pozici administrativní pracovník/ce na OSVČ.
Požadujeme:
SŠ vzdělání
Řidičský průkaz
Znalost práce na PC
Pečlivost, samostatnost
Pokud Vás nabídka zaujala zašlete životopis na obě adresy:
hervert@jilekstavby.cz a fikejzova@jilekstavby.cz
Požadujeme:
SŠ vzdělání
Řidičský průkaz
Znalost práce na PC
Pečlivost, samostatnost
Pokud Vás nabídka zaujala zašlete životopis na obě adresy:
hervert@jilekstavby.cz a fikejzova@jilekstavby.cz

Hledáme do kanceláře společnosti, která prodává a zakládá společnosti a firmy schopnou asistent/ku odpovědnou za vedení kanceláře a veškeré administrativní činnosti při chodu firmy.

Hledam praci
1 Kč
Dobry den,
hledam praci ci brigadu. Mam praxi v administrative i v zakaznickem servisu pres 13 let. Jsem casove flexibilni.
V pripade nabidky prace prosim o zpravu.
Dekuji
hledam praci ci brigadu. Mam praxi v administrative i v zakaznickem servisu pres 13 let. Jsem casove flexibilni.
V pripade nabidky prace prosim o zpravu.
Dekuji

Rozšiřujeme stávající firemní tým, uplatnění ve firemním centru (v centru města Brna) anebo i z domova (formou home-office). Možnost dlouhodobého přivýdělku i částečného úvazku. Více info na firemním webu: www.prace-pc-internet.cz

Generali Česká pojišťovna přijme pracovníka na pozici "Obchodní reprezentant/ka" na kanceláři v Bystřici nad Pernštejnem.

Hledám účetní
Dohodou
Firma POREA s.r.o. hledá účetní pro samostatné účtování firem. Požadujeme 2 roky praxe v oboru. Nabízíme práci z domova. Rozsah práce je na 4-6 hodin denně. V případě zájmu zasílejte životopisy na email: katerina.porubanova@gmail.com
X