Asistentka, sekretářka
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 6 inzerátů
Asistentka
Dohodou
Advokátní kancelář JUDr. Jiřiny Lužové přijme do hlavního pracovního poměru asistentku. Naše kancelář působí v celé šíři právních služeb a specializuje se na právo insolvenční, kde mimo běžné agendy vede i velké projekty, jako je například insolvence bankovních domů. Kancelář sídlí na Starém Městě v Praze 1.
Preferujeme dlouhodobou spolupráci s tím, že osobní a individuální přístup, vzájemné konzultace a zpětná vazba od ostatních kolegů jsou pro nás samozřejmostí.
Pracovní náplň:
• administrativní podpora advokátní kanceláře
• zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty a třetími subjekty
• vyřizování korespondence včetně datových schránek
• jednání s úřady
• obsluha programu IRIS (insolvenční software, zaučíme)
• další agenda dle potřeb kanceláře
Nástup možný ihned
Nástupní mzda: dohodou.
Bližší informace Vám rádi poskytneme při osobním pohovoru.
Životopisy s fotografií zasílejte na e-mailovou adresu: ak@akluzova.cz
Preferujeme dlouhodobou spolupráci s tím, že osobní a individuální přístup, vzájemné konzultace a zpětná vazba od ostatních kolegů jsou pro nás samozřejmostí.
Pracovní náplň:
• administrativní podpora advokátní kanceláře
• zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty a třetími subjekty
• vyřizování korespondence včetně datových schránek
• jednání s úřady
• obsluha programu IRIS (insolvenční software, zaučíme)
• další agenda dle potřeb kanceláře
Nástup možný ihned
Nástupní mzda: dohodou.
Bližší informace Vám rádi poskytneme při osobním pohovoru.
Životopisy s fotografií zasílejte na e-mailovou adresu: ak@akluzova.cz
Práce
V textu
Název pozice: Asistentka/Office manažerka
Místo výkonu práce: Praha Karlín
Typ úvazku: Plný nebo částečný úvazek
Nástup: ihned/dle dohody
Kontakt: 734 864 724
1 Popis pracovní pozice: Hledáme spolehlivou, samostatnou asistentku, která bude poskytovat administrativní a organizační podporu řediteli společnosti a celému teamu. Pozice je vhodná pro kandidátku s dobrými komunikačními schopnostmi a se smyslem dotahovat věci do konce.
2 Náplň práce:
• Zajištění administrativní podpory vedení společnosti a celého teamu
• Příprava podkladů pro účetní
• Komunikace s interními i externími partnery
• Správa dokumentace a korespondence
• Podpora při přípravě firemních akcí a projektů
3 Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• Praxe na obdobné pozici výhodou
• Výborná znalost českého jazyka, komunikační znalost angličtiny
• Pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Organizační schopnosti, pečlivost, diskrétnost
• Příjemné vystupování a profesionální komunikace
• Řidičský průkaz skupiny B výhodou
4 Nabízíme:
• Stabilní pracovní prostředí v renomované společnosti
• Přátelský kolektiv a podporu při zaškolení
• Firemní benefity (např. stravenky, multisport karta, jazykové kurzy, občasný home office, firemní akce)
• Kanceláře v Karlíně
• Plat dle úvazku a zkušeností
Místo výkonu práce: Praha Karlín
Typ úvazku: Plný nebo částečný úvazek
Nástup: ihned/dle dohody
Kontakt: 734 864 724
1 Popis pracovní pozice: Hledáme spolehlivou, samostatnou asistentku, která bude poskytovat administrativní a organizační podporu řediteli společnosti a celému teamu. Pozice je vhodná pro kandidátku s dobrými komunikačními schopnostmi a se smyslem dotahovat věci do konce.
2 Náplň práce:
• Zajištění administrativní podpory vedení společnosti a celého teamu
• Příprava podkladů pro účetní
• Komunikace s interními i externími partnery
• Správa dokumentace a korespondence
• Podpora při přípravě firemních akcí a projektů
3 Požadujeme:
• SŠ/VŠ vzdělání
• Praxe na obdobné pozici výhodou
• Výborná znalost českého jazyka, komunikační znalost angličtiny
• Pokročilá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Organizační schopnosti, pečlivost, diskrétnost
• Příjemné vystupování a profesionální komunikace
• Řidičský průkaz skupiny B výhodou
4 Nabízíme:
• Stabilní pracovní prostředí v renomované společnosti
• Přátelský kolektiv a podporu při zaškolení
• Firemní benefity (např. stravenky, multisport karta, jazykové kurzy, občasný home office, firemní akce)
• Kanceláře v Karlíně
• Plat dle úvazku a zkušeností
Asistentka insolvenčního správce
Dohodou
Advokátní kancelář Martínková, Popek, Vídenský a spol., se sídlem Sokolská třída 966/22,
702 00 Ostrava – Moravská Ostrava, hledá zájemce na pozici asistent/ka insolvenčního správce.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- znalost práce na PC (zejména WORD, Excel, úprava textů, psaní všemi deseti)
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
V rámci pracovní náplně budete vykonávat činnost asistenta insolvenčního správce, a to v oblasti konkurzu a zejména oddlužení. Budete pracovat s programem pro insolvenční správce IRIS, internetovým bankovnictvím (navádění platebních příkazů), vést spisovou agendu jednotlivých dlužníků, komunikovat s dlužníky, věřiteli a státními orgány.
Není vyloučena činnost při plnění pracovních úkolů v oblasti advokacie dle pokynů konkrétního advokáta.
Výhodou je orientace v oblasti mezd.
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- stravenky
- po uplynutí zkušební doby příspěvek na penzijní připojištění
- po zapracování věrnostní odměny a prémie
Pevná pracovní doba od 07:30h 16:00 hodin.
Zájemci, nechť zasílají své nabídky včetně životopisu na emailovou adresu ladislav.popek@akostrava.cz
702 00 Ostrava – Moravská Ostrava, hledá zájemce na pozici asistent/ka insolvenčního správce.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
- znalost práce na PC (zejména WORD, Excel, úprava textů, psaní všemi deseti)
- řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
V rámci pracovní náplně budete vykonávat činnost asistenta insolvenčního správce, a to v oblasti konkurzu a zejména oddlužení. Budete pracovat s programem pro insolvenční správce IRIS, internetovým bankovnictvím (navádění platebních příkazů), vést spisovou agendu jednotlivých dlužníků, komunikovat s dlužníky, věřiteli a státními orgány.
Není vyloučena činnost při plnění pracovních úkolů v oblasti advokacie dle pokynů konkrétního advokáta.
Výhodou je orientace v oblasti mezd.
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- stravenky
- po uplynutí zkušební doby příspěvek na penzijní připojištění
- po zapracování věrnostní odměny a prémie
Pevná pracovní doba od 07:30h 16:00 hodin.
Zájemci, nechť zasílají své nabídky včetně životopisu na emailovou adresu ladislav.popek@akostrava.cz
Starší muž přijme asistentku, hospodyni a spolupracovnici v chovu koní v hřebčíně na samotě na okraji Praha 10.
Plat dohodou.
Ubytování na úrovni.
Ludvík Hess, 602305139, www.hess.cz
Plat dohodou.
Ubytování na úrovni.
Ludvík Hess, 602305139, www.hess.cz
Asistentka realizace přípravy
Dohodou
Do našeho týmu hledáme spolehlivou asistentku realizace přípravy, která bude administrativně podporovat projekty a komunikovat se subdodavateli.
Náplň práce:
Administrativní podpora projektového týmu
Komunikace se subdodavateli a zajištění dokumentace
Řešení záborů staveb a komunikace s úřady
Pomoc při plánování a realizaci zakázek
Náplň práce:
Administrativní podpora projektového týmu
Komunikace se subdodavateli a zajištění dokumentace
Řešení záborů staveb a komunikace s úřady
Pomoc při plánování a realizaci zakázek
Majitel hřebčína (www.hess.cz) hledá asistentku, hospodyni, spolupracovnici v chovu koní.
Možnost ubytování I. kategorie v areálu hřebčína. Mzda dohodou.
Možnost ubytování I. kategorie v areálu hřebčína. Mzda dohodou.
X