Asistentka, sekretářka
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 7 inzerátů
Hledáte v Praze zajímavou práci na HPP? Máte lehčí ZTP a umíte příjemně mluvit s lidmi? Nabízíme pozici na recepci v profesionální české AV firmě na Praze 15, Hostivaři. Přijmeme praktickou, šikovnou a komunikativní kolegyni/kolegu se zkušenostmi s administrativou na zkr. prac. úvazek, 4-6 hod.
Dobrá znalost PC, spolehlivost, flexibilnost a chuť plnit dané úkoly. Znalost jednoduché fakturace, obchodní zkušenosti případně telefonické komunikace s klienty firmy jsou výhodou.
Lehčí forma ZTP (neboť zde máme schody a obsluhuje se též telefonní centrála).
Výše platu podle typu prac. úvazku, zkušeností a výsledků. Více o nás a o tom co děláme, najdete na: www.projektmedia.cz
Své CV pošlete na: info@projektmedia.cz
Dobrá znalost PC, spolehlivost, flexibilnost a chuť plnit dané úkoly. Znalost jednoduché fakturace, obchodní zkušenosti případně telefonické komunikace s klienty firmy jsou výhodou.
Lehčí forma ZTP (neboť zde máme schody a obsluhuje se též telefonní centrála).
Výše platu podle typu prac. úvazku, zkušeností a výsledků. Více o nás a o tom co děláme, najdete na: www.projektmedia.cz
Své CV pošlete na: info@projektmedia.cz
Referentka obchodního oddělení
33 000 Kč
Administrativní podpora obchodního zástupce
Zpracování nabídek a objednávek
Příprava kupních smluv a dalších podkladů
Plánování výroby na jedné lince
Fakturace
Práce v Litovli
Zpracování nabídek a objednávek
Příprava kupních smluv a dalších podkladů
Plánování výroby na jedné lince
Fakturace
Práce v Litovli
Asistentka realizace přípravy
Dohodou
Do našeho týmu hledáme spolehlivou asistentku realizace přípravy, která bude administrativně podporovat projekty a komunikovat se subdodavateli.
Náplň práce:
Administrativní podpora projektového týmu
Komunikace se subdodavateli a zajištění dokumentace
Řešení záborů staveb a komunikace s úřady
Pomoc při plánování a realizaci zakázek
Náplň práce:
Administrativní podpora projektového týmu
Komunikace se subdodavateli a zajištění dokumentace
Řešení záborů staveb a komunikace s úřady
Pomoc při plánování a realizaci zakázek
ASISTENT/KA – RECEPČNÍ KANCELÁŘE
Dohodou
JUDr. Jan Kubálek, Ph.D., advokát a insolvenční správce se zvláštním povolením přijme na pobočku v Boršově nad Vltavou (České Budějovice) asistenta/asistentku – recepční.
Nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí
- dlouhodobou spolupráci
- přátelský kolektiv
- práci na hlavní pracovní poměr
- pravidelnou pracovní dobu
- bonus formou stravenkového paušálu a příspěvku na cestovné
Požadujeme:
- komunikativnost
- příjemné a profesionální vystupování
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
- znalost práce na PC – word, excel, e-mail
- řidičský průkaz skupiny B
Předchozí zkušenosti s prací v kanceláři jsou vítány. V případě zájmu zasílejte svůj strukturovaný životopis na adresu ak1@akkubalek.cz
Nabízíme:
- příjemné pracovní prostředí
- dlouhodobou spolupráci
- přátelský kolektiv
- práci na hlavní pracovní poměr
- pravidelnou pracovní dobu
- bonus formou stravenkového paušálu a příspěvku na cestovné
Požadujeme:
- komunikativnost
- příjemné a profesionální vystupování
- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost
- znalost práce na PC – word, excel, e-mail
- řidičský průkaz skupiny B
Předchozí zkušenosti s prací v kanceláři jsou vítány. V případě zájmu zasílejte svůj strukturovaný životopis na adresu ak1@akkubalek.cz
Do našeho našeho týmu v drobné výrobě hledáme kolegu/kolegyni na pozici asistent/ka. Pokud jsi komunikativní, samostatný/á, zodpovědný/á, hledáme právě Tebe!
Náplň práce:
• Vyřizování emailů
• Komunikace se zákazníky
• Objednávání materiálu
• Účast na kontrolních dnech
• Zajištění chodu kanceláře
• Tvorba harmonogramů zakázek
Co očekáváme:
• Proaktivní a pozitivní přístup k práci
• Pracovitost, samostatnost a schopnost řešit problémy s chladnou hlavou
• Organizační schopnosti
• Práce s počítačem- MS WORD, EXCEL,
• Zkušenost na podobné pozici výhodou, nikoli podmínkou
• Řidičský průkaz skupiny B výhodou - není podmínkou
• Nebráníme se ani čerstvým absolventům- pokud máte chuť pracovat ☺
Nabízíme:
• Pracovní doba pondělí až pátek
• Příjemné a stabilní zázemí firmy
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Nástup možný ihned
Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte a zašlete nám svůj životopis ( tel.: 777 983 821, email: infobyhy@gmail.com)
Náplň práce:
• Vyřizování emailů
• Komunikace se zákazníky
• Objednávání materiálu
• Účast na kontrolních dnech
• Zajištění chodu kanceláře
• Tvorba harmonogramů zakázek
Co očekáváme:
• Proaktivní a pozitivní přístup k práci
• Pracovitost, samostatnost a schopnost řešit problémy s chladnou hlavou
• Organizační schopnosti
• Práce s počítačem- MS WORD, EXCEL,
• Zkušenost na podobné pozici výhodou, nikoli podmínkou
• Řidičský průkaz skupiny B výhodou - není podmínkou
• Nebráníme se ani čerstvým absolventům- pokud máte chuť pracovat ☺
Nabízíme:
• Pracovní doba pondělí až pátek
• Příjemné a stabilní zázemí firmy
• Odpovídající finanční ohodnocení
• Nástup možný ihned
Pokud Vás naše nabídka zaujala, neváhejte a zašlete nám svůj životopis ( tel.: 777 983 821, email: infobyhy@gmail.com)
Volné pracovní místo
Dohodou
Cabal Moravia s.r.o - Hledáme asistentku-
Do menší zavedené firmy v Brně, která se věnuje zasklívání balkonů a lodžií hledáme asistentku která se postará o každodenní administrativní chod firmy a o komunikaci se zákazníky. Nabízíme práci v příjemném kolektivu v klimatizované kanceláři s výbornou dostupností MHD (přímo u zastávky Vlárská). Nástupní plat 25 - 27 tis. s možností navýšení po zkušební době. K pracovní pozici náleží příspěvek na stravování ve formě stravenek. Požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou, znalost práce na PC, výborné vystupování a komunikační schopnosti. Řidičský průkaz skupiny B výhodou, není ale podmínkou. Termín nástupu co nejdříve, ideálně však nejpozději do 1.10.2024.
Kontaktní osoba: Silvie Bučková, tel.: 734 377 484, email: info@cabal.cz.
V případě zájmu neváhejte zavolat nebo rovnou zaslat životopis na uvedený email.
Do menší zavedené firmy v Brně, která se věnuje zasklívání balkonů a lodžií hledáme asistentku která se postará o každodenní administrativní chod firmy a o komunikaci se zákazníky. Nabízíme práci v příjemném kolektivu v klimatizované kanceláři s výbornou dostupností MHD (přímo u zastávky Vlárská). Nástupní plat 25 - 27 tis. s možností navýšení po zkušební době. K pracovní pozici náleží příspěvek na stravování ve formě stravenek. Požadujeme středoškolské vzdělání s maturitou, znalost práce na PC, výborné vystupování a komunikační schopnosti. Řidičský průkaz skupiny B výhodou, není ale podmínkou. Termín nástupu co nejdříve, ideálně však nejpozději do 1.10.2024.
Kontaktní osoba: Silvie Bučková, tel.: 734 377 484, email: info@cabal.cz.
V případě zájmu neváhejte zavolat nebo rovnou zaslat životopis na uvedený email.
Majitel hřebčína (www.hess.cz) hledá asistentku, hospodyni, spolupracovnici v chovu koní.
Možnost ubytování I. kategorie v areálu hřebčína. Mzda dohodou.
Možnost ubytování I. kategorie v areálu hřebčína. Mzda dohodou.
X