Asistentka, sekretářka
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 8 inzerátů
Top
Inzerát má 1 topovací bod

Majitel hřebčína (www.hess.cz) hledá asistentku, hospodyni, spolupracovnici v chovu koní.
Možnost ubytování I. kategorie v areálu hřebčína. Mzda dohodou.
Možnost ubytování I. kategorie v areálu hřebčína. Mzda dohodou.

Pokladní - BRIGÁDA přes léto
21 600 Kč
Co tě u nás čeká?
- Budeš zodpovědný/á za vedení pokladny a administrativu s ní spojenou - příjem a výdej hotovosti, platby kartou, tvorba dokladů, odesílání faktur, denní uzávěrka
- Zvedání telefonů od našich milých zákazníků a jejich přepojování na příslušné kolegy
- Registrace příchozích zákazníků do firemního systému
Co od tebe potřebujeme?
- Věk 18+
- Příjemné reprezentativní vystupování před zákazníky a kolegy - ať mají lepší den :)
- Zodpovědnost, spolehlivost a přesnost
- Znalost PC v oblasti Microsoft Office (především Word a Outlook, víc není potřeba!)
- Angličtina výhodou, ale ne nutností
- Čistý trestný rejstřík
Co nabízíme?
- Brigádu na DPP v příjemném kolektivu, který se nezdráhá pomoci, když je třeba
- 180 Kč/hod
- Práci v blízkosti Tvého bydliště
- Vše Tě včas naučíme!
- Výborná káva a čaj na pracovišti zdarma
Brigáda se uskuteční v termínech:
30. 6. – 4. 7. 2025
5. 8. - 18. 8. 2025
- Provozní doba je PO-PÁ 8:00 – 16:30
Dočetl/a jsi až sem? V tom případě nám rovnou pošli svůj životopis, ať to alespoň nebyla úplná ztráta času!
Děkujeme za Tvůj zájem.
AU-MEX s.r.o.
- Budeš zodpovědný/á za vedení pokladny a administrativu s ní spojenou - příjem a výdej hotovosti, platby kartou, tvorba dokladů, odesílání faktur, denní uzávěrka
- Zvedání telefonů od našich milých zákazníků a jejich přepojování na příslušné kolegy
- Registrace příchozích zákazníků do firemního systému
Co od tebe potřebujeme?
- Věk 18+
- Příjemné reprezentativní vystupování před zákazníky a kolegy - ať mají lepší den :)
- Zodpovědnost, spolehlivost a přesnost
- Znalost PC v oblasti Microsoft Office (především Word a Outlook, víc není potřeba!)
- Angličtina výhodou, ale ne nutností
- Čistý trestný rejstřík
Co nabízíme?
- Brigádu na DPP v příjemném kolektivu, který se nezdráhá pomoci, když je třeba
- 180 Kč/hod
- Práci v blízkosti Tvého bydliště
- Vše Tě včas naučíme!
- Výborná káva a čaj na pracovišti zdarma
Brigáda se uskuteční v termínech:
30. 6. – 4. 7. 2025
5. 8. - 18. 8. 2025
- Provozní doba je PO-PÁ 8:00 – 16:30
Dočetl/a jsi až sem? V tom případě nám rovnou pošli svůj životopis, ať to alespoň nebyla úplná ztráta času!
Děkujeme za Tvůj zájem.
AU-MEX s.r.o.

Asistent/ka generálního ředitele
55 000 Kč
EKOSPOL je více než 30 let lídrem českého developerského trhu. Patří mezi 50 největších rezidenčních developerů ve střední a východní Evropě. Staví nové byty té nejvyšší kvality v Praze a blízkém okolí. Zrealizoval 60 velkých bytových projektů, čímž poskytl bydlení více než 11 000 klientům. Získal mnoho významných ocenění jako Stavba roku, ČEKIA Stability Award, Czech Superbrands. Podle žebříčku Seznam Zprávy Česká elita 2024 patří Ekospol mezi 4 nejhodnotnější rezidenční developery a mezi 100 nejhodnotnějších firem v Česku.
Jste zodpovědným a pečlivým člověkem, který má výborné organizační schopnosti a je navíc zvyklý dotahovat svěřené úkoly do konce? Pokud ano, přihlaste se na pozici asistenta/asistentky generálního ředitele a pojďte s námi měnit tvář Prahy.
Co bude Vaším úkolem:
Organizace diáře a schůzek generálního ředitele
Evidence, třídění a vyřizování e-mailové korespondence
Evidence interních dokumentů společnosti
Zpracování podkladů pro rozhodování generálního ředitele
Kontrola plnění úkolů a termínů jednotlivých vedoucích pracovníků společnosti
Příprava podkladů na porady
Podíl na řízení společnosti
V případě nepřítomnosti asistenta pro ZOO Tábor jeho zastupování
Co od Vás očekáváme:
Vysokoškolské vzdělání
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
Výbornou znalost anglického jazyka
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Časovou flexibilitu
Analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
Vysokou inteligenci a schopnost empatie
Reprezentativní a diplomatické vystupování
Ochotu se neustále učit
Kladný vztah ke zvířatům
Co Vám nabídneme:
Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví)
Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
Profesionální a přátelský kolektiv – jsme tým a táhneme za jeden provaz
Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
Žádný velký open space, jen útulné kanceláře
Multisport kartu
Jste zodpovědným a pečlivým člověkem, který má výborné organizační schopnosti a je navíc zvyklý dotahovat svěřené úkoly do konce? Pokud ano, přihlaste se na pozici asistenta/asistentky generálního ředitele a pojďte s námi měnit tvář Prahy.
Co bude Vaším úkolem:
Organizace diáře a schůzek generálního ředitele
Evidence, třídění a vyřizování e-mailové korespondence
Evidence interních dokumentů společnosti
Zpracování podkladů pro rozhodování generálního ředitele
Kontrola plnění úkolů a termínů jednotlivých vedoucích pracovníků společnosti
Příprava podkladů na porady
Podíl na řízení společnosti
V případě nepřítomnosti asistenta pro ZOO Tábor jeho zastupování
Co od Vás očekáváme:
Vysokoškolské vzdělání
Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
Výbornou znalost anglického jazyka
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Časovou flexibilitu
Analytické myšlení, pečlivost, spolehlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
Vysokou inteligenci a schopnost empatie
Reprezentativní a diplomatické vystupování
Ochotu se neustále učit
Kladný vztah ke zvířatům
Co Vám nabídneme:
Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví)
Možnost seberealizace a uplatnění vlastních nápadů
Profesionální a přátelský kolektiv – jsme tým a táhneme za jeden provaz
Neformální dresscode – záleží na Vás, v čem se cítíte nejlépe
Žádný velký open space, jen útulné kanceláře
Multisport kartu

Hledáme asistentku jednatele a advokáta ve firmě Audiatur s.r.o. s pobočkou v Chebu. Náplň práce- administrativní činnost, příprava dokumentů, komunikace s klienty a s úřady. Požadujeme- střední vzdělání s maturitou, zkušenost s administrativou, dobrá znalost PC (Word, Excel, internet), výhodou- praxe na obdobné pozici, znalost SW Canva, AI, copywriting. Nabízíme- pružná pracovní doba, stravenkový paušál, příspěvek na dovolenou a zdravotní péči. Ozvěte se buď na email advokati@akmoticak.cz nebo na telefonní číslo 354 426 104

Asistentka, sekretářka
Dohodou
Do rodinné stavební firmy hledáme asistentku, která bude zajišťovat běžný chod kanceláře- zajišťovat veškeré objednávky, vyřizovat korespondenci, komunikovat s klienty, příprava dokumentů a jejich kompletace, tvorba tabulek, domluva schůzek a kontrola termínů ať už dodávaného zboží a nebo schůzek s klienty.
Požadujeme komunikativní osobu, která má smysl pro organizaci a umí aktivně vyhledávat na internetu. Dále ovládá práci v excelu, wordu, powerpointu atd.
Mzda domluvou.
Zájemkyně prosíme o zaslání životopisu s fotografií na náš email. Termíny pohovoru si s námi můžete taktéž domluvit na našem e-mailu a nebo telefonicky na telefonním čísle 608200338. Během pohovoru Vám rádi zodpovíme veškeré Vaše dotazy.
Nástup možný ihned.
Děkujeme a budeme se těšit na případnou spolupráci.
Požadujeme komunikativní osobu, která má smysl pro organizaci a umí aktivně vyhledávat na internetu. Dále ovládá práci v excelu, wordu, powerpointu atd.
Mzda domluvou.
Zájemkyně prosíme o zaslání životopisu s fotografií na náš email. Termíny pohovoru si s námi můžete taktéž domluvit na našem e-mailu a nebo telefonicky na telefonním čísle 608200338. Během pohovoru Vám rádi zodpovíme veškeré Vaše dotazy.
Nástup možný ihned.
Děkujeme a budeme se těšit na případnou spolupráci.

Asistentka v advokátní kanceláři
Dohodou
Do malé, zavedené advokátní kanceláře se sídlem v centru Prahy, přijmeme asistentku/asistenta advokáta.
Očekáváme :
středoškolské vzdělání s maturitou
výborná znalost češtiny
uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
komunikační schopnosti, pečlivost a smysl pro detail, svědomitost, důslednost, zodpovědnost
psaní všemi deseti
Nabízíme :
zajímavou práci v malém pracovním kolektivu v centru Prahy
zkrácenou pracovní dobu (33,5 h/týdně)/DPP
začátek pracovní doby v 9:00 h
dobré mzdové podmínky (20.000,-Kč)
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na : office@lawpartners.cz
Kontaktní telefon : 222 317 616
Očekáváme :
středoškolské vzdělání s maturitou
výborná znalost češtiny
uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
komunikační schopnosti, pečlivost a smysl pro detail, svědomitost, důslednost, zodpovědnost
psaní všemi deseti
Nabízíme :
zajímavou práci v malém pracovním kolektivu v centru Prahy
zkrácenou pracovní dobu (33,5 h/týdně)/DPP
začátek pracovní doby v 9:00 h
dobré mzdové podmínky (20.000,-Kč)
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na : office@lawpartners.cz
Kontaktní telefon : 222 317 616

Hledam praci
1 Kč
Dobry den,
Shanim brigadu idealne z domova nejlepe administrativu. Mam praxi v administrative temer 16 let. V pripade nabidky prosim napiste soukromou zpravu.
Dekuji moc
Shanim brigadu idealne z domova nejlepe administrativu. Mam praxi v administrative temer 16 let. V pripade nabidky prosim napiste soukromou zpravu.
Dekuji moc

Asistentka realizace přípravy
Dohodou
Do našeho týmu hledáme spolehlivou asistentku realizace přípravy, která bude administrativně podporovat projekty a komunikovat se subdodavateli.
Náplň práce:
Administrativní podpora projektového týmu
Komunikace se subdodavateli a zajištění dokumentace
Řešení záborů staveb a komunikace s úřady
Pomoc při plánování a realizaci zakázek
Náplň práce:
Administrativní podpora projektového týmu
Komunikace se subdodavateli a zajištění dokumentace
Řešení záborů staveb a komunikace s úřady
Pomoc při plánování a realizaci zakázek
X