Práce v ČR
Nastavit hlídacího psaNalezeno celkem 838 inzerátů
Top
Inzerát má 4 topovací body
Rozpočtář - rekonstrukce interiérů
60 000 Kč
Aktuálně hledáme rozpočtáře, který se k nám přidá a pomůže nám se rozrůstat a zlepšovat se.
Jsme stabilní česká firma, která ocení spolehlivost a výsledky, které zajistí dobrou budoucnost naší firmy. Minimální plat je čtyřicet tisíc, může se vyšplhat na šedesát tisíc.
Jsme stabilní česká firma, která ocení spolehlivost a výsledky, které zajistí dobrou budoucnost naší firmy. Minimální plat je čtyřicet tisíc, může se vyšplhat na šedesát tisíc.
Top
Inzerát má 1 topovací bod
Hledáme skladníka
35 000 Kč
Hledáme zaměstnance do obchodu s potravinami v Praze.
Náplň práce je doplňování zásob ( skladník )
Nabízíme přátelsky kolektiv, plánování směn, zaměstnanecké bonusy.
Vhodné spíše pro muže z důvodu doplňování zboží.
Náplň práce je doplňování zásob ( skladník )
Nabízíme přátelsky kolektiv, plánování směn, zaměstnanecké bonusy.
Vhodné spíše pro muže z důvodu doplňování zboží.
n á p l ň p r á c e :
- Řízení a koordinace týmu sociálních pracovníků
- Plánování a implementace strategií pro poskytování sociálních služeb
- Spolupráce s dalšími odděleními a partnery
- Zajištění dodržování všech příslušných zákonů a nařízení
- Rozvoj a udržování vztahů s komunitou a dalšími organizacemi
- Zajištění kvality a efektivity poskytovaných služeb
- Příprava a sledování rozpočtu centra
- Řízení personálních záležitostí, včetně náboru, školení a hodnocení zaměstnanců
- Zajištění dodržování etických kodexů a profesních standardů
- Příprava a prezentace pravidelných zpráv o činnosti centra
- Reagování na krizové situace a řešení konfliktů
- Aktualizace a implementace politik a postupů centra
- Sledování nejnovějších trendů a vývoje v oblasti sociálních služeb a přizpůsobení se jim
- Účast na poradách
p o ž a d a v k y :
- Vysokoškolské vzdělání v oboru sociální práce, sociální politiky, managementu nebo v příbuzném
oboru (kurz pracovníka v sociálních služeb)
- Zkušenosti v oblasti sociálních služeb, ideálně na vedoucí pozici
- Silné organizační a řídící dovednosti
- Schopnost efektivně komunikovat a vyjednávat s různými zainteresovanými stranami
- Znalost příslušných zákonů a nařízení týkajících se sociálních služeb
- Schopnost pracovat pod tlakem a řešit krizové situace
- Silné dovednosti v oblasti řešení problémů a rozhodování
- Zkušenosti s finančním plánováním a rozpočtováním
- Schopnost vést a motivovat tým
- Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a dalších relevantních softwarových nástrojů
- Vynikající komunikační dovednosti, znalost znakového jazyka je velkou výhodou
- Empatický a citlivý přístup k potřebám klientů
- Pozice je vhodná pro OZP nebo OZZ
n a b í z íme :
- zkrácený úvazek 0,3 - 0,6 (dle dohody)
- 5 týdnů v dovolené
- pravidelné supervize
- kurzy českého znakového jazyka
- mzdu odpovídající vašim pracovním zkušenostem a vzdělání
- občasná práce na dálku
- Řízení a koordinace týmu sociálních pracovníků
- Plánování a implementace strategií pro poskytování sociálních služeb
- Spolupráce s dalšími odděleními a partnery
- Zajištění dodržování všech příslušných zákonů a nařízení
- Rozvoj a udržování vztahů s komunitou a dalšími organizacemi
- Zajištění kvality a efektivity poskytovaných služeb
- Příprava a sledování rozpočtu centra
- Řízení personálních záležitostí, včetně náboru, školení a hodnocení zaměstnanců
- Zajištění dodržování etických kodexů a profesních standardů
- Příprava a prezentace pravidelných zpráv o činnosti centra
- Reagování na krizové situace a řešení konfliktů
- Aktualizace a implementace politik a postupů centra
- Sledování nejnovějších trendů a vývoje v oblasti sociálních služeb a přizpůsobení se jim
- Účast na poradách
p o ž a d a v k y :
- Vysokoškolské vzdělání v oboru sociální práce, sociální politiky, managementu nebo v příbuzném
oboru (kurz pracovníka v sociálních služeb)
- Zkušenosti v oblasti sociálních služeb, ideálně na vedoucí pozici
- Silné organizační a řídící dovednosti
- Schopnost efektivně komunikovat a vyjednávat s různými zainteresovanými stranami
- Znalost příslušných zákonů a nařízení týkajících se sociálních služeb
- Schopnost pracovat pod tlakem a řešit krizové situace
- Silné dovednosti v oblasti řešení problémů a rozhodování
- Zkušenosti s finančním plánováním a rozpočtováním
- Schopnost vést a motivovat tým
- Znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint) a dalších relevantních softwarových nástrojů
- Vynikající komunikační dovednosti, znalost znakového jazyka je velkou výhodou
- Empatický a citlivý přístup k potřebám klientů
- Pozice je vhodná pro OZP nebo OZZ
n a b í z íme :
- zkrácený úvazek 0,3 - 0,6 (dle dohody)
- 5 týdnů v dovolené
- pravidelné supervize
- kurzy českého znakového jazyka
- mzdu odpovídající vašim pracovním zkušenostem a vzdělání
- občasná práce na dálku
OLOMOUC - FLEXI práce - PC/ net
Dohodou
Aktivní, samostatná práce, v zajímavém oboru, s využitím PC/ internetu.
Požadujeme: SŠ s mat./ VŠ, komunikativnost, orientace na sociálních sítích, pozitivní vztah k aktivnímu/ zdravému životnímu stylu.
Náplní je práce se sociálnímí sítěmi, tvorba klientských plánů.
Nabízíme: přivýdělek i dlouhodobé uplatnění, možnost pružné prac. doby, uplatnění formou home-office.
Vhodné i pro stud. VŠ, maminky na MD.
Více info zde: www.pracedoma.cz
Požadujeme: SŠ s mat./ VŠ, komunikativnost, orientace na sociálních sítích, pozitivní vztah k aktivnímu/ zdravému životnímu stylu.
Náplní je práce se sociálnímí sítěmi, tvorba klientských plánů.
Nabízíme: přivýdělek i dlouhodobé uplatnění, možnost pružné prac. doby, uplatnění formou home-office.
Vhodné i pro stud. VŠ, maminky na MD.
Více info zde: www.pracedoma.cz
PRAHA - FLEXI práce - PC/ net
Dohodou
Aktivní, samostatná práce, v zajímavém oboru, s využitím PC/ internetu.
Požadujeme: SŠ s mat./ VŠ, komunikativnost, orientace na sociálních sítích, pozitivní vztah k aktivnímu/ zdravému životnímu stylu.
Náplní je práce se sociálnímí sítěmi, tvorba klientských plánů.
Nabízíme: přivýdělek i dlouhodobé uplatnění, možnost pružné prac. doby, uplatnění formou home-office.
Vhodné i pro stud. VŠ, maminky na MD.
Více info zde: www.pracedoma.cz
Požadujeme: SŠ s mat./ VŠ, komunikativnost, orientace na sociálních sítích, pozitivní vztah k aktivnímu/ zdravému životnímu stylu.
Náplní je práce se sociálnímí sítěmi, tvorba klientských plánů.
Nabízíme: přivýdělek i dlouhodobé uplatnění, možnost pružné prac. doby, uplatnění formou home-office.
Vhodné i pro stud. VŠ, maminky na MD.
Více info zde: www.pracedoma.cz
atraktivní přivýdělek - PC/ net
Dohodou
Rozšiřujeme stávající tým, uplatnění z domova (formou home-office). Možnost dlouhodobého přivýdělku i částečného úvazku. Více info na firemním webu: www.pracedoma.cz
1. Psaní na počítači - opisování kódů, zobrazování reklam, vyplňování dotazníků a další výdělky bez poplatků přes internet za pěkné peníze.
2. Pro zájemce práce manuální a administrativní.
Informace na webové stránce :
pracebezpoplatku.blogspot.com
2. Pro zájemce práce manuální a administrativní.
Informace na webové stránce :
pracebezpoplatku.blogspot.com
Přípravář/ka
Dohodou
NÁPLŇ PRÁCE
• Poptávka a zajištění stavebního materiálu. Poptání a vyhodnocení nabídek subdodavatelů.
• Tvorba, správa a archivace objednávek, dodacích listů, faktur.
• Archivace dokumentace k realizaci stavby.
• Kontrola dodržování výrobních termínů.
• Vedení skladové evidence drobného HM (nářadí, spotřební materiál, ochranné pracovní pomůcky, aj.).
• Poptávka a zajištění stavebního materiálu. Poptání a vyhodnocení nabídek subdodavatelů.
• Tvorba, správa a archivace objednávek, dodacích listů, faktur.
• Archivace dokumentace k realizaci stavby.
• Kontrola dodržování výrobních termínů.
• Vedení skladové evidence drobného HM (nářadí, spotřební materiál, ochranné pracovní pomůcky, aj.).
Náplň práce:
• Řízení a koordinace provozních procesů v rámci firmy.
• Správa personální agendy a její evidence (Zajištění náborů zaměstnanců, evidence smluv a složek zaměstnanců, kontrola výkazů práce.).
• Správa agendy vozového parku a její evidence (Zajištění pravidelných kontrol a servisních oprav, knihy jízd, dálniční známky, pojištění).
• Správa agendy nemovitostí a její evidence. (Zajištění a evidence smluv s nájemci, komunikace s dodavateli a evidence energií a služeb, návrhy optimalizace, řešení stížností a zajištění oprav).
• Evidence listovní pošty.
• Správa a evidence klíčů.
• Provádění kontroly dodržování hygienických předpisů, předpisů v oblasti požární ochrany, ochrany a bezpečnosti zdraví při práci, pracovní kázně a vnitropodnikových směrnic.
• Kontrola kvality a sledování úrovně poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků.
• Kontrola správnosti postupu při účtování služeb a správnosti postupu při pohybu skladových zásob.
• Řešení provozních problémů, reklamací a stížností.
• Komunikace a úzká spolupráce se realizačním, projekčním a účetním oddělením.
• Komunikace a se zástupci kontrolních orgánů a poskytování součinnosti.
• Předkládání návrhů na dosažení vyšší kvality poskytovaných služeb.
Chcete-li se dozvědět více dejte nám vědět na cisar@kaiserbau.cz, nebo nám rovnou pošlete svůj životopis a motivační dopis. Budeme se těšit na společné setkání!
• Řízení a koordinace provozních procesů v rámci firmy.
• Správa personální agendy a její evidence (Zajištění náborů zaměstnanců, evidence smluv a složek zaměstnanců, kontrola výkazů práce.).
• Správa agendy vozového parku a její evidence (Zajištění pravidelných kontrol a servisních oprav, knihy jízd, dálniční známky, pojištění).
• Správa agendy nemovitostí a její evidence. (Zajištění a evidence smluv s nájemci, komunikace s dodavateli a evidence energií a služeb, návrhy optimalizace, řešení stížností a zajištění oprav).
• Evidence listovní pošty.
• Správa a evidence klíčů.
• Provádění kontroly dodržování hygienických předpisů, předpisů v oblasti požární ochrany, ochrany a bezpečnosti zdraví při práci, pracovní kázně a vnitropodnikových směrnic.
• Kontrola kvality a sledování úrovně poskytovaných služeb a spokojenosti zákazníků.
• Kontrola správnosti postupu při účtování služeb a správnosti postupu při pohybu skladových zásob.
• Řešení provozních problémů, reklamací a stížností.
• Komunikace a úzká spolupráce se realizačním, projekčním a účetním oddělením.
• Komunikace a se zástupci kontrolních orgánů a poskytování součinnosti.
• Předkládání návrhů na dosažení vyšší kvality poskytovaných služeb.
Chcete-li se dozvědět více dejte nám vědět na cisar@kaiserbau.cz, nebo nám rovnou pošlete svůj životopis a motivační dopis. Budeme se těšit na společné setkání!
Účetní
Dohodou
Náplň práce:
• Samostatné účtování účetních operací do účetních knih.
• Spolupráce při zajišťování agendy některých daní (DPH, silniční daň, daň z příjmu aj.), příprava podkladů pro sestavování daňových přiznání. Provádění kontroly správnosti v účetnictví.
• Účtování o časovém rozlišení nákladů a výnosů, o dohadných položkách, rezervách, kurzových rozdílech, splatné dani z příjmů.
• Samostatné účtování účetních operací v oblasti zúčtovacích vztahů (odběratelé, dodavatelé, zaměstnanci, zúčtování daní a dotací aj.). Kontrola správného ocenění pohledávek a závazků v účetnictví. Vyčíslení a zaúčtování kurzovných rozdílů k datu uskutečnění účetního případu.
• Provádění pravidelných kontrol u jednotlivých účtů finančního účetnictví.
• Shromažďování a kontrola náležitostí účetních dokladů a provádění oprav v účetních dokladech.
• Samostatné zpracování a účtování mezd, vedení osobních spisů zaměstnanců, přihlášky a odhlášky zaměstnanců na ZP a MSSZ, výpočty mzdy, zakládání mzdových listů a ELDP, roční vyúčtování zálohové a srážkoví daně pro FÚ, roční vypočítání daní zaměstnanců.
Chcete-li se dozvědět více dejte nám vědět na cisar@kaiserbau.cz, nebo nám rovnou pošlete svůj životopis. Budeme se těšit na společné setkání!
• Samostatné účtování účetních operací do účetních knih.
• Spolupráce při zajišťování agendy některých daní (DPH, silniční daň, daň z příjmu aj.), příprava podkladů pro sestavování daňových přiznání. Provádění kontroly správnosti v účetnictví.
• Účtování o časovém rozlišení nákladů a výnosů, o dohadných položkách, rezervách, kurzových rozdílech, splatné dani z příjmů.
• Samostatné účtování účetních operací v oblasti zúčtovacích vztahů (odběratelé, dodavatelé, zaměstnanci, zúčtování daní a dotací aj.). Kontrola správného ocenění pohledávek a závazků v účetnictví. Vyčíslení a zaúčtování kurzovných rozdílů k datu uskutečnění účetního případu.
• Provádění pravidelných kontrol u jednotlivých účtů finančního účetnictví.
• Shromažďování a kontrola náležitostí účetních dokladů a provádění oprav v účetních dokladech.
• Samostatné zpracování a účtování mezd, vedení osobních spisů zaměstnanců, přihlášky a odhlášky zaměstnanců na ZP a MSSZ, výpočty mzdy, zakládání mzdových listů a ELDP, roční vyúčtování zálohové a srážkoví daně pro FÚ, roční vypočítání daní zaměstnanců.
Chcete-li se dozvědět více dejte nám vědět na cisar@kaiserbau.cz, nebo nám rovnou pošlete svůj životopis. Budeme se těšit na společné setkání!
rychlá a legitimní nabídka půjčky
5 000 Kč
Poskytuji půjčky s úrokovou sazbou 3% a nabízím půjčky od 5000 Kč/EUR do 50 000 000,00 Kč/EUR. Chcete si koupit dům, auto nebo společnost, nebo založit nákladní společnost, nebo půjčky na nákladní auta, osobní půjčky nebo podnikatelské půjčky. napište mi na e-mail:> marcelastrasil@gmail.com
Jsme stabilní společnost zabývající se poskytováním komplexních služeb v oblasti ostrahy a ochrany majetku. Naši klienti jsou nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Německu. Na trhu působíme od roku 1991 aktuálně zabezpečujeme více než 300 objektů. Pro našeho významného klienta hledáme posilu týmu:
Lokalita: Praha 8 – Rohanské nábřeží
Mzda: 130Kč/hod
Směnnost: PO – NE – 07:00 – 19:00; 19:00 – 07:00
Náplň práce:
Aktuálně přijmeme do svých řad zkušeného pracovníka/pracovnici ostrahy na administrativní budovu. Náplní práce bude pravidelné vyhodnocování kamerových záznamů a grafických výstupů systémů technického zabezpečení, jako jsou systém kontroly vstupu, elektrická požární signalizace, aj.
Popis pozice:
• Práce se systémy technického zabezpečení na objektu klienta
• Úzká spolupráce s technikem, technickým manažerem a správou budovy
• Organizace parkování v garážích
Lokalita: Praha 8 – Rohanské nábřeží
Mzda: 130Kč/hod
Směnnost: PO – NE – 07:00 – 19:00; 19:00 – 07:00
Náplň práce:
Aktuálně přijmeme do svých řad zkušeného pracovníka/pracovnici ostrahy na administrativní budovu. Náplní práce bude pravidelné vyhodnocování kamerových záznamů a grafických výstupů systémů technického zabezpečení, jako jsou systém kontroly vstupu, elektrická požární signalizace, aj.
Popis pozice:
• Práce se systémy technického zabezpečení na objektu klienta
• Úzká spolupráce s technikem, technickým manažerem a správou budovy
• Organizace parkování v garážích
Rozšiřujeme stávající tým, uplatnění z domova (formou home-office). Možnost dlouhodobého přivýdělku i částečného úvazku. Více info na firemním webu: www.pracedoma.cz
Rozšiřujeme stávající tým, uplatnění z domova (formou home-office). Možnost dlouhodobého přivýdělku i částečného úvazku. Více info na firemním webu: www.pracedoma.cz
ZAVEDENÝ projekt
Dohodou
...pouze dlouhodobě, vhodné pro SŠ s mat./ VŠ (i stud. VŠ): aktivní, samostatná práce, využitím PC/ internetu, z domova. Bližší info pro vážné zájemce na firemních stránkách www.pracedoma.cz
Okkids
24 800 Kč
Máte zájem o řidiče dodávky? Měli byste zájem o tuto profesní příležitost, která spočívá v zajišťování dodávek oblečení ve vašem městě? Navrhovaná odměna činí 24884,68 pro více informací. Děkuji mnohokrát.
ROISS - Tatra Brno přijme pohodového kolegu (pomocného mechanika) na demontáž vozidel Tatra. Praxe v automobilovém oboru vítána, manuální zručnost, pozitivní přístup k práci. Dále požadujeme: schopnost manipulace s VZV vozíkem a práce s autogenem. Nabízíme nadstandardní platové podmínky, 30 dnů dovolené, roční bonus, mladý kolektiv lidí a mnoho dalších výhod. Nástup možný ihned. Životopisy zasílejte na info@roiss.cz
Rychlá a bezpečná nabídka půjčky od 3 000 do 800 000 Kč s dobou splatnosti 6 až 260 měsíců.
Pro více informací nám prosím pošlete zprávu na
e-mail: dorawilliam349@gmail.com
Pro více informací nám prosím pošlete zprávu na
e-mail: dorawilliam349@gmail.com
Práce z domu
V textu
Chcete pracovat z domova v čase, který vám vyhovuje? Dělat práci, co vás bude bavit? Práce je na PC nebo na mobilu, zadávání inzerátů a reakce zájemcům. Náš kolektiv je přátelský, věkově různorodý, navzájem si pomáháme. Výplata chodí každý měsíc do10. na účet. Ohodnocení je nadprůměrné, firma světově známá. Zájemcům pošlu do zpráv více informací.
X